Minarelli am6 80ccm es hengerhez jo lesz a régi 50ccm-es hengerfej?
A dugattyű nem ütközik bele a hengerfejbe! most vettem egy 80 as hengerszettet. többen is mondták hogy jó lesz a hengerfej. De az uj henger tetején nincs az a kis méllyedés, ami a régiben megvolt, így nemtudom hova rakni az O gyűrűt ami tömítene. A hengerfejen szintén nincsen ilyen méllyedés ahova ez belemenne. Szóval most nincs tömítésem. Kérdésem lenne hogy mi tévő legyek? Arra gondoltam hogy elviszem a hengert és a hengerfejet és legyártatok egy tömítést.
Minden megoldás érdekel!
A videóból semmi sem látszik. Annyit hallani, hogy néha súrol. Szerintem ez nem probléma. Inkább az a probléma, hogy mikor felraktad nem lett lepucolva a helye. De ez csak az én szerény véleményem.
12esben még van is de 2 rétegű szövetes és vastag asszem a láng és a bárdi lett kérdezve
a karbi és az önindító között van a helye és nem fér el vastagabb
10x16osnál nem lesz nagyobb.
15x23as van ami belsőre a legközelebb esik és 80C-ig bírja.
10x19ben van olyan ami 120C-ig, ezt kifaraghatod 14re, ha a külseje elfér. http://www.hajo-felszereles.hu...
létezik vékonyfalú benzincső ami fekete? nem ez az átlátszó műanyag
14es vagy esetleg 12es átmérőben, sehol nem találok
nyomást nem kell bírnia mert a kartergázt vezeti el
a mosógépben lévő csövet elolvasztotta pár hónap alatt
gondoltam hogy nem olajálló, de legalább húzhatta volna szezon végéig
szerzel valahol kölcsönbe egy indikátorórát aztán megméred
amúgy ha kicsit üt simán követi a nyereg
síkköszörüléssel is lehet trükközni pár tizedet, bár ez csak akkor éri meg ha ingyen van
Lehet hogy kicsit túloztam az 1 mm-rel. Ha megpörgetem a kereket akkor hallani azt hogy beleér a tárcsa a fékpofába, de nem fog egyáltalán a fék. Szóval nem üthet nagyon, igazából őszinte leszek, még meg sem mértem azt hogy mennyit üt, ezt az 1 mm-t csak úgy találomra mondtam..
Egyébként a fékkar sem lüktet ha fékezek.
Itt egy videó róla hogy mennyire üt, ha ez segít nektek valamit.
Nemrég vettem a motor alatt lévő SM szettet. most tettem alá pár hónapja, azóta kb. 100 km-t mentem vele, és a tárcsát a kerékszetthez adták. Amióta beraktam a motorba azóta üt a tárcsa.
Előtte enduro szett volt benne amin külön féktárcsa volt.
Esetleg ha még az segít valamit, akkor a fékpofában kb. 1000 km van. nemrég cseréltem. De a fékpofa az enduro szetthez kopott be. Lehet hogy még kopnia kéne az SM szetthez is?
fogsz egy nagyobb réz-bronz kalapácsot meg 20 év lakatos rutint és síkbakalapálod
aztán olyan lesz amilyen lesz
de ha a fékezés(hő) hatása miatt hajlott meg akkor úgy is visszajön
egy próbát megér, már úgy is kuka, szóval rosszabb nem lehet, mármint a tárcsa
Lehet hogy most egy oltári nagy baromságot fogok kérdezni, de ezt most megteszem.
Ha üt a tárcsa a motoromon egy nagyon kicsit (kb. 1mm) akkor nem tudom úgy kihúzni belőle az elhajlást hogy leveszem a tárcsát a kerékről, ráteszem egy egyenes síkra és súlyokat pakolok a tárcsára? Így nem hajolna vissza a tárcsa az eredeti helyzetébe?
Ha ez egy nagy hülyeség amit az imént leírtam akkor hogy lehetne kihúzni belőle a ferdeséget?
A dugattyű nem ütközik bele a hengerfejbe! most vettem egy 80 as hengerszettet. többen is mondták hogy jó lesz a hengerfej. De az uj henger tetején nincs az a kis méllyedés, ami a régiben megvolt, így nemtudom hova rakni az O gyűrűt ami tömítene. A hengerfejen szintén nincsen ilyen méllyedés ahova ez belemenne. Szóval most nincs tömítésem. Kérdésem lenne hogy mi tévő legyek? Arra gondoltam hogy elviszem a hengert és a hengerfejet és legyártatok egy tömítést.
Minden megoldás érdekel!