Nyugisan is beszélgetünk.
Persze, lehet, h pont kifogtál egy rossz akkut, de nekem úgy tanította egy kisöreg aki akkumlátorral foglalkozik már 40 éve, h amikor besavazom, utána nem töltögetem, hanem várok, berakom a járműbe, és használom. Hogyha szar, úgyis kiderül. Nekem a kocsiba fél év után lett az 1ik cella zárlatos.
Csak full terhelésen jött elő, tehát összes lámpa, ventilátor, rádió, motor, stb. Ha nem terhelted mindennel, nem volt baja.
De itt sem új akkuról volt szó.
Én is tudom Ini,
Persze, de én arról beszéltem, amikor közvetlen vagyunk savazás után. A fene sem tudja, h milyen reakciók zajlódnak le az akku belsejében amikor elsőnek feltöltöd a savval.
Nekem egy öreg akkus bácsi így tanította, h felsavazom, várok minimum 3 órát, és akkor van benne annyi indító áram, h beinduljon vele aminek be kell. Aztán már a generátor ápolgatja.
Ott laktam sokáig. Apám még mindig ott lakik szóval nincs akadálya. Adsz egy telszámot, fel hívlak amikor arra megyek. De szerintem csak májusban tudok menni, addig folyamatos melo van minden nap.
csipu20@gmail.com
Sziasztok!
Rotax 122 blokkom nem rég lett felújítva és most csöpög belőle a hűtővíz a képen látható lyukon. Egyáltalán mi az a lyuk? Valószínűleg nem lyukadás, mert szabályos. (a lyuk a kipufogónyílás alatt van)
Sziasztok!Mi lehet az oka annak,hogy lefüstölt a feszültségszabályozóm?Oxidálódott kábelvégek?Menet közben egyszer csak leállt,és nincs áram a fesz szab meg szétfolyt!Köszönöm a segítséget!
ha beteszi a motorba az nem tölti?
szar 1000x újrahasznosított ólomból vannak az akkuk, amibe már egy csomó idegen anyag van aztán persze hogy nem bírják
kb annyi az ólom tisztítása kínában hogy levakarják a tetejéről a salakot
nekem volt szar kocsi akkum, arra rátették a terhelésmérőt, meg valami spéci töltőt, megállapították hogy valamelyik cellában leszakad pár lap aztán adtak egy másikat
kb 20 perc és már benne volt az új akku a gépben
a kocsin semmit se néztek
Volt olyan telefon amit 8x gariztattam le, mert rejtélyes hibája volt, a végén már üzengettem a technikusnak mit cseréljen ki. A végén csak igazam lett.
Elég szigorú a bevizsgálás ahogy nézem a kis kitöltő lapot, de nincs olyan pont ahol problémám lenne. Főleg mert ez a motorba kerülés előtt már nem volt jó.
Hát akkor üdvözlöm a boltokat! A másik akkunál miért nem volt bajom? Ott minden rendben ment ezzel a felállással. Mind1! Ez az akku akkor is kuka és nem miattam! Ehhez tartom magam! Nem festő meg pék vagyok bakker.
Jó legyen így, akkor sincs ez a leírásban + a boltban a fazon azt mondta (mert gondolom el kellett neki), hogy ha feltöltöttem a cellákat tegyem 1 órát töltőre. Semmiféle várakozásról nem volt szó. Ergo ha igazad is van, az akkut nekem ki kell, hogy cseréljék.
Való igaz, hogy jöttek fel a buborékok elég sokáig, de befejezte, kihűlt és nem pezsgett. Akkor töltöttem fel.
Mondjuk ha gariztatni akarod akkor kár volt ide írnod bármit, sok motoros bolt nézi az oldalt és amit itt leírtál az alapján simán elutasítják a gart....nm beszélve, hogy nem azonnali cseréről lesz szó hanem elviszik bevizsgáltatni és ha ott aszondják, hogy tényleg szar akkor cserélik ki vagy adják vissza a lét.....kicsit túlspiláztad elsőre ezt a fesz. dolgot, kár volt töltögetni...
Persze, lehet, h pont kifogtál egy rossz akkut, de nekem úgy tanította egy kisöreg aki akkumlátorral foglalkozik már 40 éve, h amikor besavazom, utána nem töltögetem, hanem várok, berakom a járműbe, és használom. Hogyha szar, úgyis kiderül. Nekem a kocsiba fél év után lett az 1ik cella zárlatos.
Csak full terhelésen jött elő, tehát összes lámpa, ventilátor, rádió, motor, stb. Ha nem terhelted mindennel, nem volt baja.
De itt sem új akkuról volt szó.
Ezért van a fórum.
Persze, de én arról beszéltem, amikor közvetlen vagyunk savazás után. A fene sem tudja, h milyen reakciók zajlódnak le az akku belsejében amikor elsőnek feltöltöd a savval.
Nekem egy öreg akkus bácsi így tanította, h felsavazom, várok minimum 3 órát, és akkor van benne annyi indító áram, h beinduljon vele aminek be kell. Aztán már a generátor ápolgatja.
csipu20@gmail.com
Hogyha eltúrázol valamikor Tatabánya fele, persze, megnézhetjük.
Rotax 122 blokkom nem rég lett felújítva és most csöpög belőle a hűtővíz a képen látható lyukon. Egyáltalán mi az a lyuk? Valószínűleg nem lyukadás, mert szabályos. (a lyuk a kipufogónyílás alatt van)
szar 1000x újrahasznosított ólomból vannak az akkuk, amibe már egy csomó idegen anyag van aztán persze hogy nem bírják
kb annyi az ólom tisztítása kínában hogy levakarják a tetejéről a salakot
kb 20 perc és már benne volt az új akku a gépben
a kocsin semmit se néztek
Elég szigorú a bevizsgálás ahogy nézem a kis kitöltő lapot, de nincs olyan pont ahol problémám lenne. Főleg mert ez a motorba kerülés előtt már nem volt jó.
Való igaz, hogy jöttek fel a buborékok elég sokáig, de befejezte, kihűlt és nem pezsgett. Akkor töltöttem fel.