Levettem a deknit persze,már átnéztem minden vezetéket meg csiszolgattam a sarukat meg mindent,benyomkodtam a csatikba a csarukat mar meg csiszolgattam a jeladók végét ,na de az hogy én sem tudok már mire gondolni a cdi hez vezető kábelhez(piros-fehér,fekete -fehér) tettem proba lámpát ,megrugdaltam és éppenhogy megvillan szintem csak pislákol,van 3 sárga vez ami megy a fesz szabra ott a lámpa majd meg olvad ugy rátölt ..na de a trafó 2 kábelén 0 semmi zéró ki se villan meg semmi.
Amikor hegesztetted, akkor nem a motoron hegesztetted?
Mert nem értem az egészet!
Megy a gép.
Aztán leveszel egy deklit, majd visszateszed, és onnantól nem megy?
Itt csak valami banális hiba lehet. Vedd le a tankot , és az ülést, és nézd meg nincs-e széjjelcsúszva csatlakozó, vagy relé kicsúszva az aljzatából.
Csak valami olyan hiba lehet ami banális. Mérd meg megy -e feszültség a gyújtóegységre pl. De vigyázz nehogy zárlatot okozz!
Töltöttem le róla szervízkönyvet (német) de azon max akkor megyek el ha leteszem a földre..viszont azt nem értem hogy azon 1"pick-up" tekercset mutat viszont ebbe 2 van ,ezis magas nekem...ha kicserélem cakk pakk az állórészt meg a cdi-t az kijön 20bol+posta viszont abba is csak egy olyan tekercs van de ha nem jó akkorse akkor tuti meg cirógatom csákánnyal+akitöl vettem....
Az tény hogy olyan valaki kelle hozzá de egyet se ismerek akire rá merek hagyatkozni mert kb mind kókány és a szervízbe meg a zoknit is leveszik rólam:/ a cdi-t kilehetne esetleg mérni valahogyan?
keress egy jármű villanyászt aki foglalkozik motorokkal is
már csak azért is mert ha te kezded keresgélni, veszel hozzá olyan dolgokat is amit nem is kellene
Badacsonytol nagyon messze pest megyébe sződön.
Ezen még nincsenek ilyen erzékelők vagy már nincsenek...igazábol már ott tartok h kicserélem kompletten a gyujtást mert agygörcs közeli állapotokban vagyok tőle...
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni,arrol lenne szó hogy szereztem egy suzuki dr 600ast úgy hogy a gyujtás oldali dekni elvolt törve( mikor hozták be lett indítva) levettem meg hegesztettem feltettem és nincs szikra de. A helyzet az hogy a trafó semmi feszt nem kap ha rárugok. Mi lehet a baj? 3 an méregették és nem tudtak mondani semmit..
Előre is köszi.
hol marad a nosztalgia?
Meg van olyan terület ahol még ma is versenyképes tud lenni egy cső, bár igen szűk területek és egyre jobb félvevezetőket mókolnak
De én most is azt gondolom , hogy valami banális dolgot nem veszel észre!
Mert nem értem az egészet!
Megy a gép.
Aztán leveszel egy deklit, majd visszateszed, és onnantól nem megy?
Itt csak valami banális hiba lehet. Vedd le a tankot , és az ülést, és nézd meg nincs-e széjjelcsúszva csatlakozó, vagy relé kicsúszva az aljzatából.
Csak valami olyan hiba lehet ami banális. Mérd meg megy -e feszültség a gyújtóegységre pl. De vigyázz nehogy zárlatot okozz!
katasztrófa ez a sváb műszaki szöveg 20+ karakteres szavak
már csak azért is mert ha te kezded keresgélni, veszel hozzá olyan dolgokat is amit nem is kellene
Ezen még nincsenek ilyen erzékelők vagy már nincsenek...igazábol már ott tartok h kicserélem kompletten a gyujtást mert agygörcs közeli állapotokban vagyok tőle...
Segítséget szeretnék kérni,arrol lenne szó hogy szereztem egy suzuki dr 600ast úgy hogy a gyujtás oldali dekni elvolt törve( mikor hozták be lett indítva) levettem meg hegesztettem feltettem és nincs szikra de. A helyzet az hogy a trafó semmi feszt nem kap ha rárugok. Mi lehet a baj? 3 an méregették és nem tudtak mondani semmit..
Előre is köszi.
Nálunk az eredeti, gyári kawasaki 12.422HUF hozzá
Úgy gondolod? Mivel nekem más a véleményem.
Mindenki akkora hülye lehet, amekkorának lenni szeretne!?
Van hogy néha nagyon jól sikerül!
Értem én, hogy sok a hülye, de ennyire?
Meg van olyan terület ahol még ma is versenyképes tud lenni egy cső, bár igen szűk területek és egyre jobb félvevezetőket mókolnak