Vettem egy digitális kilóméter órát (Koso DB-01R) , ami fordulatszámot is mér, de gyárilag nincs fordulatszámmérő. Hogy lehetne a legkönnyebb módon rákötni?
Készlet.
Èn ilyet vettem.
Ezek a menetjavitó helicoil betétek a DIN 8140-es szabvány szerint vannak gyártva. gyakorlatilag ugyan olyan szabványos kötöelem mint egy sima DIN 934 -es htl fejü anya. Az anyaguk rozsdamentes 60°-os rombusz acélhuzal. A másik hangsúly a menetvágó szerszámon van, ami gondolom HSS( gyorsacél), de Aluminium ötvényhez ezzel nem hiszem hogy nagy gond lenne menetet vágni.
Szóval szerintem nem igen lehet vele melléfogni. Az ürkutatásban gyakorlatileg minden Aluminium alkatrészben lévö menetet ilyennel készitünk el, annyi különbséggel, hogy CuSn6 anyagból van a helicoil, hogy ne rágódjon össze a szintén rozsdamentes csavarral, mert nem lehet használni kenöanyagot a meneteken, így maga a helicoil alapanyaga oldja meg ezt a problémát.
Kedves motoros társak! Mobil motorkerékpár mentés! Minden nyugati típusú ( kawasaki,honda,suzuki,yamaha stb) típusú motorkerékpár és robogó javítását alkatrészbeszerzését vállalom. Budapest területén, minden kerületében Motormentés megbeszélés alapján házhoz megyek. Továbbiakban motorkerékpárok vizsgáztatása, törött motorkerékpárok restaurálást szintén vállalom. Gondod van engem hívj és megyek 06304447175
Honda CBR 125-ös topicban már próbáltam, de nem tudtak választ adni. Megpróbálom itt is, hátha. Szóval Honda CBR 125 R (JC34) 2004-es gép, elektronika.
Sziasztok!
Vettem egy univerzális digitális km órát.
Egy képet kaptam, ahol a kábelek színéhez kötik, hogy mi, hova tartozik. Nos, én bekötöttem (negatív, távolsági visszajelző, indexek), de nem működött. Sajnos így tanácstalan vagyok. Csatolom a képeket, Ti mit mondtok?
igazándiból nem sokkal olcsóbb, szűk 2500ft-al
csak mivel innen lenne más is rendelve nem lenne pluszban postaköltség
ha azt is beleszámítom akkor már jóval 5ezerrel olcsóbb
de ha használhatatlan akkor megette a fene a spórolást
Ez erősen hasonlít a helicoil-ra......amennyivel olcsóbb kb. annyival lehet gyengébb, persze lehet, hogy nem.... ....,de ezt csak akkor tudod meg ha kipróbálod és megpróbálsz benne meghúzni egy csavart.
ilyen típusú menetjavítót használt már valaki?
megéri megvenni? vagy inkább a helicoil?
nagy terhelés nincs az olajszűrő fedél csavar meneteit kellene használható állapotba hozni
11. kerületi motorszervizbe keresek gyakorlattal rendelkező motorszerelőt.
Elvárások: olasz motorkerékpárok, főleg robogók önálló, szakszerű, szervizelése, felújítása. Karbi szinkron, szelephézag ellenőrzés, teleszkóp felújítás robogó variátor beállítás önállóan!
Fizetés: választható alap+jutalék vagy fix, heti elszámolás.
Önéletrajz és motivációs levél szükséges a p20rider@gmail.com címre.
Kezdés március 31. 1 hónap próbaidővel, téli munka biztosított hétvége szabad
nem nem nem valószínüleg kissebb fúvókák fognak kelleni ez majd meglátszik hogy megy ha össze van rakva , nemcsak kevesebb megy ki hanem kevesebb is megy be nem kell semmien extra hőálló szelep a motor gyengébb lesz és kész
Sziasztok!
Yamaha DT 50 MX el van olyan problémám, hogy nincs egyenletes alapjárat, néha felpörög néha leáll; kisebb gázadásra néha visszafullad/visszaesik a fordulat; egyszer egyszer pedig szisszen a kipufogó egyet (mint mikor a kompresszorból fújod ki a levegőt)
Karbi és szívócsonk közötti tömítést kicseréltem. Gyertya benzines, olaj sehol sem folyik, nem csúnya a füstje.
