Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uraim! Az akkuval felsavazás után 4-5 óráig bármit csinálni , nem szokásom, és soha nem is volt! Annak a savnak be kell ivódni a lemezbe, és amikor lehűlt, és "megnyugodott", akkor szabad bármit is tenni vele!
Allah növessze hosszúra Nektek!
Jó fiúk, akkor megsütöttem. Biztosan én rontottam el, mert voltam olyan kezdő és a leírását is elolvastam. Ott pl nem is szerepel, hogy várakozni kell feltöltés után, én még várakoztam is. Egészen addig még abbamaradt a pezsgés és kihűlt.
Szerintem itt nincs kérdés. Az az akku szar. Ránéztem 12.29V. Tudom, mert tudom, hogy ezen a szinten már az önindító nehezebben röffenti be, de még beindul. Jön az eső nem megyek vele, kíváncsi vagyok meddig merül. A bolt zárva, a héten megy garba amint lesz rá időm.
Sajna az az érzésem hogy a szárazon töltött akkut megsütötted
Jó pár akkut helyeztem már üzembe de felsavazás után 30 percel szerintem tök felesleges bármit is méricskézni rajta.
Használni kell és majd csak akkor kell mérni feszültséget.
Sőőőt a boltból úgy engedtek el, hogy a lelkemre kötötték, használat előtt legalább 1 órát töltöm rendes töltővel. Sőőőt mivel 2 héttel ezelőtt vettem egy másik 5Ah-s akkut és az kapásból 12.6V-al indult és a töltő fél óra alatt lezavarta + terheltem és nem zuhant meg így azt gondolom nem én vagyok a hülye, mert picikét úgy jött le a hangnemből.
egy 10es akkut 0,8amperos töltéssel sosem fog kihalni
azt max a tekerős ruszki töltőkkel lehet leolvasztani amikor tölt 30 voltot meg 15ampert
én is töltöttem savazás után, egész délután-éjjel ment aztán még 2 év múlva is teljesen jó
ha motorral haladsz egész nap az is tölti, és elhiheted hogy többet mint 0,8 amper még ha világítasz is(volt amikor 6 ampert mértem leseggelt akkunál)
Nem ismerlek még itt,nyugisan írom. Le volt írva, hogy ha a kapocsfesz 12.3 akkor tölteni kell. Ha 12.25 akkor meg már kritikus. Ez savazás és várakozás után 12.29 volt. Naná, hogy rátettem. Az meg, hogy 5óra után ő szerinte kész nem az én hibám. Elmondom, hogy ha megterhelem, újra töltöm, akkor is közli, h tele van. Egész nap motoroztam úgy sem javult a terhelhetősége.
Szia,
Négy dolog lehet rossz a motorodban.
1. GP switch(váltó pozíció kapcsoló) üres jeladó is lehetne...
2. Side-stand switch(oldaltámasz kapcsoló)
3. Relay box(index relé mert bele van építve más is)
4. Vezetékek-csatlakozók
Én az indexrelével kezdenék, mert úgy néz ki, h a diódák közül 1 lefeküdt...
Lehet nem kellett volna kinyírni az elején, és akkor nem lenne szar...
Szia,
Épp én is tegnap izzítottam be az új akkumat.
Felsavaztam, vártam kicsit, lezáró rá. Kész. Ott hagytam 3 órát. Utána beleraktam a motorba(itt 12,5V), tekert mint állat, és szépen a motor elkezdte tölteni ahogy kell. Ennyi!

Én nem értelek. Mi a faszért álltál neki töltögetni otthon?
5 órát töltötted majdnem 1 amperrel óránként?
Az intelligens töltőd nem mondta, h te tökfej, ne töltsed már az új akkut?
Leírja baszod a szervizkönyv. Felsavazod, vársz minimum 30 percet(nem baj ha több) és HA a feszültség 12,5V-12,6V-nál kevesebb(nem 1 tized V-ra gondol), akkor kell tölteni.
Berakod a motorba és használod.

KÖVETKEZŐ RÉSZ! MÁR NEM AZ ÚJ AKKURÓL VAN SZÓ!
Akku töltése:
HOGYHA kevesebb a feszültség mint 12V akkor kell tölteni az akkut...

