valaki megtudná mondani, hogy a yamaha yzf 250 négyütemübe motor olaj cserénél mennyi az a mennyiség amivel fel kell tölteni? ill a feltöltésnél van-e valami látható nivó szint? az is érdekes a blokkból jó ha fél liter lejött....tuom vázból is le kell engedni...de azt majd +keresem, elöre is köszi
Sziasztok,
1996-os ZX600-as ninjámban elment a generátor tekercselés.
Érdeklődnék, hogy rendelkezik-e valaki infóval, hogy hol lehetne esetleg bontottan hozzáférni? Vagy jobban járok, ha felújíttatom?
Ha igen, akkor adnátok tippeket, kinél érdemes ezt csináltatni?
Előre is köszi.
Sziasztok ezt szerintetek miért csinálja? Keresi a poziciót? Akkor csinálja ha 80C-tól melegebb, már mikor teljesen lezárnak a szelepek, hogyha hűl a motor akkor nem csinál ilyet! http://youtu.be/izLAnZhiGdU
Van ilyen , hogy: "Ki a faszom gondolta hogy..!" tegnap egy kb 26 éve leállított 125-ös kapálógépet takarítottam ki tettem rendbe, és a második berántásra elindult.
Menet közben nem célszerű dealer módba tenni. Viszont leállított motornál dealer módba teszed, és motorozhatsz is vele ha akarsz.
Azért tippelek az AC-ra, mert tud igen érdekes hibákat produkálni ha a halálán van.. Láttam már olyat például, hogy egy bizonyos fordulatnál jobban nem forgott mikor el kezdett bemelegedni. Mindent át nézve a motoron nem maradt más mint az AC, pedig nem gondoltam volna rá.. De annak a cseréje orvosolta a hibát. Egy szó mint száz, rá kéne csapni egy nyomásmérő órát, és folyamatosan figyelni. A kritikus pont az amikor elkezd gyengélkedni és vissza kell engedned a gázt. Ha érdemben változik a benzinnyomásod, akkor meg van a ludas.
A gyújtás rá tétel azért lehet magyarázat, mert amikor rá adod a gyujtást feltermeli magának a 3 bar-t, viszont azt nem kell állandóan tartania. Ha teszem azt a halálán van az AC és kezd megragadni egy bizonyos idejű folyamatos üzem után, akkor a leállítás és újra indítás életre keltheti . Szerintem Bár így este 10 táján bekajálva nehéz gondolkodni, de valahol arra keresném a hibát
Gyújtásra azért nem gondolnék a helyedben, mert a gyújtáskörben nincs mechanikus alkatrész, minden elektromos, ergo hibát küld ha gáz van. Plusz ott nem igazán van értelme annak, hogy menet közben vagy vagy épp csak rá adod a gyújtást.
Hopp egy serice manual
Amúgy google mindenkinek a barátja:)
Ebbe benne lesz, bár ez YZ250-hez jó, nem tudom mi a különbség a 2 között.
1996-os ZX600-as ninjámban elment a generátor tekercselés.
Érdeklődnék, hogy rendelkezik-e valaki infóval, hogy hol lehetne esetleg bontottan hozzáférni? Vagy jobban járok, ha felújíttatom?
Ha igen, akkor adnátok tippeket, kinél érdemes ezt csináltatni?
Előre is köszi.
Rx 50 első telóját lenyomom és kattan egyet!
Mitől lehet?
viszont én közel 6ezret nem adnék ki érte, ha van 1500-ért is.
Azért tippelek az AC-ra, mert tud igen érdekes hibákat produkálni ha a halálán van.. Láttam már olyat például, hogy egy bizonyos fordulatnál jobban nem forgott mikor el kezdett bemelegedni. Mindent át nézve a motoron nem maradt más mint az AC, pedig nem gondoltam volna rá.. De annak a cseréje orvosolta a hibát. Egy szó mint száz, rá kéne csapni egy nyomásmérő órát, és folyamatosan figyelni. A kritikus pont az amikor elkezd gyengélkedni és vissza kell engedned a gázt. Ha érdemben változik a benzinnyomásod, akkor meg van a ludas.
A gyújtás rá tétel azért lehet magyarázat, mert amikor rá adod a gyujtást feltermeli magának a 3 bar-t, viszont azt nem kell állandóan tartania. Ha teszem azt a halálán van az AC és kezd megragadni egy bizonyos idejű folyamatos üzem után, akkor a leállítás és újra indítás életre keltheti . Szerintem Bár így este 10 táján bekajálva nehéz gondolkodni, de valahol arra keresném a hibát
Gyújtásra azért nem gondolnék a helyedben, mert a gyújtáskörben nincs mechanikus alkatrész, minden elektromos, ergo hibát küld ha gáz van. Plusz ott nem igazán van értelme annak, hogy menet közben vagy vagy épp csak rá adod a gyújtást.