Nemrég vittem vissza a méh-be olyan tankot amit ezzel javítottak nem olcsó helyen......az etanol oldja és telenyomta a szűrőt és a karbikat úgy, hogy alig tudtam kipucolni....
Szia! Benzin pumpa nyomás jó, szűrők tiszták. Szétszedtem, összeraktam, ugyan az a baj. Még az ECU-t is kicseréltük hátha az, de nem. Miért lehet az szerinted, hogy mikor kezd fulladni a motor és kicsit visszaengedek a gázból akkor észbe kap. Nem lehet a másodlagos pillangó szelep? Semmit ötletem nincs már
Nincs semmilyen hibakód. Benzin pumpa nyomás jó, szűrők tiszták. Ezen nincs exup szelep. Egyedül még a másodlagos pillangó szelepre tippelek, más ötletem már nicns :)
én úgy tudom, hogy az oxálsav csak vékony felületi rozsdánál hatásos. legalább is én még csak olyan helyen láttam hatásosnak amikor a festést meg akarták menteni és azt lekenve a rozsda szépen eltűnt az eredeti festés, díszítés megmaradt. kis csavarok meg ha bent maradnak valahol mert beszorul vagy rázogatod órákig mert a tankbetöltőnél megakad az szívás.
ezt az oxálsavas dolgot próbáltad is már tényleg rozsdás tankon? mert érdekelne a tapasztalat.
létezik kimondottan tankok felújítására kitalált szer, veteránoknál használják, nagyon jó de legalább annyira drága is.http://www.oldtimerperfekt.hu/...
de ha van még valaki akinek meg kéne csinálni és ketten összedobjátok akkor már nem is annyira vészes.
pakolj bele kicsike lemez csavarokat(3-4x15-20) egy kis ultraderm vagy hasonló izmosabb kézmosóval +víz
aztán rázogatod
a benzincsapot vedd ki és vakítsd le a nyílását
ha kijött a rozsda akkor tegyél bele 60g/l oxálsavat annyi vízbe mint a tanktérfogat kimarja fullra a maradék rozsdát fémtisztára
1kg oxálsav lehet olyan 2-3ezer ft
meleg helyen marasd akkor gyorsabban kieszi a rozsdát
Na atneztem a pumpat. Lemertuk a nyomast jonak tunik nagy fordulaton is menet kozben. Szuroket is kipucoltuk. Es tovabbra is ugyan azt csinalja. Meg az ecu-t is kicsereltuk. Egyedul mar csak a masodlagos pillango szelepre gondolok.
hello
a benzin esélytelen. lehet próbálkozni rozsdamaróval meg lánccal, valamit segít, ha elég kitartó vagy egészen meglepő eredmény is elérhető. sóder, kavics, sörét stb szintén felejtős. azért "jó" a lánc mert egyben ki tudod venni, nem marad benne semmi a tankban. ha rozsdamarózol akkor legyen teljesen száraz a tank és csak úgy öntsd bele.
ja, csodára ne számíts.
nem mondom hogy hidegvágóval is szét lehet ütni a nittelőszemet mert lehurrognak a hozzáértők, szóval neeeeeeeeeem
mondjuk már 4 motoron teljesít így kitűnően
de akkor is meg kell venni a 30 ezres nittelőt hogy biztos jó legyen a dolog
Sziasztok,
kérlek segítsetek, mivel tudom ideiglenesen lezárni az olajtartályt, mert a beömlőnyílás kupakját elhagytam(szerencsére nem lett baj, mert hamar észrevettem). Nagyrobogóról van szó, tehát muszáj lenne jól eltömíteni, hogy ne nyomja ki az olajat. Bőrdarabom nincs. A pezsgőskupak beleférne, az vajh megolvad, vagy bírja?
Köszi.
Sziasztok!
Hozzáértő szakik tanácsát kérném. Yamaha fz6s típusú motorkerékpár óra szerint 33 ezer kilométer megtétele után a következőket produkálja. Kissé zajosabb a blokk és ránt egyet ha a motorfék után gázt adok. Kis utána olvasás után arra jutottam, hogy okozhatja ezeket a vezérműlánc-feszítő hibája, ami gyakori jelenség ennél a blokknál. Leellenőriztem a feszítőt és szerintem rossz. Mert ha tekerni próbálok rajta akkor elkezd össze-vissza remegni és beáll egy állásba. A képen látszik, hogy mire gondolok, de aki ért hozzá már rájött.
Akkor a feszítő tényleg hibás? Hogy tudom cserélni? Rendelek egyet a yamahánál csillagászati összegért és berakom? Vagy a vezérműláncot is cserélni kell ilyen esetben. Tudomásom szerint a láncnak vígan el kéne mennie 50e km-t. Olvastam, hogy a feszítő alul méretezett ezért egy lánc akár "elfogyaszthat" három feszítőt is, vagy feszítőcserekor szét kell szedni a vezérlést és szelephézag ellenőrzés plusz vezérmű lánc csere is?
Előre is köszönöm!
Széles utat!
Álló helyben is szarakodik vagy csak menet közben?