Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni fékrendszerrel kapcsolatban.
Hátsó fékről van szó, hidraulikus féklámpa kapcsoló van a főfékhenger tetejébe beletekerve. Műszaki előtt áll a motor gondoltam leellenőrzöm a világító berendezéseket és kiderült hogy nem reagál a hátsó fékpedálra a féklámpa. Első dolgom volt szemrevételezés után(szivárgást kutatva) hogy kicseréltem a féklámpa kapcsolót, de sajnos nem oldódott meg a probléma légtelenítés után sem. Viszont azóta úgy alakult hogy első rálépésre világít a féklámpa a többi nyomásra nem.... pár óra múlva ugyan ez van. Szétborítottam a főfékhengert hogy a karmantyúkat kicseréljem, elvittem egy helyre ahol ilyeneket gyártanak, ott megmérték és azt mondták hogy ennek semmi baja működnie kell, ami igaz is a fék fog, de a lámpa nem világít. Valakivel fordult már elő hasonló vagy van valami ötlet?
Azért ezt árnyalnám...
Nem egy széria motorban is valamelyik ablakban fut a gyűrű (2tnél D:)
Jellemzően a terheletlen oldalra szokás tenni a gyűrűvéget, kvéve amikor nem:)
Ráadásul további szempont, a dezaxiálás, persze, ha olyan középenlukas, mint a simson, vagy némely vespa akkor mndegy, de amotorok többsége nem iylen.
Valamiylen jelzés biztosan van rajta.
Sziasztok! Olasz MTX 125-ben újított már föl valaki vízpumpát? Vagy Ns 125f-ben. Mert nekem teljesen szét van rohadva és hullva. Alkatrészt semmit nem találtam hozzá, még külföldi oldalakon se! Lapátot azt sikerült beszereznem. Szimeringet is vettem, de tömszelencét és csapágyat nem kapni. Ha valaki foglalkozott már ilyennel az segítsen már nekem és írjon az email címemre: sparxx@tvn.hu köszi előre is! Nagyon sok pénzt öltem a motorba nem akarom, hogy emiatt ne tudjam használni...
Keeway Focus egyik pillanatról a másikra elkezdte azt csinálni hogy alapjáraton világít rendesen első hátsó lámpa reflektor is ha egy picit is nekihúzom a gázt halványodik a fénye mindaddig nem világít rendesen míg vissza nem esik a fordulatszám alapjáratra?!?!?!
Mi lehet a kínja? Ha jól bogoztam a kábeleket a feszabályzónak is van némi köze a világításhoz szerintem az vezeti el a fölös áramit vagy valami áramkorlátozó lenne benn hogy ne égjen ki az égő és az lehet rossz?!?!
Sziasztok!
Abban kérném segítségeteket, hogy adott egy 50cc-es 4ütemű honda today robogó, és némi sebesség többletet kéne kihozni belőle. Kb 45-50 a végsebességem, ami igen kevés néha. Arra lennék kíváncsi, hogy ezt hogyan lehetne feljebb tornászni? Vagy ez ennyit tud és kész. Volt szerelőnél is, annyit mondtak, hogy nincs benne fojtás.
Előre is köszi!
Hát ha így van akkor nem számíthat olyan sokat hogy 1 vagy 2 jeladó,meg gondolom akkor az egyikbe nem 2 lenne a másikban meg csak 1. Csak lesz ujra szikrám vele..
Akkor én most arra gondolok, hogy azért van két gyertya, hogy tökéletesebb legyen az égés. Az egyik időben gyújt, a másik meg még pár tized másodperccel később megint rárobbant, hogy biztosan elégjen az üzemanyag. Ez olyan utánégetés lehet. Ezért van két jeladó. Gondolom nem nagy különbséggel egymáshoz képest. Ha hülyeséget beszélek, akkor szóljatok.
http://www.mofaker.hu/termek/F...
a hozzá való rugó még plusz 200 pénz
Egy kis segítséget szeretnék kérni fékrendszerrel kapcsolatban.
Hátsó fékről van szó, hidraulikus féklámpa kapcsoló van a főfékhenger tetejébe beletekerve. Műszaki előtt áll a motor gondoltam leellenőrzöm a világító berendezéseket és kiderült hogy nem reagál a hátsó fékpedálra a féklámpa. Első dolgom volt szemrevételezés után(szivárgást kutatva) hogy kicseréltem a féklámpa kapcsolót, de sajnos nem oldódott meg a probléma légtelenítés után sem. Viszont azóta úgy alakult hogy első rálépésre világít a féklámpa a többi nyomásra nem.... pár óra múlva ugyan ez van. Szétborítottam a főfékhengert hogy a karmantyúkat kicseréljem, elvittem egy helyre ahol ilyeneket gyártanak, ott megmérték és azt mondták hogy ennek semmi baja működnie kell, ami igaz is a fék fog, de a lámpa nem világít. Valakivel fordult már elő hasonló vagy van valami ötlet?
Üdv!
leginkább gyújtógyertyát érdemes, azzal szokott működni
pl ngk CR9E v Denso U27ESR-N
Nem egy széria motorban is valamelyik ablakban fut a gyűrű (2tnél D:)
Jellemzően a terheletlen oldalra szokás tenni a gyűrűvéget, kvéve amikor nem:)
Ráadásul további szempont, a dezaxiálás, persze, ha olyan középenlukas, mint a simson, vagy némely vespa akkor mndegy, de amotorok többsége nem iylen.
Valamiylen jelzés biztosan van rajta.
a dugattyún nincs semmi nyíl, hogy merre kéne állnia neki. miből lehet ezen kívül tudni hogy jól van-e berakva?
GSR600-ba milyen gyertyát érdemes használni?Köszi.
Mi lehet a kínja? Ha jól bogoztam a kábeleket a feszabályzónak is van némi köze a világításhoz szerintem az vezeti el a fölös áramit vagy valami áramkorlátozó lenne benn hogy ne égjen ki az égő és az lehet rossz?!?!
hát akkor nem sok más maradt...
Sokkal többet ne várj tőle: honda today
A moci léghűtéses, ugyhogy a termosztátom jó!
Abban kérném segítségeteket, hogy adott egy 50cc-es 4ütemű honda today robogó, és némi sebesség többletet kéne kihozni belőle. Kb 45-50 a végsebességem, ami igen kevés néha. Arra lennék kíváncsi, hogy ezt hogyan lehetne feljebb tornászni? Vagy ez ennyit tud és kész. Volt szerelőnél is, annyit mondtak, hogy nincs benne fojtás.
Előre is köszi!