Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Segítségeteket kérném egy zz-r 400-assal kapcsolatban.
Sajnos nem jó a jeladós fordulatszámmérő, ennek mi lehet a hibája, hogy lehet esetleg kiméregetni?
És kb. 500 - 8000 kozti fordulatnál nagyon nagyon nem megy. Olvastam, hogy ez a típussal jár de szerintem jóval gyengébb. mit lehetne ezzel kezdeni? Előre is köszi.
Behalt az xp-ém és csak most tudom megköszöni a segítséget.
Akik írtak (Ini-Rc51)többieknek nem ugrik be a nevük!
Hó végén szerviz,gumit 80%-kos rendelésre.
www.batszimotor.hu ha ez segít valakinek. Helybe hozzák,hát még kacérkodom az új gumi megvételével csak több kilométer
De köszi mindenkinek.
imotoros86, ezen megtalálsz
Jaaj bocsi :D megnéztem és már értem a célzást:) azért lehetne skype-od, ilyen esetekre főleg :D
Megnézhetted volna az adatlapom, bár nekem nincs skype-om
Akad, dobj egy mailt és felveszlek,
homokbányában egy délelőtt megetettem az xr4el akár fél liter olajat is
amúgy meg olyan 700km-ig nem fogyott utána kezdte, maxról lement min-re 1000-1100km alatt
de az enyém füstölgött is
amíg a tiéd nem füstül kéken ne csinálj vele semmit, max másik olajat kipróbálni, de ne legyen "sűrűbb"
Most láttam, hogy motor szerleő vagy :D te vagy akkor az én emberem :) nincs esetleg skypeod?
A pumpa le lett mérve menet közben is, az jó volt. A szűrőket is kipocultom bár nem is voltak koszosak. Jövő héten rádobok egy másik tartályt pumpával. MEglátjuk arra mit mond. HA akkor sem változik akkor keresgélek tovább. Még az ECU-t is kicseréltem de az is jó. Csak azt nem értem ha kicsit leveszem a gázkart miért indul meg a motor!?
Elejébe nem csinálta, mikor elkezdtem furikázni kb rá egy hétre kezdett kakilni. Viszont mikor vissza engedem egy kicsit a gázkart akkor megindul. szóval számomra érthetetlen jelenség
Az olaj friss viszont eléggé meghajtom a gépet. 155 a max :) Mostanában 50% autópálya 50% város.
menj vele egy kört majd járasd alapjáraton 2-3 percig utána nézd meg
olajat 3 okból eszegeti(kopást leszámítva):
nem tetszik neki az olaj(némelyik motor full gyökér tud lenni olajügyben)
túl magas fordulaton használod
kezd az olaj meghalni
Gépkönyv szerint 3perc melegítés 3perc pihi majd mérés. DRz fórumon írták hogy ez még elmegy, de lehet megpróbálok majd egy vastagabb olajat. Am meg ha csere akkor mit kell mindenképp kicserélni? Dugattyú gondolom, de van még más is
Nem ismerem ezt a típust, de szerintem ez durván gáz. Nade. Gondolom indulás előtt nézted, hideg állapotban és aztán pedig közvetlen megállás után. Megállás után kell neki durván egy 15-20 perc, hogy a blokkból mindenhonnan lecsurogjon az olaj az aljára. A szint csak ilyenkor mérvadó.
Üdv! 4mm a nívóról 100 km-enként az gáz? DRZ 400 SM, Motul 7100-el. Nem lehet h vékony az olaj?
Lehet ragadás (túlterhelés, szegény keverék, hűtéshiány) vagy lehet hogy a levegőrendszer sérült és port szívott. Néha érdemes kipucolni és olajozni a légszűrő szivacsot is.
CBR-é volt...
Én is benzinellátási problémára következtettem, azért volt az AC pumpa az első amire gyanakodtam volna. Egy dolgot nem értek...
Azt a jelenséget, hogy leállítod a motort, újra ráadod a gyújtást és minden megy a régi kerékvágásban újra
Miután mindenki jött jobbnál jobb ötletekkel én akkor is efooogy a benyára gyanakodnék, menetközbeni pumpa méréstől kezdve akár a befecsik átengedőképésségét lemérve kutakodnék miért és hol akad el a nafta....

Üresben terheletlenül töredéke benzin kell a kipörgetéshez, mint terhelés alatt...
vagy víz kerül az olajtérbe vagy benzin. a víz vagy tömítés vagy vetemedés, repedés. ha benzin akkor tömítetlenség és leszivárog a hengerfalon. az a kellemetlen ha megtelik a henger mert akkor a hajtórúd is odalesz. de így meg lemossa az olajat a hengerfalról és elég extrém kopás a vége rövid időn belül. vagy csak sok a rövid hideg üzem és a túldúsítás miatt van.
(?hidegindító rendszer?)
nem lehet, hogy volt benne egy "tuning box", PC vagy ilyesmi ki lett véve de nem lett visszaállítva?
Üdv mindenkinek! Olajszint emelkedést mi produkálhat? Az olaj egyébként enyhén benzin szagú. A gyertya kormos.
na az kellemetlen. ez 2t volt. lehet azért nincs gond, nem tudom...
Csak menet közben. Álló helyzetben leszabályzóig megy. Mind1 nem tudom, majd lesz valahogy :) Azért köszi
Sziasztok!
Ma szét szedtem a robogóm és a henger tele van mély karcokkal és a dugó is de a gyûrûk nem voltak eltörve.Kèrdésem az lenne,hogy talàn megragadt és az okozta a dugon ezeket a mély karcokat?elöre s köszönöm a vàlaszokat?