Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
van egy 93-as suzuki gsx 750f-m
a fiam leszedte a gyertyákról a pipákat és a traforól is nem tudja melyiket honnan szedte le
nem tudna valaki segíteni képpel esetleg?
ha rajta ülök a motoron van jobb és bal oldalt is trafó melyik kábel melyik hengerre?!
üdv
kellene egy kicsit hegeszteni a motor vázat
ha leszedegetem az ecu-trafó-fesszab vezetékeit, és kidobom az akkut akkor van esély hogy az elektromos rendszer gond nélkül megússza?
trafóval lenne hegesztve
kb 3000ft egy bolti villanyos indexrelé
de ha van egy kis szabadidőd akkor csinálsz egyet:
Szia! Merre tuntel el?
A terheles oldalankent 40 watt azaz 14 V-nal szamolva 5 ohm. Ekkor a legjobb a villogas sebessege.
En 10 ohmos es 10 wattos ellenalasokat hasznalok mert ez elerheto itt a szemkozti muszaki uzletben. Egyebkent 10 ohm es 20 wattos kellene ami kb kozel ugy terheli a kort amennyire az izzok. Nem kell izzonkent terhelni eleg ha az ules alatt jol hozzaferheto helyen racsatlakozol a hatso indexekre. Szal jobb kor es test es bal kor test koze egy egy 10 ohm min 10 wattos ellenallas. Picit melegedni fog es a villogas is picit gyorsabb lesz.
szia józsi bácsi ......... van itt nekem egy ilyen problem ledeset rakot fel .. de nem akkar relét cserélni csak mindegyik villogó elé egy ellen állást ... jozsikám mekorát mokoljak bele

https://www.facebook.com/media...

hány omos .. stb köszi tasi
Helyzetjelentés.
A régi szulfátos akkum 89A-es indítóáramot tud. Az új amit le akartam cseréltetni 106-ot. Az új gyárilag 90-et tud papíron, a 106 meg ehhez képest nagyon jó. Ettől függetlenül a tények: A régi sokkal később áll be a stabil feszültségére. Az új pár óra alatt. Ez nem is baj, de indításnál érzem. Aztán a régivel máshogy tölt a motor, nem tudom miért... Valahogy többet van magasabb fesz szinten. Az is tény, hogy extrém max 2 perc gyújtáson és az a motor már csak tolásra megy új vagy régi akku tök mindegy. Az is tény, hogy a motor oldal jó, ez ennyit vesz ki belőle stb. Hozzá a gyári adatokat megnéztem. Nem tudom akkor mi a gáz, de használom kell továbbra is így. Lényegében semmi sem változott a motorral, továbbra is amint gyújtáson van rögtön indítanom kell.
gatya minőségű dugó
szar illesztés vagy felületmegmunkálás
bejáratás alatt esetleg meghajtották, és kicsit megszorult
esetleg eltömődött olajcsatorna, bár ez csak akkor jelenthet gondot, ha a henger falára, vagy a dugattyúra olajat spriccel.

Elsőre ezek jutnak eszembe.
ha tudod hol csinálták vidd vissza, egy ilyen javítás nem küszöbgaranciás, még akkor is a nem hivatalosan csinálták
Urak szerintetek mi okozta? Olaj volt benne.
Elvileg ez egy bejáratott henger volt és újbóli összerakás után 100 km-rel ezt adta elő 80-nal gurulva 4.-ikben.
koszi a tippeket, nemtudom hogy tudott igy belerohadni de meg mindig nem sikerult kiutni, pedig kapott rendesen 5kg kalapacs, de meg sem mmodul, lefektettem, befujta csavarlazitoval is de semmi, mar nem merem utni felek h valami oszeszakad.
OK ! Köszi.
bárhol.........
de nem kell fosni a cagivám 2 évig használtam visszaegyengetett vaskormánnyal, aztán az le volt hajolva legalább 30 fokot
és szerintem nem az volt az egyetlen egyengetése
Esetleg hol lehet hozzá újat venni ?
olyan már sose lesz mint a gyári.......
Köszi a választ ! De nem gyengül meg ha melegen hajlítom vissza ?
Sziasztok!Ötletet várnék hogy suzuki tsx125 2 ütemű motoromon mivel helyetessíthetném a gyújtásrészt megfizethető áron mert a gyári még használtban sem olcsó...
vasat simán lehet, ha nagyon meggörbült meg kell melegíteni pirosra
Sziasztok ! DR125-ös motorral eldőltem, egy kicsit a kormány-t is meggörbítettem . Lehet ezt egyengetni, vagy csere a megoldás ? Vas-kormány ( nem alu ! ).
Köszi! Sajnos végül nem jutottam odáig,mert a 600rrben annyira el van rakva az alkatrész,h sehogy sem fértem hozzá. Hiába hajtottam fel a tankot, az még nagyon kevésnek tűnt hozzá, h elérjem :/
Köszönöm szépen a segítséged!:)
láttam olyat amit préssel nyomtak ki annyira be volt rohadva
ezért is szedem ízekre minden évben, aztán takarítás zsírzás
Nincs. Annak ki kell jonni. Es ha mar kijott tisztitsd meg jol es finoman zsirozd be mielott visszarakod. Legalabb te legyel preciz.
Szevasztok. Kiakarom szerelni a blokkot a vazbol minden oke addig hogy a lengovilla tengelyet nem tudom semmikep kiutni, letezik hogy annyira berozsdasodott volna vagy van valahol biztositek vagy valami mas az anyacsavaron kivul?
Ki kell. Egy pici csavarhuzoval felhuzod beszereled majd elengeded.
Sziasztok! Vezérműlánc feszítő cserénél mimdenképpen ki kell tekerni a középső csavart is? A Honda szervizkönyv ír egy tensioner stopperről is, az viszont nincsrn nekem. Meg lehet csinálni nélküle? Köszi!
Semmi gond.
Sztem tanultál belőle. Akkor meg már megérte leírni.
Ne aggódj sztem mindenki tanul mindig valami újat!