Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Van egy 1989-s Yamaha YZ-m (125ccm) èletem első cross motra. Abban szeretnèm segítsègeteket kèrni,hogyan kell pontosan beállítani a gyújtást,vagy mik a pontos èrtèkek ami alapján betudom lőni a gyújtást? Előre is köszi!
Sziasztok. Kérdésem lenne hozzátok, vettem egy KTM MX 125t, blokkja felújítva, úgy hozták hogy feléig feküdt az utánfutón, és a gond, csak tolasra indul és nagyon sokall, rúgásra nem is, és a rezoba tocsog a benzin. Leszedtem a karbit és a rezot is, akkor egész könnyen el indult, pöfögött majd megállt, vissza raktam a rezot utána elindult könnyen, leállítottam majd újra elindult könnyen, harmadjára már ismét nem. Van 2 karbim is mindegyik Dell Orto VHSB 37, de nem egy formák teljesen.Próbáltam gyári membránnal és tuning membránnal is, de ugyan az. Amikor megy nagyon szép hangja van a blokknak. Várom az ötleteket. Köszi előre is.
kuka helyett akkor megy a futóba
köszi!
Menet közben is lehet "dealer mode" ba tenni a mocit? Vagy azt csak kikapcsolt motornál lehet?
Nem hiszem, gondolom, hogy csak álló helyzetben lett lemérve. De viszint azt nem értem, hogy ha leveszem a gyújtást majd ismét beinditom a mocit és elindulok leszabályzóig megy. Fél perc után meg már ismét erőtlen és ilyenkor egy kis kopogás is van a motorban. És ha a gázkart kicsit vissza engedem akkor pedig megindul. Én a gyújtásra gyanakszom
Kösz! Az a hiba a legszarabb amelyik nem állandó!
Lesd meg a mailod....
Majd elfelejtettem: Gyújtóelektronika:Egy gyújtás-hibás motor, néha beindult néha nem! Majdnem az összes érintkező forrasztása eltörve a panelen! Csak át kellett forrasztani
Mi volt a tényleges hiba?
Gondolkodtam mi lehet a tekerccsel de nem tudtam rájönni. mert olyan a jelenség mintha hidegen jó lenne , majd egy bizonyos hőfokon (ahogy melegszik a motor) szakadozni kezd, és ha üzem-meleg akkor helyreáll a kontakt! (CBX 750 f / HONDA)
Én nyáron egy otóóót kötöttem úgy be, mint valami fenyőfa...
Rávolt arra aggatva minden szent szar...
Néha bedobta a sárgalámpát de semmi értelmes hibakód...
Menetközbe mértem mindent ami mérhető egyszere több dolgot és vártam a messiást, hogy romoljon már el legalább egy pillanatra....

Előtte három darab gyúrcsókdoktornál járt de kikötött nálam és végül jó lett

A három gyúrcsókból kettő központi ecu cserét javasolt
így is lehet Minden olyan dolognak amely tekercset tartalmaz , van egy olyan tulajdonsága hogy mocskosul át tudja b*szni az embert a palánkon :D
Nekem volt ilyen gyújtás-jeladóm , hogy elindult a motor, aztán 10 perc múlva egy perc durrogás, akadozás, majd megjavult, és utána jó volt a következő elindulásig. És minden cserélve, majd visszarakva lett, amíg ki nem derült mi a gond,
kuka Annak a cuccnak a forráspontja már közel sincs egy 5.1-eséhez.
Legjobb tudásom szerint, ha egy lezárt flakonban veszel olajat, vagy példának okádék fékfolyadékot akkor abban az állapotában elég sokáig eláll, de ha felnyitottad 1 év max. Utána biztosan nem tudja azt a teljesítményt nyújtani mint új korában. Akár használtad, akár csak kinyitottad és levegő érte.
találtam gy flakon dot5,1es fékfolyadékot, szűk deci hiányzik a fél literből
ha jól emlékszem múlt év tavasszal lehetett felbontva(vagy előtte ősszel)
ennyi párát szedhetett be? érdemes kínlódni vele?
bontogatva nem volt, egész elfelejtettem hogy van
minden tavasszal le szoktam csereberélni a folyadékot újra, lenne értelme evvel a "régi" cuccal?
Amelyik alkatresz jo, azt en nem szoktam kicserelni....
Csak a rosszat, ha a javitas dragabb a cserenel
Hali

Az én tippem az volna, hogy felhevül a trafód és zárlatos lesz ezáltal el vész a szikra. 5 perc alatt visszahűl annyira, hogy tudj tovább menni majd újra felmelegszik, és ismét leáll.
Sziasztok van egy VFR 750-es Honda motorom és segítséget szeretnék kérni!A motorom 5 km után fogja magát és megáll mint ha ketté vágnák!Aztán pihen 10 percet és újra indul és mindennap ezt megcsinálja!Mi lehet a gond vele?Már cseréltem rajta generátort meg szivatót is!
Ha nincsen hibajelzés az mindig mechanikus hibára enged következtetni. Ha valami elektromos baja van a gépednek, azt többnyire be fogja neked írni valamely hibakód formájában.
Ergo, ezért gyanakszom az AC pumpára. Nem egy döglött AC pumpát cseréltem már tavaszi szezon kezdetkor, vagy akkor ha huzamosabb ideig állt a vas...
Amikor elkezd bedögleni, akkor is stabilan 3 Bar körül áll az üzemanyag nyomás?
Le lett mérve az üzemagyag nyomás is. A szenzorok is le lettek mérve és hibajelzés sincs. Azt még elfelejtettem irni, hogy mikor elkezd meghalni a motor és egy kcisit visszaengedem a gázkart akkor újra észbe kap. Kompresszió is le lett mérve, tökéletes. Az az igazság, hogy 1 évet állt a moci. De az első köröknél még nem csinálta ezt, kb rá 1 hétre jelentkezett ez a probléma
Akasszatok rá egy üzemanyag nyomásmérő órát. Bár kétlem, hogy csak úgy ott leledzne valahol a polcon egy
Jól sejtem, hogy ezt azóta produkálja, hogy elővetted téli álmából?
Ehhez már szerviz kell, ott megvannak a megfelelő célműszerek, amikkel kideríthető a hiba..
jó jó jóóóóómotor ez jómotóóóór...
kicsit néha törődni kell vele, de jó motor jó jó jómotor ez.
FI hibajelzés sem volt