Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hibát? Hibákat!
Van ott több is :)
Teló csíkos oka van, sárfogó idom nincs csavarozva, de a teló alján letörve...
Mennyit töltöttél bele? Mennyit tudsz a blokkból leengedni?
Frissen összerakott blokkba mindig jóval több olaj megy, mint egy sima olajcsere alkalmával.
Ha az olajat enné, igen erős kékes füstje volna, plusz ahol enni tudja az a blokkfelek illesztése és a szimmeringek. Ha ezek közül bármelyik tömítetlen, akkor elősűrítésed elvész tehát alig, vagy sehogy nem tudod a motort elindítani. Így az olajfogyasztásra nem gyanakodnék ezen helyek egyikéről sem.
Sziasztok! Kérnék egy kis szakmai tanácsot, nem tudom már kihez forduljak...Adott egy Honda CRM 125 2T, hajtókaros volt, kicseréltem, de nem is ez a lényeg.
Elötte is már, és most összerakás után is, álló helybe 2perc járatás után 1dl váltóolajat bezabál, és nem jövök rá hogyan :((( főtengelynél uj dupla szimmering, mikor beraktam elég jól tömített, nemhiszem hogy baj lenne, blokkháztömítés pereme teljesen jó volt nem volt megütve, (jelzem én szedtem először szét mert még a gyári tömítés volt bennt) , nem értem hova tünhet, blokk alján egy csepp olaj sincs és sehol, mindenhol uj szimmeringek.... valaki járt már így 2ütemüvel? kb 4x csináltam végig hogy feltölt-járat-leállít-picit várok mig lefolyik, és ha megdöntöm a jel fele a motort ...semmi... már 1L olaj bele ment és nem tudom mihez kezdjek! :(
Kipufogó nem nagyon füstöl, vízbe se kerül bele az olaj...
Bárkinek a tanácsát elfogadom!
Köszönöm előre is!
Petya
:) Keresd a hibát
Na örülök, hogy sikerült. Nem gondoltam, hogy a sima hőlégfúvó elég lesz, de mindig tanul az ember
Köszi, sikerült egy mezei hőlégfúvóval, ami max 500 C on fúj(tesco 5000), kb 15-20 melegítés után elindult és valóban letekeredett.
Nézd meg a szíjat, nem-e más a profilja mint a réginek, esetleg rövidebb stb bár attól még be szokott indulni.
Variátor szabad mozgását nézd meg, az szokott még rá rohadni a csúszóperselyre illetve a hátsó kuplung is tud szorulni.
Hali

Melegítéssel tudod leszerelhetőségre bírni a régit. Na nem sima hőlégfúvóval ;) mert azzal egy élet mire a menetrögzítő megadja magát.
Általában a krómszáron van egy menet, erre tekerhető fel a "csizma". Egy szóval, melegítés, melegítés, melegítés aztán egyszercsak el jutsz arra a pontra, hogy talán meg tudod mozdítani.
úgy kezdi hogy tesztel. 14,4ig kb nyomja a feszt. Ha eléri attól függően h tölti vagy teszteli,ennél a pontnál átáll csepp töltésre. Utána 13,4 körül tartja folyamatosan.
és amikor rajta van mennyi az akkufeszültség?
éjszaka levettem a töltőröl. Reggel újra rátettem, nem töltötte mert full.
jól tölt az az intelligens töltő? 14v felett kell tartania az akkut
cimbinek a yt vartát délután savaztam fel reggelig rajta volt a töltő
tedd még rá lehet kevés az 5óra, mert az akku 10-11ah szóval 1,0-1,1amperral kell tölteni 10 órát mire teli lesz
Üdv! Tegnap vettem egy Varta YB10L-B2 akkut. Feltöltöttem szintig minden cellát. Pezsgett és melegedett. Aztán befejezte ag idő után, kb fél óra és a kapocsfesz 12.3V volt. Feltettem tölteni egy intelligens töltőre. 0.8A-el nyomja. 5 órát töltötte, ez alatt langyos volt az akku és kicsit pezsgett. Ma reggel 12.49V volt benne. 21W-os izzóval próbáltam. Olyan 10 másodperc alatt 11.9V-ra merült és ha levettem róla 12 főlé kúszott valamivel. Most akkor mi van? Mert ez így rosszabb mint ami régebben a motorban volt. Köszönöm!
A nedvességgel általában nem szokott problémám lenni Most sem az a baj van egy olyan érzésem De köszönöm a válaszod
Ha valami szorul arra azt mondták az öregek, még nem elég nedves.
Vazelin? Sikosito? Olaj? Drogériában kapsz
Villacsizmat mire csereled? Kanálpapucsra vagy késbakancsra?
Szevasztok! Nagyfater robogója került hozzám ma, hogy ékszíjat cseréljek mert elszakadt Szétszedtem-összeraktam...beindítom...erre nem akart indulni. Hallatszott, hogy szorul. Nagy nehezen beindul de nem bír menni, fogja a kuplung. Ékszíj nélkül tökéletes, szóval a kuplunggal lehet valami, de nincs tippem, hogy mi. Az ékszíj nem túl feszes.
Valakinek valami tipp? Köszönöm előre is
Még annyi, van hozzá egy másik membránom ami kicsit más és nincsenek határolók sem, azzal lenne jobb vagy a gyárival?
Jah, akkor kisebb fő fúvóka kell?
Teligázon főfúvóka határoz, félgáz környékén tűállás.
Ezt jó tudni. Akkor hogyan tovább? Mert a 2 T motorok téren nem vagyok otthon.
600-750 talán.
Az a csavar alapjárati keverékszabályzó. ALAPJÁRATI.
Sziasztok,
Tudja valaki hogy a Suzuki GSXR szivlampas valtok mennyire csereberelhetoek egymassal?
K1-K3 600, K1-K3 750 es K1-K2 1000
Koszonom.
Tudom hogy barnának kell lennie, de a levegő csavaron hiába tekerek sok minden nem történik de már legalább motorozhato.