Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Az mitől van, hogy terhelés alatt fél gázon kipörög szépen a motor viszont teljes gáznál magas fordulaton bedadog és rángat még tiltás előtt? YZF 450-ről van szó.
Koszi a valaszt valami konkretumnak jobban orultem volna, minthogy a hulyesegemet ragozuk, megemlitendo nemreg vettem, gorgot szijat csereltem, teljes sotetsegben meg az akut is ra akartam szerelni. Hat sarukkal hatrafele kellett volna behejezni, peh, szikrazott, valami kifustolt, de MI?
"MI LEHET A GOND. Ha valakinek van ilyen temaban tapasztalata irjon. "

Gond? A félve vezetők megijedtek és elfüstöltek.
Tapasztalat? Van sajnos, ifjú taknyos koromban a hétvéginyaralóban forditva adtam 12voltot a cb rádióra, kb. minden második tranyó,ic kuka lett :( Azóta ezszer is meglesem melyik a piros melyik a fekete.

Szint a szinhez, számot a számhoz.

Jah hoztak már hozzám pár ótórádijót,erősítőt,stb. amit véletlen fordítva dorótoztak bé a tocsikba..., tehát megnyugodtam más is hülye, nem csak én.
Udv, Van egy Gilera Dna 50 robogom, sikerult forditva fel tegyek egy uj aksit, azota valami kiment csak nem jovok ra hogy mi, ha berugom indul, vilagitas van, DUDA(ami addig aksi nelkul volt) es Kijelzo vilagitas vagy barmi viszont nincs, jelzok nem mennek, semmire nem reagal, mintha nem is lenne aksi rajta Main Fuse Biztositek 7.5 amperes kicsrelve de a regi sem serult. MI LEHET A GOND. Ha valakinek van ilyen temaban tapasztalata irjon. Koszi
inkább hosszabbat , ha nem tudod annyira előre húzni a kereket akkor úgy is hosszabb kell , na meg kiszedni könnyebb 2 szemet mint kutatni valahonnan kettőt vagy venni új láncot
Sziasztok! R1emre uj láncszettet veszek de hatulra nem gyári fogaskereket szereznèk hanem 2vel nagyobbat. Kérdésem az lenne hogy gyárilag 114szemes lánc kell rá,de ha kettővel nagyobb lánckerdket teszek akkor is elég a 114szemes lánc,vagy vegyek hosszabbat?
Halgass kinter-re.
Szia INI! A Testcsatlakozást minél közelebb legyen a hegesztési helyhez, amit tudsz fesz. szab. és gyújtó elektronika azt húzd szét! Az sem rossz ha kivett akkunál felkapcsolod a világítást, reflektort , az söntöl ha van benne elektronikus műszerfal.
De azért itt 80-100 amperek mennek át a vázon ha hegeszted. Akku mindenképpen leköt, cdi (vagy ecu), meg fesszabályzóról az összes kábel lehúz. Jobb előbb okosnak lenni, mint később szo..ni a kékerest....
annyira nem kell túlzásba esni azért egy motor nem olyan érzékeny , ilyen alapon saját magát is kifingathatja a gyújtótrafóból visszajövő tüskékkel és azért azok durvábbak tudnak lenni mint egy 60 volt ami heggesztés közbe lemegy 20-30 ra és ráadásul nincs is a rendszerbe betáplálva
az akku a cdi meg a fesszab leugrik a segédvázzal együtt szóval csak a trafóról kell lehúzni a vezetéket aztán kb lent van minden érzékenyebb cucc
a jeladóhoz meg a tekercshez már csak nem fog valami kóboráram belebújni
Ártani nem árt,de az a biztos! Később keletkeznek a bajok,az esetek nagy százalékában karosszéria javítás után keletkeznek a gondok,persze idővel.
Gyári dugó, gyári illesztés. Nincs külön olajozása
Gyújtás ,fesszab feltétlenül ,a többi "olcsón" pótolható.
Lényeg mindent mentesíts az esetleges túlfeszültségtől .
én sose húzok szét semmit esetleg ha útban van , az akksit se veszem ki soha , mondjuk sima heggesztőtrafóm van lehet az inverteres nagyfrekis tud valami zjat bevinni és megzavarja a kossúth rádiót de azt se hiszem
Igen!
Nem csak akku negatív,mindent húzgálj le!
hegesztésről van infó?
ki hogy szokta a vázat hegeszteni?
mit kell tenni hogy ne nyúljon ki az elektromos rendszer? elég mindent széthuzigálni?
Akkor vagy a szerelő baszta el vagy repedés van a blokkon. Ez utóbbi nagyobb szívás...
Tanácsom:
SZEDD SZÉT MEGINT ÉS TÖMÍTÉS/PASZTA!

De most normálisan ha lehet
Igen, lett hozzá tömítésszett vásárolva és azzal lett összerakva szerelő által.
Este le is szedem a hengerfejet, hogy mi lehet a gond.
Hát most ez milyen kérdés?! Te látod hogy hol szivárog. Mi nem. Raktál oda tömítést vagy pasztával raktad össze? Ha látod hogy ott szivárog, akkor egyértelmű. Szét kell szedni újból és feltárni a hibát.
Azt javasolom, ott keresd a hibát, ahol a szivárgást látod, tehát a hengerfej aljánál.
Sziasztok!

Van egy HM CRE50 kis endurom. Most lett felújítva, motorgenerál, csapágyak, szimeringek , vízpumpa cserélve. Azt tapasztaltam beindítás után, hogy a hengerfej aljánál kis vízbuborékok, meg olaj keverék "bugyborékol" kifelé, valamint eltűnik a hűtővíz a tartályból. Eddig kb. 2,5 liter hűtőfolyadékot öntöttem bele, ami már szerintem messze sok. Valahol átereszt a blokk, de nem tudom, hogy hol. Esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy hol kezdjem a probléma feltárást.
Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
Sziasztok!
Az mitől van, hogy terhelés alatt fél gázon kipörög szépen a motor viszont teljes gáznál magas fordulaton bedadog és rángat még tiltás előtt? YZF 450-ről van szó.
isten tarcsa meg szokásod .... köszi -----... nem tüntem el ...csak sok a meló .. iletve a sok szar motor ... nem jut időm sok mindenre az éven már majd 50 motort javitotunk a fiamal köszi józsi akor bele mokolok egy ilyet