Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

El vagyok ámulva ettől a pontos - "azzztakúúúrva" + "basszameg a gecibe" -műszaki hibameghatározástól !

Átestél bunsen-kékbe , ha jól kaposkálom!
Akkor csak a dugó volt a gyenge
Értelek. Az itthoni kisipari öntött dugóról nem hallottam amiket említettél. Nézd, attól hogy letört a dugó pereméből lehet anyaghiba. De mindegy is ,hiszen csere. Említetted az üzemanyag szegényítést, épp én is ott tartok a motornál, kiakarom vinni a garázsból és csavargatni "meddgi lehet elmenni",.- de így már nem teszem
Egy lilát ami 150 ért volt fent, alkudoztam szálította stb. tulajdonképpen 120 ért vettem és azt mondta, hogy 2 órát ment vele körübelül.
Meg néztem a dugót tényleg újszerű volt és a kompresszió is elég korrekt volt. 1:40 et kevertem neki első tankra kb a felét motoroztam ki.
Dugó ára, hogy függ össze a dugó sérülésével?

Tudok olyat aki aztmondta a Pál dugó rakás szar, mert olvad,tágúl,törik,stb.
Meg tudok olyan kocsit amiben már simán ment 100ekm -t.
De 2t seggemberregőben meg a sajtos féle dugókból is tudok sokat ahol ezeréve működik.

Szedtem én már ki márkás jápánszká dugót mitóból meg nsr ből ahol a kocsma karburálás és kocsma gyertya csere megtette hatását a dugón.....

Sőt gyári dugót magam is olvasztottam el, mert ugye a dústól szegény fele haladunk és a "gecijólmegy" -nél jártam, de azt hittem még egy kis szegényítés belefér. Következő próba TSZ úton "aztakúúúúrva", haver keres, mondom gyere a tsz fele, kijön, mutatom mit műveltem és az "azzztakúúúrva" helyett egy "basszameg a gecibe" lett :(

Tudod valami határában akkor vagy 100% biztos, ha átestél a határon!
Hát így lenne ez...
nem mondtad melyik motort vetted meg a piacon
ok egyszerű. üzemóra, dugócsere elmaradt. olcsó dugónak lehet hátránya.
a kis szikra nem volt ok arra,hogy nem indult be:(
le szedtem a hengerfejet és kiderült, hogy utána sikerült a dugót elégetni, érdekes módon a kipufogónyílás felőli oldalon végig.
Ennek mi lehet az oka?
Pillanat leszedem a deknit es lefotozom
az pontosan hol van?
Köszi! látom ez olyan mint amit én is látok a szervízkönyvbe,viszont az ami ebbe van azon 2 ilyen fekete f*szom van és kezdem ugy érezni hogy az nem is a sajátja (állóresz) ami bennevan
ha rúgásra nincs 50-60 volt a töltő tekercsen ..... nem a három fehér vagy sárga vezeték az amin mérni kell !akkor nem is fog szikrázni .......ha a jeladó jó max 0.5-3 v
képek cdi töltö tekercs
amin mérni kell a50 60 voltot kb
jeladó
jeladó vezetékek
CDI (Capacitor Discharge Ignition)
Van, akit nagyon idegesít, hogy képes vagyok többszörösen összetett mondatokat leírni.
Jah, nem D:)

Már nem emlékszem sajnos, de mindegy is, a lényeg, hogy legalább szellemesen szólt be.
A többség megmarad a sima köpködésnél, az meg nem szint.
Illetve igen csak alacsony.
Na ittvagyok bocsi csak közben dolgozom is,szóval ellenállást mért az ismim és 0.6 ohm volt az a papir szerint fasza.jó..
Kawa az nagyon jó lenne én csak egy mezei hegesztő gyerek vagyok csak józan paraszti ésszel próbálkoztam 0 elektronikai ismeretekkel:(
Úr a lófaszt vagyok én Úr!
Azok az Úrak, akiknek annyi pénze van, hogy minden hibánál vesz négy új gyertyát és ha nincs hiba akkor is félévente vesz négy új gyertyát.
No megmondtam, megint bunkó voltam, bár nekem még nem volt rajongói e-mailom, mint neked.
A drágaszááágos képet mivel érdemelted ki?
Jeladón a próbalámpa csak villanni tud, mert az egy impulzus, és nem szok több lenni néhány voltnál, mert csak az elektronikát kell indítania, billentenie, ahhoz meg néhány volt elegendő.
Amúgy, ha megvillant, akkor eléggé biztos, hogy a gyeladó az működőképes.
A döglött tekercs ami ellenállatra jónak mérhető (majdnem:) az nem terhelhető, tehát nem vilantja meg a lámpát.
(ezért is jvasaolta KAwa úr az induktvitás mérést)
Ha nagyon nem találsz senkit a környékeden jövőhétvégét megbeszálhetjük, hogy műszerrel arra gurulok, ha van nálad hely és többi kulcs(tankot,dekniket lekapni,stb.)
Régóta elakarok motorozni csővára, úgy útba esnél.Meg akkor a régi házunkat is meglesném mi lett vele(negyedkészen épülés közben adták el szüleim, mikor papám elhunyt...)
Lehet még talán a most vasárnap isjó , de ez csak kb. 10-20%!

amúgy nem akarom elhinni nincs rendes villanyász felétek...
Kilehet mérni!
Induktivitását mérted illetve azonos "izgatásra" a kettő között milyen eltérés van fesz termelésre?
Tény a repairmanuálok sajna csak ohmikus ellenállást adnak meg, de ha van referenciamérés(egy 100% jó) akkor már mérhető induktivitása is, illetve még vakvilágba is sokat segít szkópon meglesni mi jön le róla jelalak és amplitudó...
Kilehet mérni a cdi -t is!
Nem beszélve arról, hogy próbalámpával nem is mérhetsz akárhol mert ahol jelet kell kapjon ott kinyírhatod az elektronikát
a 650 esbe 1 jeladó van a 600 asba 2 abba a szép német szervízkönybe leírja minek mennyi az ellenállása azért kellene egy szerelő aki ért hozzá , csúcsfeszültséget is lehet mérni úgy a gyújtótekercsen mint a jeladókon de nyugodtan megveheted a tekercseket ha nem jó a cdi-t ha akkor se megy a 2 gyújtótrafót pipákat ha úgy se akkor egy másik motort ha ez olcsóbb mint hogy elvidd egy szerelőhöz hajrá