SZIASZTOK ..2006-os YAMAHA FZ6 SA motorom van fékolajat szeretnék cserélni tudvalaki tanácsot adni..abs-es rendszernél kell-e valamilyen speciális szerszám hogy letudjam cserélni. vagy ugy kell mint egy hagyományos féknél ? előreis köszönöm....
a fag mindig fullra van töltve
jó néhányat beépítettem már mind teli volt
amúgy hőálló zsír ami benne van nem olvad ki a nyári napmelegtől
ha meg már 200+fok van a csapágynál akkor már tökmindegy hogy van-e zsír benne
Azok be.....
Azért ha legközelebb építesz be ilyet, majd nézzél rá.
Lehet megdöbbensz.
A kosár oldalára van nyomva némi takony, mire felmelegedne, addig tök szárazon megy a csapágy.
Én konkrétan Koyo-t raktam kerékbe, de az se különb.
sziasztok.szeretném nicasilos ktm 525 hengerem felújíttatni.valaki akinek van tapasztalata ez ügyben,megírhatná nekem.ár,tartósság érdekelne,mert sok a vita ,és nem szeretnék mellényúlni,akkor lehet hüvelyezés lesz belőle.
Sziasztok
Tanácsot- véleményt kérek;
03' 954rr kormány felső villa híd melyikkel kompatibilis, vagy valaki tud e esetleg egyet, továbbá keresek ua.- erre segédvázat, balos lábtartó konzolt.
Sziasztok! Vettem egy mocit, amin visszapilantóba integrált index van. Irányjelzéskor villog mindkettö. Amerre indexelek az erösebb. Mit lehet tenni vele, hogy normálisan villogjon?
találkoztam már ilyen problémával volt hogy percek alatt meglett volt hogy a fél motort szét kellett szedni míg megtalálod meik csatlakozón vagy kábelen nem megy a villany, türelem kitartás és egy multiméter
Hatalmas gondom van,Malaguti Madison S250 Yamaha blokkos robeszom egyszerűen menet közben megállt,és azótasekép se hang.Nincs áram egyszerűen se műszerfal,se világítás se duda semmi.
Valaki találkozott ilyesmi elektromos hibával?
Kábelszakadásom nincs,csatikon olvadás nyom nincs biztik épek!
én meg szoktam zsírozni az a kis csövecskét de csak a rozsda ellen
de te az sr-el nem honném hogy pöcsig érő vizekben fogsz mászkálni szóval nem fontos
ha van a szimmering a csapágy felett azt érdemes megzsírozni utána összerakás után letörölni
a keréktengelyt is kend meg vékonyan olaj-zsírral csak hogy ne rohadjon össze
de csak nagyon vékonyan, mert úgy is letúrja
jó néhányat beépítettem már mind teli volt
amúgy hőálló zsír ami benne van nem olvad ki a nyári napmelegtől
ha meg már 200+fok van a csapágynál akkor már tökmindegy hogy van-e zsír benne
Azért ha legközelebb építesz be ilyet, majd nézzél rá.
Lehet megdöbbensz.
A kosár oldalára van nyomva némi takony, mire felmelegedne, addig tök szárazon megy a csapágy.
Én konkrétan Koyo-t raktam kerékbe, de az se különb.
Tanácsot- véleményt kérek;
03' 954rr kormány felső villa híd melyikkel kompatibilis, vagy valaki tud e esetleg egyet, továbbá keresek ua.- erre segédvázat, balos lábtartó konzolt.
talán még annyit,hogy a zárt SKF csapágy zsírzása gyárilag van megoldva vagy van valami egyébb teendő vele?
Hatalmas gondom van,Malaguti Madison S250 Yamaha blokkos robeszom egyszerűen menet közben megállt,és azótasekép se hang.Nincs áram egyszerűen se műszerfal,se világítás se duda semmi.
Valaki találkozott ilyesmi elektromos hibával?
Kábelszakadásom nincs,csatikon olvadás nyom nincs biztik épek!
Valaki?
de te az sr-el nem honném hogy pöcsig érő vizekben fogsz mászkálni szóval nem fontos
ha van a szimmering a csapágy felett azt érdemes megzsírozni utána összerakás után letörölni
a keréktengelyt is kend meg vékonyan olaj-zsírral csak hogy ne rohadjon össze
de csak nagyon vékonyan, mert úgy is letúrja