Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én kifogytam az ötletekből :( egy márkaszervizben rá kéne tenni az sds-t talán valami okosat meglehetne tudni belőle.


Álló helyben is szarakodik vagy csak menet közben?
Nemrég vittem vissza a méh-be olyan tankot amit ezzel javítottak nem olcsó helyen......az etanol oldja és telenyomta a szűrőt és a karbikat úgy, hogy alig tudtam kipucolni....
Szia! Benzin pumpa nyomás jó, szűrők tiszták. Szétszedtem, összeraktam, ugyan az a baj. Még az ECU-t is kicseréltük hátha az, de nem. Miért lehet az szerinted, hogy mikor kezd fulladni a motor és kicsit visszaengedek a gázból akkor észbe kap. Nem lehet a másodlagos pillangó szelep? Semmit ötletem nincs már
Nincs semmilyen hibakód. Benzin pumpa nyomás jó, szűrők tiszták. Ezen nincs exup szelep. Egyedül még a másodlagos pillangó szelepre tippelek, más ötletem már nicns :)
köszi a tippet, kipróbálom, úgyis lenne rá mostanában egy tank.
ismerős próbálta, neki bevált, azóta is hibátlan pedig 4 vagy 5 éve volt. bár nagy macera volt megcsinálni, azt mondta.
persze hogy csináltam, akkor nem ajánlanám.....
ez itthon nem jó....volt vele gondom..
én úgy tudom, hogy az oxálsav csak vékony felületi rozsdánál hatásos. legalább is én még csak olyan helyen láttam hatásosnak amikor a festést meg akarták menteni és azt lekenve a rozsda szépen eltűnt az eredeti festés, díszítés megmaradt. kis csavarok meg ha bent maradnak valahol mert beszorul vagy rázogatod órákig mert a tankbetöltőnél megakad az szívás.
ezt az oxálsavas dolgot próbáltad is már tényleg rozsdás tankon? mert érdekelne a tapasztalat.
létezik kimondottan tankok felújítására kitalált szer, veteránoknál használják, nagyon jó de legalább annyira drága is.http://www.oldtimerperfekt.hu/...

de ha van még valaki akinek meg kéne csinálni és ketten összedobjátok akkor már nem is annyira vészes.
pakolj bele kicsike lemez csavarokat(3-4x15-20) egy kis ultraderm vagy hasonló izmosabb kézmosóval +víz
aztán rázogatod
a benzincsapot vedd ki és vakítsd le a nyílását
ha kijött a rozsda akkor tegyél bele 60g/l oxálsavat annyi vízbe mint a tanktérfogat kimarja fullra a maradék rozsdát fémtisztára
1kg oxálsav lehet olyan 2-3ezer ft
meleg helyen marasd akkor gyorsabban kieszi a rozsdát
A dealer módban nincs hibakód? Csak egy tipp, Exup szelep bowdenei nem szorulnak?
Na atneztem a pumpat. Lemertuk a nyomast jonak tunik nagy fordulaton is menet kozben. Szuroket is kipucoltuk. Es tovabbra is ugyan azt csinalja. Meg az ecu-t is kicsereltuk. Egyedul mar csak a masodlagos pillango szelepre gondolok.
Az a baj, h ilyen tankot nem nagyon találok sehol. Ha van az 20 30 ezerbe kerül, és persze nem hibátlan esztétikával. Yamaha DT 50 MX-S ról van szó!
hello
a benzin esélytelen. lehet próbálkozni rozsdamaróval meg lánccal, valamit segít, ha elég kitartó vagy egészen meglepő eredmény is elérhető. sóder, kavics, sörét stb szintén felejtős. azért "jó" a lánc mert egyben ki tudod venni, nem marad benne semmi a tankban. ha rozsdamarózol akkor legyen teljesen száraz a tank és csak úgy öntsd bele.
ja, csodára ne számíts.
Sziasztok!
Mennyire életképes egy full rozsdás tankot benzinnel rozsdátlanítani? Illetve ha lehetséges csurig öntsem benzinnel, vagy fordigassam?
Üdv!segítséget kérnék,most szerelek egy pegaso 80-ast,tolásra indul,de az önindító hiába pörgeti rendesen nem indul.
nem mondom hogy hidegvágóval is szét lehet ütni a nittelőszemet mert lehurrognak a hozzáértők, szóval neeeeeeeeeem
mondjuk már 4 motoron teljesít így kitűnően
de akkor is meg kell venni a 30 ezres nittelőt hogy biztos jó legyen a dolog
Hello mindenki:may-day,may-day..
Suz.DR-r en cserélnék láncot. Patent szemmel célszerű felrakni,v valami kézi,áttétes láncpréssel kéne megoldanom eme műveletet?
Sziasztok,
kérlek segítsetek, mivel tudom ideiglenesen lezárni az olajtartályt, mert a beömlőnyílás kupakját elhagytam(szerencsére nem lett baj, mert hamar észrevettem). Nagyrobogóról van szó, tehát muszáj lenne jól eltömíteni, hogy ne nyomja ki az olajat. Bőrdarabom nincs. A pezsgőskupak beleférne, az vajh megolvad, vagy bírja?
Köszi.
Érdeklődjél itt .
Vidd szervizbe szakemberhez! Előtte nézd meg mennyire lóg a hajtó-lánc?
Sziasztok!
Hozzáértő szakik tanácsát kérném. Yamaha fz6s típusú motorkerékpár óra szerint 33 ezer kilométer megtétele után a következőket produkálja. Kissé zajosabb a blokk és ránt egyet ha a motorfék után gázt adok. Kis utána olvasás után arra jutottam, hogy okozhatja ezeket a vezérműlánc-feszítő hibája, ami gyakori jelenség ennél a blokknál. Leellenőriztem a feszítőt és szerintem rossz. Mert ha tekerni próbálok rajta akkor elkezd össze-vissza remegni és beáll egy állásba. A képen látszik, hogy mire gondolok, de aki ért hozzá már rájött.
Akkor a feszítő tényleg hibás? Hogy tudom cserélni? Rendelek egyet a yamahánál csillagászati összegért és berakom? Vagy a vezérműláncot is cserélni kell ilyen esetben. Tudomásom szerint a láncnak vígan el kéne mennie 50e km-t. Olvastam, hogy a feszítő alul méretezett ezért egy lánc akár "elfogyaszthat" három feszítőt is, vagy feszítőcserekor szét kell szedni a vezérlést és szelephézag ellenőrzés plusz vezérmű lánc csere is?
Előre is köszönöm!
Széles utat!
pedig jó az