Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok vissza térve arra hogy vigyem szerelőhöz("csak van normális villamosságis") 4 van a környékemen 2 csak autót vállal 1 hez elmentem elzavart hogy Ő nem ér rá ilyenekre,4.telefonon azt javasolta ne vigyem oda mert felesleges cseréljem le a komplett gyújtást mert valami biztos szar...oké köszi de akkor te hogy vagy szerelő? Tettem fel a kérdést..jött is a válasz hogy amit ide hordanak ahoz mindhez van egy próba alkatrész és cserélgetem amég jo nem lesz és azt megvetetem.....na ennyit a környékbeli motor szerelőkről....
tudnál nekem mondani 1 utánvétes árat a vezérmüláncra és 1 olajszüröre?
Először nézd meg azokat a mikrokapcsolókat amelyik letilthat.
Vannak jó gépek!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Egy 250-es YBR tulajdonosa vagyok, és eddig minden szezonkezdetkor indítási problémáim voltak vele, azaz összekormozta a gyertyát illetve fekete füstöt eregetett. Ezt úgy tudtam orvosolni, hogy megtisztogattam a gyertyát (legutóbb cseréltem is) és a lambda szondát, majd pár kilométeren megjárattam, és onnantól fogva tökéletesen működött végig (még tavaly novemberben is, amikor letettem). Nos idén tavasszal szokása szerint ismét nem akart beindulni, ezért a jól bevált trükkhöz folyamodtam, gyertyát cseréltem, aminek hatására be is röffent azonnal, viszont továbbra is fekete füstöt eregetett, és az alapjáratot sem tudta tartani. Miután leállítottam már nem indult be, mivel a gyertya nem tudott rendes szikrát adni. Miért van az, hogy pár kilométer után így fest a gyertya? Jelenleg a tisztogatás ellenére sem indul be a gép, így a szervizig sem tudok elgurulni vele.
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni mivel nem vagyok járatos a motorszerelésben. Egy Honda CBR 900 RR ről van szó,1999-es évjárat. Nem volt semmi gond de kb két hete nem tudok menni mivel nem indul. Tekeri rendesen,dől a benzinszag,de még csak nem is próbálja " elkapni ". Egyértelmű,hogy nincs szikra,valami gyújtás lehet,lenne valami tippetek mit merre nézzek meg voltmérővel vagy ilyenek.
A legnagyobb gond,hogy el sem tudom vinni szervizbe,mert itthon áll. Szigethalmon lakom,esetleg tudtok olyan szerelőt aki kijön házhoz?
Ha van ötletetek tanácsotok előre is köszönöm.
Ini!Nagyon szépen köszönöm,ezek tutira jók?
Ja és még annyihogy direkt van olaj a gyujtás oldalt? Bocsi a hülye kérdésekért:)
Annyit még segítenetek hogy mivan ha nem olyan 2 fekete pick-up os ra cserélem az állórészt és ahoz tartozó cdi- teszek be az ugy fasza e? Vagy ahoz másik lendkerék is kell?
szívó 0,10 kipuff 0,15
ez eddig még mindig jó volt.
a hengerfejem nekem is 2kf
Üdv mindenkinek! Segítség kéne yamaha xt 600 2 kf 1987-es évjárat,kéne nekem egy szelephézag állításhoz mm adat! Szivo: ? kipufogó:? Nem találok róla semmit,illetve ami nem biztos: Szívó:0,05-0,10 Kipufogó:0,12-0,17---Ez jo lehet? Előre is köszönöm
tipus sp40 vagy mi ...........mikori évjárat
kanálból olvasztottad a dugót?
állítólag az egy isteni keverék, bele van olvasztva a örök élet ígéretével jelige
Nem bírta a "kiképzést"! Hülye gyár nem titán acélból készít fúvókákat! Gondolom nem tudta merre jön ki!?
épp most jött egy motoros. 1150 Bmw. utcai géppel. nagyon szép motor. 5..4l 120nál felpakolva 2személlyel :D és injektoros, de még léghűtéses. Mutatta futóművet elől, mennyire stabil
Feltettem hogy az enyém milyen
Nem, pohárból de nem voltam lelkileg felkészülve az "inzultusra"!
Szívószállal iszod?
Hogyha igen, mi van a végén kehelycső v. fúvóka?
Még a kávémat is félrenyeltem a röhögéstől!
Itt tanultam a fórumon
Én már ráhagyom
Nem bírta a kiképzést !