Minek terhelgeted? A motorban általában ha terheljük akkor megy a generátor is, ami meg tölt közben...
Szia,
1 milyen óráról van szó? Normális motorra való óráról?
Amit belinkeltél érdekes feliratok vannak rajta.
Elektromos ajtó zár? Kézifék parkoló lámpa? 10 és 11?
Valami nemigazán stimmel itt.
Messze vagy tőlem(Tatabánya)?
Nekem is volt olyan, amikor a gyári lánc szakaszosra nyúlt, de a gyári lánckerekek még frankók voltak. Arra felraktam egy alig használt láncot(törött kevés km-s motorról), amivel még 10e km-t elmentem. És utána lett felrakva a full új szett...
Szia,
Ez a gondolat honnan jött?
Ez nem legó baszki. NEM, 1ik váltó sem jó a másikba. Tök más az áttételek elosztása...
Keresd meg szekit a zx9r topikban, ő tuti tud mondani hozzáértőt debrecenben vagy környékén.
Ebből az akkuból garancia lesz. Ez hulla. A szulfátos tátsa jobban bírja. Hogy én mindig kifogom a jót...
Pár órája áll a motor és 12.2V van benne. A motor nyugalmi fogyija 10mA (mértem is ér gyárilag is). Fél-1 perc gyújtáson masszív több órás járatás után és éppen hogy beindul.
Sziasztok.
Motorszerelőt keresnék Debrecen környékén, aki karbiszinkront is tud vállalni. Kawasaki zxr250('94)-es motorról lenne szó.
http://pumatools.hu/-motorkere...

Valakinek van ilyen?
Tapasztalat?
Tartós?
Mennyire univerzális minden motorhoz, ha teleszkóp javítás miatt akarom használni?
Sziasztok
Olyan gondom van, hogy a karburátorban van a csúszka.Ki kopott az a része ahol az alapjárat csavar emelné a csúszkát.Az lenne a kérdésem, hogy ezt fel lehet-e tölteni valamivel és vissza reszelni síkba vagy cserélni kell?
Hát akkor itt valamit elnéztem....de nembaj, benne van most már 1,5L kb és ha megdöntöm a mocit akkor se látom a jelnél hogy jönne az olaj...
Rosszat néztem 0.7L -t ír.
Szia!
Feltöltési mennyiségnek én 1.3L-t találtam.Jól értelmezem amit írtál ,3 decit tettél bele?
Ja amugy a kipufogó végébe áll a lötyi.... és csöpög is...
Elöször beletöltöttem 3 decit kb h maxon legyen, elindítottam 2 perc leállit semmi olaj....utána még 3x2 decit töltöttem ugyanigy, a végén megin semmi, leengedtem belőle 1deci olajat ami elég jol felhigult szerintem a benzinnel...elmentem 2x is motorozni minden indulás elött teletöltöttem, mire hazaértem megint semmi :( csak az elején füstöl kb 1 percig, de annyi idő alatt be is szívja elméletileg....1rugásra indul mindig......érthetetlen....
Sziasztok!
Egy szakmai tanácsot szeretnék kérni, van egy suzuki xf 650 freewindem, az a jelenség történt hogy szakaszosan megvan nyúlva a lánc, nem tudok feszességet állítani mert ha valahol jó akkor máshol vagy nagyon laza vagy nagyon feszes, de a lánckereket még legalább 50%osnak ítélném meg, sajnálnám kidobni őket, véleményetek szerint megfelelő lenne egy O gyűrű nélküli olcsóbb DID lánc (525, 110 szem) 10-15 ezer km erejéig? Utána már egybe cserélném jobb minőségűre, vagy felejtsem el ezt a megoldást és egy komplett szettet vegyek?
Üdv,

Ilyen láncot vennék.
Sziasztok!
Van egy suzuki gsr 600 tipusú motorom és remélem valaki tud segíteni. Motorommal egy gondom van, járó motornál Ha üresbe teszem akkor a gyárifokozat kijelző össze vissza mutat (néha 3, 5, 6) ÉS a üres vissza jelzője sem gyúlad ki. De ha a lábtámaszt egy picit le hajtom akkor a vissza jelző kigyúlad és a fokozat jelző is átugrik 0-ra. Üresnek a jeladóját kiszedték, megtisztitóták és le is próbálták.

Találkozott valaki ilyen hibával?
Mi lehet a megoldás?

Előre is köszönöm