Ha van a benzincsap és a karbi közt utólag be szerelt szűrő, szedd ki. Nemrég egy hasonló problémával találkoztam, ott egy élet volt mire rá jöttünk mi van.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy ha 4 ezrese fordulat felett ha húzom neki vagy vissza engedem a gázt egy süvítő fütyülő hang jön a blokkból.mi okozhat ilyen hangot?Én a vezérműláncra gondolnék. 99 es zx9r lenne szó.60e km van már benne.
Lehet amatőr kérdést teszek fel, legyetek szívesek nem leoltani ( nagyon )
Adott egy 180-as nicasilos Malossi hengerem, ami sajnos letolta a gatyát. Érdemes perselyeztetni, vagy kuka? Nicasilozást 60k+postáért vállalnak ami nekem sok, perselyezés fele ennyibe lenne.
Tehát a lényeg az, hogy lenne ez így olyan tartós vagy közel olyan és megbízható, vagy nincs értelme erőltetni?
Előre is köszönöm a választ!
Még csak tippem sincs mi ez! Elektromos hiba, valami kontakt probléma lehet.
nekem volt egy gyújtásjeladóm, hogy hidegen működött aztán volt egy hőfok ahol bizonytalan volt, de nem állítottam meg a motort, durrogva tovább járt a másik két hengerrel, majd beindult és ment egész nap. Csak ahogy a blokk melegedett volt egy hőfok ahol nem! Mérésre jó!
Szia!
Ha a blokkon kívül van a tünet én a benzincsapra illetve a tankban lévő szűrőre gondolnék, ha van ilyen benne. Vedd le a benzincsövet, irányítsd egy palackba és nyisd meg a csapot. Nekem az a gyanúm, hogy nem fog szépen, határozottan folyni, legfeljebb csurdogál majd. Ott kellene folytatni a pucolást.
Heló!
Segítséget szeretnék kérni. A motor egy 1988-as Honda NS 125 F (2t). A tünet: pöccröff indul, megyek vele 2-3 percig tökéletes, utána elkezd fulladozni majd le is áll. Ilyenkor hiába rugdosom/tolom nem indul, ezt folyamatosan csinálja. Eltelik egy pár perc és pöccröff megint. Amiket eddig megcsináltam és kicseréltem: új benzinszűrő és cső, új gyertya, új pipa, tank tiszta, karbit szétszedtem, féktisztítóval és levegővel kifújtam (ezek közül sehol sem volt retek de tutira kell menni). Vezérlőmembránt is kicseréltem, bár az előző is jó volt. Trafót is cseréltem. Rezonátor sérülésmentes gyári, az egész kipuf. rendszer gyári, levegőszűrő szintúgy új betéttel. Falsot sehol sem szív. Karbiban is és mindenhol minden gyári, szemmel láthatólag sérülésmentes. A hiba a motorblokkon kívül lesz szerintem, mert másik motorblokkal is ugyan ez a tünet. A válaszokat előre is köszönöm.
üdv mindenkinek.az lenne a kérdésem hogy piaggio nrg mc3 2000 évjáratu robogo első forditott telót szét tudom e szedni ugy hogy nem veszem ki a motorbol.
A nyikorgást két dolog okozhatja tapasztalataim szerint, 1: fel üvegesedett fékbetét, 2: ilyen a betét összetétele. A másodikkal nem tudsz mit kezdeni, az elsőt lehet orvosolni ha felérdesíted a fékbetét felületét.
Sziasztok.
Írtam az fzr fórumba is de ott nem adtak választ,így itt is megkérdezem.
A generátor deknin körbe a szélén imbusz csavarok vannak ezzel van felfogatva,de van egy helyen fenti részen ahol laposfejű csavarhúzós csavar van az valamivel beljebb van a szélétől.Azzal lehet állítani a valamit a generátoron?Rakok be képet is,hogy segítsen.Válaszokat előre is köszönöm.
Olyan problémával szembesültem, hogy túl gyorsan lazul a lánc. Ősszel beállítva tettem le a gépet, majd az idei szezon eleji olajcsere mellett ismét láncot kellett feszíteni. Az olajcsere előtt kb 3-400 km azért belekerült a vasba. Az érdekesség azonban az, hogy az egy héttel ez előtti gumicserénél nyilván ismét feszes lett a lánc, ám az azóta letekert 600 km ismét állítandóra nyújtotta a láncot. Szerintem nem normális, hogy ilyen gyakran hozzá kell nyúlni.
