Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jól mondtad a tiedbe meg tegyél b7es-t működésben nem fogsz különbséget észrevenni a zavarszűrős meg a normál között
Ha minden oldalról zárt, akkor meg ne bontsd, mert gyárilag zsírozva van!
A kerékcsap/csavar -ki, hogy mondja- járatát max azért szoktam kicsit zsírozni, hogy könnyebben belecsússzon a csap. A forgást úgyis a csapágy fogja fel, az támasztja fel a kereket, az fogja fel a forgást.
Na ezt jól megaszondtam! De remélem érthető volt, ha hülyeséget írtam akkor javítsatok ki és lóf... a seggembe!
Sziasztok!Yamaha sr 125 ösön kerékcsapágyat cseréltem.Minden jól sikerült,csak azt nem tudom,hogy a kerék belsejét a csapágyak közötti részen a "kerékagy" és a elsőkeréktengely vezető cső között ki kellett volna kenni zsírral vagy nem fontos?
SKF csapágyakat tettem bele ami minden oldalról zárt.Így nem tudom,hogy zsírozzam be.
Sziasztok!
Tud valaki Ducati szerelőt?
Helló azt szeretném kérdezni hogy van egy suzuki atala 50cc robogóm és szét ment a gyújtás álló rész és azt szeretném kérdezni hogy a suzuki sephia/adressé jó lenne bele? mert sehol nem találok köszi! :)
Sziasztok!

Cserélni szeretném a tsx-emben a gyertyát, és lenne pár kérdésem!
B8ES van előírva.
- Ha zajszűrőset veszek bele az módosít valamit a teljesítményen(nem lesz rosszabb az ellenállás miatt?)?
- egy kicsit olajos a gyertya, mivel járatós, és olajosabb a keverék. A másik probléma, hogy nagyon rövideket megyek vele(1-3km), vehetek bele kicsivel alacsonyabb hőértékű gyertyát, hogy előbb elérje az üzemi hőmérsékletet?
-esetleg érdemes bele megpróbálni iridiumos vagy nikkelelektródás gyertyát?
C500
Nem folyik ki az edényből, a fejed fölé is tarthatod egy tepsiben...
kenőanyag tág fogalom.
Én se olyat gondoltam ami a V43 hajtóműbe kell.
Aki szerelt már olyat is tudja miről beszélek.
ma levettem a malossi cuccot visszatettem a gyárit.a technigast felraktam rá de ezzel is ugyan azt csinalja csak valamennyivel tovább bírja.holnap visszateszem a gyari kiput.kiváncsi leszek azzal mi fog történi.meg kell hagyni nagyon karcsu lett a moci.nagyon nagy a külömbség a két henger között.szokatlan hogy nem ugrik ugy a szörny.ha igy marad a gép nem sok km-t fog futni idén. megint csak robogni fogok úgy néz ki.
Semmi. Ahogy nézem, csak a szokásos...
persze csak ha nem teflonos a bele
ha igen, akkor én nem tennék bele kenőanyagot
Nem balesetveszélyes és tartósabb!
Nem toló húzó hanem nyitó záró!

Mind a két gázhuzalnak legyen egy picsafüst holtjátéka, a gépkönyvek leírják a pontos beállítást, meg a dió forduljon el a karbiknál is meg a gázszektornál is a fészkében, különben feszül és lefog töredezni a dió előtt a bowden vége.
Nincs pont a te gépedhez gépkönyv keress egy másik mocijét, google a barátod.

Mind a kettő gázhuzalba kis kenőanyag meg a végeihez is!
Sziasztok!

Segitségre lenne szükségem. Yamaha Xj 900 S mocimat hozom rendbe kicsit. A gyári mára töredezett húzó-toló gázbowdent kicseréltem. Az utángyártottal (sz@r...) pedig nem tudom beállítani jól a feszességet. Értem ezalatt azt hogy amikor meghúzoma a gázkart és elengedem nem elég gyorsan fordul vissza a helyére. Nem akad, nem balesetveszélyes, de nem az a határozottan gyors visszaállás. Ha kikötöm a toló bowdent akkor gyorsan visszaáll. most ugy van hogy a toló bowden a leglazábban van, a húzó pedig fentről a negyedik meneten áll.
Próbáltam már sztem minden variációt....:(
Egyáltalán miért jó ez a húzó tóló bowden? Precizebb? megbizhatóbb?
Köszi
errol mi a szakmai velemenye tanar ur? :-)
Ittvane....
atszellőzik néztünk minden ilyen dolgot.ma még leveszem a karbi alját és lemérem ugy is hogy 1min alatt menyi benya jön le.mar terttünk fel masik karbit is azzal is ez volt.egyik haverom hoz ma egy mikunit valami 125ös motoré volt megnézzük azzal is.
Szia,
Ismerősnek tűnik a dolog.
Valószínű a gyújtásrendszerben van a hiba. Trafóknak sztem nem lesz baja, viszont a gyújtás jeladónál, illetve a motorvezérlő TCI is csinálhat ilyet. elsőnek tuti a gyújtás jeladóval kezdeném, mert lehet menetzárlatos, vagy elállítódott a pozíciója...
Amelyik nálam volt ilyen gonddal, annak sajnos a motorvezérlője feküdt le, bár ott az 1ik henger néha ment néha nem.
Sztem a kuplungodnál lesz a bibi. Csúszik rendesen...
Köszönöm a segítséget!
Töményt kell inni, attól nem hugyozol sokat.

Jim beam
Szilva pálesz
Vidd el szerelőhöz, de előtte feltétlen cserélj még gyertyapipát is, mert úgy szokták az önjelölt szerelők, hogy előbb 4új gyertya majd kúrvaanyázás és 4új gyertyapipa és megint anyázás majd a szomszédot megkérik tákolja meg, na ha az se tudja kiköt szerelőnél.
Nem tudom ti hogy vagytok vele de én segítséget próbáltam kérni a problémámhoz ami szerintem nem "vicc" kategóriába tartozik,legalábbis nekem nem mert nem igazán örülök neki hogy nem megy a vas!Sajnálom hogy nem vagyok vicces kedvemben mikor elromlott a mocim!Szerintem ez érthető!
Van rajta egy szellőző az oldalán.
Az is átszellőzik?
Mert a közlekedő edény elvén csak úgy működik.
Érted mire gondolok?

Adott egy palack.
Fel akarod tölteni egy tömlőn keresztül vízzel.
Ha a tömlő pont olyan vastag mint a palack szája, akkor a benne lévő levegő csak a folyadék-cserével tud távozni.
Szerintem valami ilyen gondja van.
üdv.at lett fujva az egész karbi szerintem atszellözik.92 fuvesz volt benne utana probaltunk 95 98 102 110 de csak hamarabb elfogyott a benya.tettem bele 72 ezzel 3 méterrel többet birt de ugyan ugy kiszívja és letorpan.
Én annak örülök hogy Te nem tartozol ebbe a jelzőbe, és toleránsan lereagáltál egy vicces hozzászólást.
Bocsi, de ha már bunkó jelzőt használtál rám, akkor alkalmazom is.

További szép estét PARASZT!