Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tuom +nyitni...istenverte fájl
http://www.manualedereparatie....

Hopp egy serice manual

Amúgy google mindenkinek a barátja:)

Ebbe benne lesz, bár ez YZ250-hez jó, nem tudom mi a különbség a 2 között.
valaki megtudná mondani, hogy a yamaha yzf 250 négyütemübe motor olaj cserénél mennyi az a mennyiség amivel fel kell tölteni? ill a feltöltésnél van-e valami látható nivó szint? az is érdekes a blokkból jó ha fél liter lejött....tuom vázból is le kell engedni...de azt majd +keresem, elöre is köszi
Nèzd meg, hogy működik e az üa szivattyú. Illetve a szűrő átenged-e valamint igen a tank szellőzèsèt sem árt megnèzni.
Sziasztok,
1996-os ZX600-as ninjámban elment a generátor tekercselés.
Érdeklődnék, hogy rendelkezik-e valaki infóval, hogy hol lehetne esetleg bontottan hozzáférni? Vagy jobban járok, ha felújíttatom?
Ha igen, akkor adnátok tippeket, kinél érdemes ezt csináltatni?
Előre is köszi.
Semmi hibakódot nem ír!
Hibakód nincs?
Nem írtam le de amúgy Suzuki Gsx-r 750 K2-motorról van szó
Szerintem a végállást keresi. De nem találja. Legalábbis nem ott ahol lennie kellene. Szerintem beállítási hiba. De csak tipp.
Sziasztok ezt szerintetek miért csinálja? Keresi a poziciót? Akkor csinálja ha 80C-tól melegebb, már mikor teljesen lezárnak a szelepek, hogyha hűl a motor akkor nem csinál ilyet! http://youtu.be/izLAnZhiGdU
az enyémhez ez nem jó, mert nekem nem kétlábas kell, hanem 7.
index ehol ni ezt használtam ledhez is jó
Üdv!
Rx 50 első telóját lenyomom és kattan egyet!
Mitől lehet?
"Flasher Relay for LED indicators for Suzuki - 7 PIN resistor, GSXR, Bandit, GSX" Most akkor ez villogtató relé vagy terhelő ellenállás háló?
El van dugulva a tank szellőzése.
ami 1500-ér van az 2 lábas úgyhogy ahhoz át kell rendezni a dolgokat
hol találok 1500-ért olyan relét. nekem 7 lábas kell. ILYEN
viszont én közel 6ezret nem adnék ki érte, ha van 1500-ért is.
Helló!De 4 trafó van és ha egy megáll akkor csak egy henger nem megy a többi meg megy!
Van ilyen , hogy: "Ki a faszom gondolta hogy..!" tegnap egy kb 26 éve leállított 125-ös kapálógépet takarítottam ki tettem rendbe, és a második berántásra elindult.
azert te is sokadikra gondoltal volna arra? :)
Hát köszönöm nektek a segitséget nagyon hálás vagyok. Holnap lemérem a nyomást és átnézem a szűrőt is. Ha azzal lesz gond jelzem nektek!
Nem tapogathatok szar irányba ha Lecsó bá' is ezen a szálon indult el
Az AC szűrője lehet a ludas. Kettő van benne.
Akkor mérted, mikor halódott?
Menet közben nem célszerű dealer módba tenni. Viszont leállított motornál dealer módba teszed, és motorozhatsz is vele ha akarsz.

Azért tippelek az AC-ra, mert tud igen érdekes hibákat produkálni ha a halálán van.. Láttam már olyat például, hogy egy bizonyos fordulatnál jobban nem forgott mikor el kezdett bemelegedni. Mindent át nézve a motoron nem maradt más mint az AC, pedig nem gondoltam volna rá.. De annak a cseréje orvosolta a hibát. Egy szó mint száz, rá kéne csapni egy nyomásmérő órát, és folyamatosan figyelni. A kritikus pont az amikor elkezd gyengélkedni és vissza kell engedned a gázt. Ha érdemben változik a benzinnyomásod, akkor meg van a ludas.

A gyújtás rá tétel azért lehet magyarázat, mert amikor rá adod a gyujtást feltermeli magának a 3 bar-t, viszont azt nem kell állandóan tartania. Ha teszem azt a halálán van az AC és kezd megragadni egy bizonyos idejű folyamatos üzem után, akkor a leállítás és újra indítás életre keltheti . Szerintem Bár így este 10 táján bekajálva nehéz gondolkodni, de valahol arra keresném a hibát

Gyújtásra azért nem gondolnék a helyedben, mert a gyújtáskörben nincs mechanikus alkatrész, minden elektromos, ergo hibát küld ha gáz van. Plusz ott nem igazán van értelme annak, hogy menet közben vagy vagy épp csak rá adod a gyújtást.