Milyen trafó van rajta? AMAL SEM ? Nekem is rohadt kicsi a szikra, ráadásul csak nagyobb fordulatnál ad. Rúgásra indul, szép az alapjárat. Még nem állt meg emiatt. Melyiket vetted meg ?
ízirájder ecsém ! legalább nem lesz tolongás ! sörözdoboztartó konzol a sisakon szépen csövekkel hogy bemenjen a gázmaszk alá és lehet közbe bugyborékolni
Helló,nem tudjátok mi lehet a baja a kuplungomnak ? 125 kx 93 as amiről már sokat írtam,sajna sok balhé van vele az a gond,hogy full be van húzva a kuplung de nem enged ki be fog a kerék nem tudom mi lehet vele,szét még nem akartam szedni de lehet az lesz.. esetleg kuplung be verődés kopás..stb ? előre is kösz a válaszokat
Van egy 600as TT - m . Amiben a hátsó kerék szinte már kuka. Gumival együtt. Ha nézek egy új kereket. Az mindenképpen tt be való kell, hogy legyen? Tehát ha pl tengelyátmérő ok, féktárcsa is, vagy eredetit rárakom, ha megengedi a csavarozás. Lánctányér is megközelíti az eredetit. Akkor lehetséges egy másik, típusú motorból? Esetleg nem is feltétlenül enduró kerék? Vagy ott már óriási a különbség esetleg szélességben, vagy tengelyátmérőben?
Köszönöm előre is. Főleg, ha ostoba a kérdés.
germánium egy rakat fos van egy pár darabom dísznek jó, ismerem a csövet nekem speciel nincs viszont az orosz szubminiatűrből van egy pár egyszer túl sok időm lesz csinálok egy elektronikus gyújtást elektroncsővel motorra az legalább megy akkor is ha atomtámadás ér
egy tranzisztorral meg lehet fordítani a jelet mondjuk egy sima BC547 rákötöd az 5 voltot a kollekktorra a kollektort összekötöd a bázissal mondjuk egy 5 kilós ellenállóval a bázisra rámegy a 2 szálas jeladó egyik ága a másik le a testre esetlegesen még lehet a bázisra tenni egy 47 kilóst ellenállást az emiterről meg veszed a jelet , folyamatosan 5 volt lesz mikor zár a jeladó akkor nulla
mondjuk ha beszerzel egy kisebb 5 lábas nyák relét avval is megcsinálhatod de ehhez többet kell forrasztanod és olcsóbb se lesz csak sokkal bonyolultabb
a biciklis cuccnak 2 lábú reed a jeladója, a másikhoz meg 3 lábú kell
pl: link
van burkoltban is csavaros rögzítésű
csak lusta vagyok keresgetni
de ez a sima is jó, 3 réteg zsugorcsővel atombiztos lesz évekig ilyet használtam
Az igaz, hogy a betét jóval vastagabb, mint az elözö. A tárcsa az ugyan az, amilyen volt rajta. Lehet hogy berakom a régi betétet az uj tárcsához, had koptassa egy kicsit.
Lényegében, lecseréltem a kilóméterórámat. Gyári egy bicikli óra volt, ami egy passzív jelvevővel mért. Az új egy digitális óra, ami aktív jelvevővel mér, állandó 5V alatt tartja, amikor elhalad előtte a mágnes, elveszi a jelet. A régi meg ugye úgy kapcsolt, hogy elmegy előtte és kapcsol. Hogy lehetne megoldani, hogy a régi passzív jelvevővel működjön az új digitális óra?
2006 suzuki gsxr 600 am van és 6-7 ezer között ilyen furcsán rezonál mintha két lemez zörögne egymáson. ez eddig nemvolt így, valakinek volt hasonló problémája vagy esetleg tudja a megoldást?
Előfordul hogy utángyártott cumónak más a mérete mint a gyárinak. Pl fékbetétnél...
Csak egy halvány tipp, de nem lehet hogy jóval vastagabb a betét (vagy a tárcsa) mint kéne, és ezért nincs elég hely a két betétnek és a tárcsának?!
Van egy 600as TT - m . Amiben a hátsó kerék szinte már kuka. Gumival együtt. Ha nézek egy új kereket. Az mindenképpen tt be való kell, hogy legyen? Tehát ha pl tengelyátmérő ok, féktárcsa is, vagy eredetit rárakom, ha megengedi a csavarozás. Lánctányér is megközelíti az eredetit. Akkor lehetséges egy másik, típusú motorból? Esetleg nem is feltétlenül enduró kerék? Vagy ott már óriási a különbség esetleg szélességben, vagy tengelyátmérőben?
Köszönöm előre is. Főleg, ha ostoba a kérdés.
Bezzeg nagyapáinknak jó volt
Vagy tudok javasolni telepes csövet, ezt mondjuk , nézd meg a fütőfeszét meg anódfeszét...
pl: link
van burkoltban is csavaros rögzítésű
csak lusta vagyok keresgetni
de ez a sima is jó, 3 réteg zsugorcsővel atombiztos lesz évekig ilyet használtam
Elektronikai segítséget kérnék!
Lényegében, lecseréltem a kilóméterórámat. Gyári egy bicikli óra volt, ami egy passzív jelvevővel mért. Az új egy digitális óra, ami aktív jelvevővel mér, állandó 5V alatt tartja, amikor elhalad előtte a mágnes, elveszi a jelet. A régi meg ugye úgy kapcsolt, hogy elmegy előtte és kapcsol. Hogy lehetne megoldani, hogy a régi passzív jelvevővel működjön az új digitális óra?
2006 suzuki gsxr 600 am van és 6-7 ezer között ilyen furcsán rezonál mintha két lemez zörögne egymáson. ez eddig nemvolt így, valakinek volt hasonló problémája vagy esetleg tudja a megoldást?
Eszköz hiányában sajna nem tudtam rámérni majd át kell vinnem ismerősömhöz.
Csak egy halvány tipp, de nem lehet hogy jóval vastagabb a betét (vagy a tárcsa) mint kéne, és ezért nincs elég hely a két betétnek és a tárcsának?!