Valakinek valami ötlet, gyújtáshiba, levegőtöbblet esetleg valami más okozza ezeket?
a válaszokat előre is köszönöm
125cc lexmoto gladiator,beindul megy csak nincs benne erö,mért van ez?hol találom meg a szelepek beálitásához a gyári értékeket?elöre is köszönöm a segitséget.
Bocs, hogy ide írok, de a galériám valamiért eltűnt amiben a Cr matricákról volt szó. Ha lehetne, akkor tudnál küldeni egy pár képet, hogy hogyan csináltad a matricákat. És a feltétel nem volt túl macerás, az ívekre, hogyan sikerült ráaplikálni a cuccost. Már eljutottam odáig, hogy megcsináltam a tankspoilereken az alapfelületet pirosnak.
Üdv!
Rieju rrx motorommal vannak problémák. Kuplungal, váltóval, sebességgel, mi lehet a baj?
Először is ha hidegen vagy gázfröccs nélkül lerakom 1 es be lefullad.
Másodszor 1 es ben mikor elkezd fogni a kuplung gáz nélkül elkezd gurulni.
Harmadszor 60 nál elkezd dadogni olyan mintha egyszer csak elengedném a gázt aztán utána megint húz.
Én arra tippelek hogy nem emel ki a kuplung és/vagy össze vannak ragadva a kuplung lamellák.Az előző tulaj azt mondta hogy állt egy darabig a motor, ebből gondolom hogy az olaj beleszáradhatott és igy összeragadtak.Ide vagy email re a válaszokat(roland98@freemail.hu).Köszönöm.
Van egy Yamaha dt 50 2004-es évjárat 40 000 Km van benne
Abban kérném a segítségeteket hogy mikor kelene benne olajszivattyút cserélni mert tudom hogy vagy megy vagy nem nem körülbelül mennyi lehet az élettartama ?
Elvileg a karbiból a keverék megfelelő lesz csak a bejutó mennyiség lesz kevesebb miáltal gyengébb a motor.
Ezt akkor nagyobb fúvókával(sőt fúvókákkal?) tudom megoldalni?
És oké elérem majd a kellő erőt a benzinnel de mivel kisebb kereszmetszeten távozik akkor extra erősen hőálló kipufogó szelep kell?
A régi vezérműtengelyek annyi baja van hogy 2 bütyök kopottabb pár helyen kis negyed mm-res bemaródások is rajta és az egyik bütyök 1mmrel kisebb az összes többinél.
Tanulság soha ne bízz meg az eladóban akkor sem ha 5 percig bizonygatja lelkesen milyen módszerrel vitték fel a fémet és mérték a keménységet a tengelyen és köszörülték "szinkronba" eredeti tengely alapján.
Amúgy vélhetően szimplán a teljesen nyitott csapágy miatt nem kapott olajat a tengely azon része mert az olaj átfolyt a csapágyon le a vezérműlánc mellett.De képes volt maximálisan lelkesen szimpatikusan áradozni a motorról,mivel sötétben vettem át nem láthattam a megbontott le nem húzott csavarokkal ágaskodó szelepfedelet és az 1 fokkal elcsúszott vezérlést ami azt sejteti hogy valaki gyorsan kivette a régi tengelyt és beletette a lebarmoltat közben természetes hogy kibillen 1 fokot.
Németországban így fojtották a motorokat/bizonyos Hondákat/Nekem is volt egy CB 450s mocim abban is vez.tengelyt kellett volna cserélni a nagyobb lóerőhöz.
HONDA XL250R 1985-höz vettem egy új vezérműtengelyt.
De nem néztem meg jól és ez valami 17Ps (lóerő)névvel ellátott tengely a bütykei 2mm-rel kisebbek mint ami benne volt.
Nagyjából el tudom képzelni mit jelent a 2mm-rel kisebb bütyök de azért megkérdem beszerelhető e szimplán vagy sem.
Szerintem mint józan paraszt szerint ha kisebb a bütyök kisebb a nyitás kisebb a térfogat ami keresztül kibe áramlanak a gázok.
Vélhetően mivel a karbi képessége a régi akkor kevesebb benzin jut be és nagyobb ellenállással távozik a kisebb résen a szelepnél.
Tehát eleve nagyobb ellenállása lesz a motornak.
Mit tegyek simán szereljem be vagy pl létezik extra tuning szelep aminek el kell viselnie a nagyobb hőterhelést?
Vettem egy digitális kilóméter órát (Koso DB-01R) , ami fordulatszámot is mér, de gyárilag nincs fordulatszámmérő. Hogy lehetne a legkönnyebb módon rákötni?
Előre is köszi! :)