Valakinek valami tippje, hogy mi okozhatja ezt? CBF1000 a típus, ha ez számít valamit is.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy ha 4 ezrese fordulat felett ha húzom neki vagy vissza engedem a gázt egy süvítő fütyülő hang jön a blokkból.mi okozhat ilyen hangot?Én a vezérműláncra gondolnék. 99 es zx9r lenne szó.60e km van már benne.
Előre is köszi!
Lehet amatőr kérdést teszek fel, legyetek szívesek nem leoltani ( nagyon )
Adott egy 180-as nicasilos Malossi hengerem, ami sajnos letolta a gatyát. Érdemes perselyeztetni, vagy kuka? Nicasilozást 60k+postáért vállalnak ami nekem sok, perselyezés fele ennyibe lenne.
Tehát a lényeg az, hogy lenne ez így olyan tartós vagy közel olyan és megbízható, vagy nincs értelme erőltetni?
Előre is köszönöm a választ!
nekem volt egy gyújtásjeladóm, hogy hidegen működött aztán volt egy hőfok ahol bizonytalan volt, de nem állítottam meg a motort, durrogva tovább járt a másik két hengerrel, majd beindult és ment egész nap. Csak ahogy a blokk melegedett volt egy hőfok ahol nem! Mérésre jó!
A legalattomosabb hiba a nem állandó hiba!
Ha a blokkon kívül van a tünet én a benzincsapra illetve a tankban lévő szűrőre gondolnék, ha van ilyen benne. Vedd le a benzincsövet, irányítsd egy palackba és nyisd meg a csapot. Nekem az a gyanúm, hogy nem fog szépen, határozottan folyni, legfeljebb csurdogál majd. Ott kellene folytatni a pucolást.
Segítséget szeretnék kérni. A motor egy 1988-as Honda NS 125 F (2t). A tünet: pöccröff indul, megyek vele 2-3 percig tökéletes, utána elkezd fulladozni majd le is áll. Ilyenkor hiába rugdosom/tolom nem indul, ezt folyamatosan csinálja. Eltelik egy pár perc és pöccröff megint. Amiket eddig megcsináltam és kicseréltem: új benzinszűrő és cső, új gyertya, új pipa, tank tiszta, karbit szétszedtem, féktisztítóval és levegővel kifújtam (ezek közül sehol sem volt retek de tutira kell menni). Vezérlőmembránt is kicseréltem, bár az előző is jó volt. Trafót is cseréltem. Rezonátor sérülésmentes gyári, az egész kipuf. rendszer gyári, levegőszűrő szintúgy új betéttel. Falsot sehol sem szív. Karbiban is és mindenhol minden gyári, szemmel láthatólag sérülésmentes. A hiba a motorblokkon kívül lesz szerintem, mert másik motorblokkal is ugyan ez a tünet. A válaszokat előre is köszönöm.
Évek óta használom.
http://www.szerszamoutlet.hu/i...
http://www.szerszamoutlet
.hu/i...
Valakinek innen van valamelyik darab?
http://www.manualedereparatie....
Beírod, hogy KTM MX 125 és kidobja.
az említett oldal pedig, a 3. a google listáján, ha beírod ezt: ktm mx 125 service manual
KTM MX 125höz keresek service manualt de nem találok, tudnátok segíteni?
Hátulról így néz ki.
A nyikorgást két dolog okozhatja tapasztalataim szerint, 1: fel üvegesedett fékbetét, 2: ilyen a betét összetétele. A másodikkal nem tudsz mit kezdeni, az elsőt lehet orvosolni ha felérdesíted a fékbetét felületét.
Írtam az fzr fórumba is de ott nem adtak választ,így itt is megkérdezem.
A generátor deknin körbe a szélén imbusz csavarok vannak ezzel van felfogatva,de van egy helyen fenti részen ahol laposfejű csavarhúzós csavar van az valamivel beljebb van a szélétől.Azzal lehet állítani a valamit a generátoron?Rakok be képet is,hogy segítsen.Válaszokat előre is köszönöm.
Olyan problémával szembesültem, hogy túl gyorsan lazul a lánc. Ősszel beállítva tettem le a gépet, majd az idei szezon eleji olajcsere mellett ismét láncot kellett feszíteni. Az olajcsere előtt kb 3-400 km azért belekerült a vasba. Az érdekesség azonban az, hogy az egy héttel ez előtti gumicserénél nyilván ismét feszes lett a lánc, ám az azóta letekert 600 km ismét állítandóra nyújtotta a láncot. Szerintem nem normális, hogy ilyen gyakran hozzá kell nyúlni.
Valakinek valami tippje, hogy mi okozhatja ezt? CBF1000 a típus, ha ez számít valamit is.