Nem úgy van ,hogy nem is egyszerre szikrázik? Legalább is valahol ezt olvastam, hogy a középtartományban így nyomatékosabb a jószág, meg valami emissziós normákat is jobban teljesít
Gondolom van az egy trafós két gyertyás változat, ha az egyik gyertya nem gyújt akkor a másikkal még hazamegy . Aztán van a két jeladó egy trafó két gyertya ugyanezért és ennek a változatai.
tuod mint az alfa romás twin spark hengerenként 2 gyertya itt is úgy van hogy 2 gyertya pukkantja be a benyát az én 650-esemen 2 gyertya 2 gyújtótrafó van és 1 hengeres csak a suzuki nem csinált belőle olyan nagy cirkuszt mint az alfa romeo belerakták oszt megy
Azért cserélem mert muszáj....szükségem van a motorra hogy tudjak járni túlórázni,illetve ha az kivan cserélve más már csak nem lehet szar...elhajtottak mindenhonnan vele mint a magzatvizet 4 helyen voltam sehol nem vállalták.
Igen,igen 1 henger 2 gyertya,1 trafó 2 gyujtókábellel, azért nem csak a cdi-t. Rendelem mert másak a vezetékelések az 1 jeladósnál igy meg csak beteszeszem az állórészt meg a hozzávaló cdi-t. Csak nem értem miért van 1-illetve 2 jeladós,mi a külömbség ? Mármint minek a 2 jeladó?
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy rieju mrx 2007-es motorom, aksi nélküli változat.
A proplémám az, hogy ha jobbra kiteszem az indexet, akkor elől csak folyamatosan világít, hátul semmi. Balra se elől, se hátul semmi. Izzók jók, a vezetékek nincsennek megszakadva, relét újjat vettem bele, de semmi. Illetve ha bevannak kötve az indexek, akkor a távolsági visszajelzője folyamatosan világít. Ha lekötöm az indexeket akkor rendesen működik, nem jelez álandóan. Valami nagyon el van benne kötve. Minden egyéb működik, világítás, fék,kürt. Valakinek van valami ötlete? Illetve még egy furcsa dolgot csinál, ha rájön az ötperc akkor elmegy a kuplungom, hiába húzom be nem emel ki. Ilyenkor kuplung nélkül válltok párat és megjavúl. Aztán ha megint elkezdi ugyan ez a módszer segít rajta. Valami ötlet, hogy mi lehet vele?
............még van variáció 1trafó két gyertya
valószinű............ hogy jó lesz csak az elektronikát cdi is kell cserélni kb vagy három fajta van vagy még több mert a másik ki lett mérve ?vagy csak ......azért cseréled! hátha meg javul
Semmi baja, az enyém is tiszta takony. A kocsi is, meg a motor is. Ha megyek min. 50-60 km-t, akkor eltűnik a cucc. Sajnos én is csak 1-2 km-eket megyek naponta. Tudom jobb lenne gyalog... Azt figyeld, hogy nem fogy-e a víz....
Most borítékolom (nem kell hozzá nagy fantázia) hogy a szimmering külseje felől fogja nyektetni valami cssvarhúzó-véső-pajszer alkalmatossággal, össze fogja baxni a felületet (nem kicsit) és nem fogja érteni, hogy mitől ereszt az "ujj " szimmering..
De nembaj, akor majd betaknyolja valami tömítővel, ésha még mindig ereszt, akkormeghirdeti, amotort,hogy szimmeringcserére szorul
(közben meg mivel már szétbaxta, alsó szár cserére szorul D:)
Azér azt bírom, hogy tízből nyóc annyit nem tud ideböffenteni, hogy köszbazmeg.
(nem nekem, én keveset szerepelek itt (hálistennek D:) hanem csak úgy általában..)
hello
vidd el egy hosszabb útra és ha eltűnik akkor tényleg az van, hogy nem melegszik be rendesen a olaj és nem tud kipárologni belőle aminek ki kéne. ez a legvalószínűbb dolog, pláne ha a betöltő kupakon fehér trutyi van. lehet, hogy rossz a termosztátod és ezért melegszik nehezebben, arra is érdemes ránézni, ha máshogy nem akkor vízcsövet markolászva. sokszor előfordul, hogy dolgozik a termosztát de nem úgy ahogy kéne. hamarabb nyit ezért lassabban melegszik a motor.
(vagy nem:)
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy rieju mrx 2007-es motorom, aksi nélküli változat.
A proplémám az, hogy ha jobbra kiteszem az indexet, akkor elől csak folyamatosan világít, hátul semmi. Balra se elől, se hátul semmi. Izzók jók, a vezetékek nincsennek megszakadva, relét újjat vettem bele, de semmi. Illetve ha bevannak kötve az indexek, akkor a távolsági visszajelzője folyamatosan világít. Ha lekötöm az indexeket akkor rendesen működik, nem jelez álandóan. Valami nagyon el van benne kötve. Minden egyéb működik, világítás, fék,kürt. Valakinek van valami ötlete? Illetve még egy furcsa dolgot csinál, ha rájön az ötperc akkor elmegy a kuplungom, hiába húzom be nem emel ki. Ilyenkor kuplung nélkül válltok párat és megjavúl. Aztán ha megint elkezdi ugyan ez a módszer segít rajta. Valami ötlet, hogy mi lehet vele?
valószinű............ hogy jó lesz csak az elektronikát cdi is kell cserélni kb vagy három fajta van vagy még több mert a másik ki lett mérve ?vagy csak ......azért cseréled! hátha meg javul
De nembaj, akor majd betaknyolja valami tömítővel, ésha még mindig ereszt, akkormeghirdeti, amotort,hogy szimmeringcserére szorul
(közben meg mivel már szétbaxta, alsó szár cserére szorul D:)
Vagy hülye és nekiáll mért nem tölt le manual-t?
Vagy mért nem viszi el szerelőhöz?
Azér azt bírom, hogy tízből nyóc annyit nem tud ideböffenteni, hogy köszbazmeg.
(nem nekem, én keveset szerepelek itt (hálistennek D:) hanem csak úgy általában..)
vidd el egy hosszabb útra és ha eltűnik akkor tényleg az van, hogy nem melegszik be rendesen a olaj és nem tud kipárologni belőle aminek ki kéne. ez a legvalószínűbb dolog, pláne ha a betöltő kupakon fehér trutyi van. lehet, hogy rossz a termosztátod és ezért melegszik nehezebben, arra is érdemes ránézni, ha máshogy nem akkor vízcsövet markolászva. sokszor előfordul, hogy dolgozik a termosztát de nem úgy ahogy kéne. hamarabb nyit ezért lassabban melegszik a motor.