valószínüleg az egyik blokkba több fogaskerék van azért kell másik irányba forogjon javíttasd meg az önindítót vagy vegyél abba a blokkba való bontottat
üdv mindenkinek,van egy amal 17.5-es karburátorom,de tisztitás közben leesett,és eltört az úszó.segitség kéne,hol tudnék venni,mert gondolom ragasztani nem lehet,mivel oldja a benzin.segitsetek,ha tudtok.
olyan nincs a váz a test
milyen az önindítód? nem 2 vezeték lóg ki (csavar.csatkakozó.tökmindegy)belőle?
azt kell megfordítani aztán jónapot
a típust nem ismerem, de eddig amit láttam, mind ilyen volt
Sziasztok egy gsxr 750 1986 om van és nem akar beindulni az 1 es és a 4 henger dolgozik a 2 es 3 as halgat benzin van a kábel végén szikra van gyertyákat hiába cserélem fel nem változik tavaly jo volt minden tanácsokat köszi
emlékeim szerint abban sima 5 szálas fesszab van
szóval akár valami robogó fesszab is jó lesz bele
azokban a gépekben van egy relé is amikor bekapcsolod a világítást csak akkor tölt a 3.szál
nem 100% de mintha 6 amper lenne amit tud tölteni maximum
Heló! Olyan próblémám van hogy nem találok a motoromhoz való feszültségszabályzót (Cagiva AR350) Esetleg lehet másik motoréval is használni?Ha igen akkor milyennel?
Sziasztok,látva hogy itt mennyi tapasztalt ember van remélem hogy jó helyen teszem fel a kérdésemet :)
Van egy Gsx750F-em 1989-es de a blokk 2001-es benne.
A régi blokkja a sarokban pihen.
Beszart az önindítóm és gondoltam hogy kicserélem és azzal a problémával találtam szemben magam hogy beszereltem és az ellenkező irányba forog az öninditó mint ahogy kéne.
Valami jó ötletetek van esetleg?
előre is köszi
Sziasztok!
Tankban lévő nem felületi hanem mélyebb jellegű rozsda eltávolítását hogyan oldjam meg? Nem baj ha kilyukad, egy próbát megér, ha kibírja akkor legalább tudom használni.
A válaszaitokat előre is köszönöm!
helló! GSXR 600 K1 gépemet úgy vettem nemrég, hogy hátul LED-es index van. mivel a relét nem cserélték, ezért villog mint az állat. rendeltem LED-es indexhez való relét, direkt ehhez a motorhoz (elvileg). aztán mikor jön a szerelő haverom, hogy berakja a relét, akkor mondja, hogy ez nem relé, hanem csak egy terhelés, ami leterheli annyira a rendszert, mintha nem LED-es lenne. de legnagyobb megdöbbenésünkre ezzel nem működött a dolog, hanem még a gyors villogásnál is rosszabbat produkált: normál tempóban villogott ugyan, de minden villanásnál látványosan bevibrált, ezért gyakorlatilag még szarabb lett mint volt. gondoltuk, lehet hogy rossz ez a terhelés, visszacsináltuk az eredeti állapotot, majd egy plusz izzót ráraktunk a rendszerre, így már valóban pontosan annyira volt megterhelve a rendszer, mintha nem LED-es izzók lennének rajta. de így sem működött a dolog. kérdésem, hogy mi lehet a baj? a gyári index relé egyébként nem sima kattogós relé, hanem ilyen elektronikus akármi. nem is kattog. ezzel lenne a baj? teljesen tanácstalan vagyok, hogy hogy lehetne ezt megoldani.
Ettől az a szebb, mikor a szárazkarteres XT-be olajcsere után öntögetnek 1L olajat a szelepállító nyíláson keresztül, hogy nehogy valami megragadjon.
Ártani nem árt, viszont teljes mértékben felesleges.
És még sorolhatnám, a videók között is van sok csemegézni való.
Üdv.
Nem írtam hogy tele kell nyomni.
Véleményem szerint ami gyárilag van egyes gyártó csapágyaiban az elég karcsú.
2 csapágygolyó közt, a kosár felületére nyomott borsónyi sima LZS.
Ilyet én olajjal láttam.
Adtak neki biztos ami biztos, kapjon olajat egykerón is!
Jött a 40fok meleg, és a hütővíz meg egekben a ventilátor megállás nélkül járt.
Szegény váltó átment központifütő kazán célorientált hőtermeló olajos berendezésbe, annyi olajjal birkozott.....
Semmi se nehéz, ha az összes kötőelemhez van szerszámja a szerelőnek, és a visszahúzást(beleértve az új gyertyákat is) nyomatékkulcsal húzza meg.
A gyúrcsókdoktorokat meg leszarjuk.
milyen az önindítód? nem 2 vezeték lóg ki (csavar.csatkakozó.tökmindegy)belőle?
azt kell megfordítani aztán jónapot
a típust nem ismerem, de eddig amit láttam, mind ilyen volt
szóval akár valami robogó fesszab is jó lesz bele
azokban a gépekben van egy relé is amikor bekapcsolod a világítást csak akkor tölt a 3.szál
nem 100% de mintha 6 amper lenne amit tud tölteni maximum
ha nagyon pörgős rozsdás akkor előtte kicsi csavarokat(pl lemezcsavar) rázogatni benne
Van egy Gsx750F-em 1989-es de a blokk 2001-es benne.
A régi blokkja a sarokban pihen.
Beszart az önindítóm és gondoltam hogy kicserélem és azzal a problémával találtam szemben magam hogy beszereltem és az ellenkező irányba forog az öninditó mint ahogy kéne.
Valami jó ötletetek van esetleg?
előre is köszi
Tankban lévő nem felületi hanem mélyebb jellegű rozsda eltávolítását hogyan oldjam meg? Nem baj ha kilyukad, egy próbát megér, ha kibírja akkor legalább tudom használni.
A válaszaitokat előre is köszönöm!
Ártani nem árt, viszont teljes mértékben felesleges.
És még sorolhatnám, a videók között is van sok csemegézni való.
Nem írtam hogy tele kell nyomni.
Véleményem szerint ami gyárilag van egyes gyártó csapágyaiban az elég karcsú.
2 csapágygolyó közt, a kosár felületére nyomott borsónyi sima LZS.
http://oktogoncsapagy.109.hu/c...
Adtak neki biztos ami biztos, kapjon olajat egykerón is!
Jött a 40fok meleg, és a hütővíz meg egekben a ventilátor megállás nélkül járt.
Szegény váltó átment központifütő kazán célorientált hőtermeló olajos berendezésbe, annyi olajjal birkozott.....
A gyúrcsókdoktorokat meg leszarjuk.