Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minarelli am6 80ccm es hengerhez jo lesz a régi 50ccm-es hengerfej?
A dugattyű nem ütközik bele a hengerfejbe! most vettem egy 80 as hengerszettet. többen is mondták hogy jó lesz a hengerfej. De az uj henger tetején nincs az a kis méllyedés, ami a régiben megvolt, így nemtudom hova rakni az O gyűrűt ami tömítene. A hengerfejen szintén nincsen ilyen méllyedés ahova ez belemenne. Szóval most nincs tömítésem. Kérdésem lenne hogy mi tévő legyek? Arra gondoltam hogy elviszem a hengert és a hengerfejet és legyártatok egy tömítést.
Minden megoldás érdekel!
A videóból semmi sem látszik. Annyit hallani, hogy néha súrol. Szerintem ez nem probléma. Inkább az a probléma, hogy mikor felraktad nem lett lepucolva a helye. De ez csak az én szerény véleményem.
12esben még van is de 2 rétegű szövetes és vastag asszem a láng és a bárdi lett kérdezve
a karbi és az önindító között van a helye és nem fér el vastagabb
Nagyobb autóalkatrész-áruházban nézd meg!
14x17 volt az eredeti, már ez is alig fért el
10x16osnál nem lesz nagyobb.
15x23as van ami belsőre a legközelebb esik és 80C-ig bírja.
10x19ben van olyan ami 120C-ig, ezt kifaraghatod 14re, ha a külseje elfér.
http://www.hajo-felszereles.hu...
belső
Külső vagy belső átmérő ?
létezik vékonyfalú benzincső ami fekete? nem ez az átlátszó műanyag
14es vagy esetleg 12es átmérőben, sehol nem találok
nyomást nem kell bírnia mert a kartergázt vezeti el
a mosógépben lévő csövet elolvasztotta pár hónap alatt
gondoltam hogy nem olajálló, de legalább húzhatta volna szezon végéig
Alapvetően szétkalapálja a betétet messzebbre.
szerzel valahol kölcsönbe egy indikátorórát aztán megméred
amúgy ha kicsit üt simán követi a nyereg
síkköszörüléssel is lehet trükközni pár tizedet, bár ez csak akkor éri meg ha ingyen van
Hagyj békét neki, egy idősebb szerelőt, vagy motorost kérdezz meg.
Egyébként óvatosan motorozz vele!
Ez a videó semmit nem mond. A tárcsát mikor felraktad tiszta volt a helye? Ahol a kerékagyra felfekszik?
Lehet hogy kicsit túloztam az 1 mm-rel. Ha megpörgetem a kereket akkor hallani azt hogy beleér a tárcsa a fékpofába, de nem fog egyáltalán a fék. Szóval nem üthet nagyon, igazából őszinte leszek, még meg sem mértem azt hogy mennyit üt, ezt az 1 mm-t csak úgy találomra mondtam..

Egyébként a fékkar sem lüktet ha fékezek.

Itt egy videó róla hogy mennyire üt, ha ez segít nektek valamit.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Nemrég vettem a motor alatt lévő SM szettet. most tettem alá pár hónapja, azóta kb. 100 km-t mentem vele, és a tárcsát a kerékszetthez adták. Amióta beraktam a motorba azóta üt a tárcsa.
Előtte enduro szett volt benne amin külön féktárcsa volt.
Esetleg ha még az segít valamit, akkor a fékpofában kb. 1000 km van. nemrég cseréltem. De a fékpofa az enduro szetthez kopott be. Lehet hogy még kopnia kéne az SM szetthez is?
Én úgy tudom, hogy a fékpofáknak tengelyirányban a féknyereggel mozogni kell. Mi a jelenség ha nem "fut" a tárcsa? "Lüktet" a fékkar?
Kicsi ütés egy tárcsánál a mondjuk 5 század nem a hússzorosa.

legalább nem rágja el az ember agyát a alzheimer doki
Végül is a saját életével mindenki maga rendelkezik.
azért ez nem egy olyan vad kérdés
én egy bútorlapra ragasztott smirglivel csiszoltam síkba a cagiva tárcsáját
olyan 3 tizedet ütött csak a végén
fogsz egy nagyobb réz-bronz kalapácsot meg 20 év lakatos rutint és síkbakalapálod
aztán olyan lesz amilyen lesz
de ha a fékezés(hő) hatása miatt hajlott meg akkor úgy is visszajön
egy próbát megér, már úgy is kuka, szóval rosszabb nem lehet, mármint a tárcsa
Ne kísérletezz mert az életed múlhat rajta.
Az nem rétestészta hogy visszafelé is hajlik. Talán egy 100 Tonnás prés alatt.
S.O.S.

Lehet hogy most egy oltári nagy baromságot fogok kérdezni, de ezt most megteszem.

Ha üt a tárcsa a motoromon egy nagyon kicsit (kb. 1mm) akkor nem tudom úgy kihúzni belőle az elhajlást hogy leveszem a tárcsát a kerékről, ráteszem egy egyenes síkra és súlyokat pakolok a tárcsára? Így nem hajolna vissza a tárcsa az eredeti helyzetébe?

Ha ez egy nagy hülyeség amit az imént leírtam akkor hogy lehetne kihúzni belőle a ferdeséget?

Ne kövezzetek meg ha tényleg baromságot írtam.
Szerintem az Aprilia is ezért kezdhetett bele a 2T injektorosításába.