Mi itt egy motoros társaság vagyunk akik adott esetben az út mentén segítünk egymásnak az életét megmenteni pl. , vagy csak annyit, hogy elmegyünk benzinért a másiknak! A humortalan egyedekből, köszönjük nem kérünk! Senki sem szólt hozzád gorombán, és te mindjárt átmész birkába! Tedd, de ne itt!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem egy 94-es Honda Cr250r el kapcsolatban!
Gurultam ma egyet és indulás után 15-20 perccel elkezdett a motor durrogni és nem igazán akart menni.Gyertyát cseréltem mert azt hittem azzal lesz a gond,de nem mert berúgtam be is indult de le is állt.Aztán megint próbáltam berúgni de semmi.Gyertya ki megtisztít vissza,rúgom indul leáll!MI LEHET A GOND?
Előre is köszönöm a segítséget!
Heló az a helyzet ,hogy a kawasaki kx 125 93 as motoromhoz az universalmotor 94 es váltókart küldött és az 12 es tengelyű a 93 as pedig 10 es,hogy ezt meg lehet oldani valahogy ? tudom nem kéne csak holnap mentem volna pályára és valami nagyon sürgős megoldásnak örülnék akár a régire is ami 10 es csak el nyalódott rajta a racsni. előre is köszi.
szerintem birnia kellene miel a suja szerintem nem sokkal nagyobb a tiednek ha egyáltalán nagyob e!
nekem van tuareg 125 első vilám 2 befogoval 6e sárvédőt is adom vele 7e
tel:06307316232
Üdv.
Át tud szellőzni a karbi?
(Magyarul ha lezárod véletlen ok folytán a szellőzését, akkor lelassul az üzemanyag befelé áramlása.)
Az a megállás nem akadás véletlen?
Nem lehet, hogy a kipu miatt nagyobb főfuvit kérne?
Ezek nem csak kérdések, hanem tippek is.
Segitségeteket kérném, észrevettem hogy a tankom alja rozsdás kicsit sajnos! Én mindig benzinel tárolom stb: de gondolom más nem tett így mindig, szerintetek hogyan tudnám kitakaritani belőle?
Jaja.hala istennek beszelgetünk.raktam fel egy videot a piaggiomrol.egy gyenge kis mezei tuning de elég jol megy.nezd meg ha gondolod majd teszek föl meg ha lesz időm.
Égett is a képem miatta! De van amikor valamit elnéz az ember . Mondjuk az én esetemben amikor a középfeszültségű hálózaton kapcsolást végeztem ilyen nem lehetett! Mert akkor most nem beszélgetnénk.
En is nagyon kivancsi vagyok.ugy gondolom adok még max 1 honapot magunknak esutana megy vissza a gyari cucc es allitom be a mocit a sufni leg beljebb eső részére hozom ki inkabb valamelyik meg félben lévő robokacsàt es huzom felfelé azt.tuningolt motorjaink közül mind elég jol sikerült kivéve az én kis dràga mx haveromat.na majd eldől hogy mi lesz vele.ha mas nem majd jo lesz egyszer a gyerekemnek mert eladni nemfogom mar ugy hozzam nőtt.azert ha valami beötlik valakinek irjon.nézem ugy is a forumot ha mar beléptem hatha én is tudok valami okosat.
A hozzàértésről csak annyit hogy kb 15 éve van mocink minden féle kis jârgàny.most is van ugy 9 db.eddig még soha nem volt olyan dolog amit faterral meg tesommal ne tuttunk volna orvosolni legyen az motorikus vagy elektromos baj.na de ez most elgondolkodtat mar jo 3 hete.ezt nem nagyképusegbol irtam le csak lattunk mar mi is karóin varjut.de ugy vagyok vele nem mindent tudhat az ember ezert is regisztraltam be ide.több ember okosabb.
Gyàri kipuval hasznaltam a mocit eddig ugyan ugy rajta volt a malossi henger csak nem pörgött 8 ezertöl többet.ugy elég volt neki a benya meg 19 es karbival is.mikor ratettem az uj rendszert megörültem mert mar allo helybe is erezhetö volt a külömbség.az örömömnek ott lett vége mikor bemelegités utan megcibaltam a bajszât.1234 és megalt.kicsit vartam beindult 7-8 ig pörgetve ment majd 3 ban mehuzattam megint megalt.előbb az elektronikara gyanakodtunk de hamar rajöttünk hogy a benya a ludas.tele karbival 10 12 nagyobb gazadas es eltünt a benya a karbibol elzart benzincspnal.
tanksapka nélkül is elfogy a nafta?
a benzincsap is néha eltömődik, utólag beépített benzinszűrő is lehet vicces
esetleg a tűszelep fölötti szűrő is lehet retkes
meg úgy kb minden benzin(levegő)járat beszűkülhet sok év alatt
legjobb lenne egy ultrahangos takarítás a karbinak, mostanság már szinte minden szervizben van
Szinten tartani igen, de újra az nem megy....
Lenne egy kérdésem egy 94-es Honda Cr250r el kapcsolatban!
Gurultam ma egyet és indulás után 15-20 perccel elkezdett a motor durrogni és nem igazán akart menni.Gyertyát cseréltem mert azt hittem azzal lesz a gond,de nem mert berúgtam be is indult de le is állt.Aztán megint próbáltam berúgni de semmi.Gyertya ki megtisztít vissza,rúgom indul leáll!MI LEHET A GOND?
Előre is köszönöm a segítséget!
Yamaha FZS 600 02' mennyi a villaolaj mennyisége száranként?
Üdv.
Szeretnék tőle kérdezni valamit.
nekem van tuareg 125 első vilám 2 befogoval 6e sárvédőt is adom vele 7e
tel:06307316232
Át tud szellőzni a karbi?
(Magyarul ha lezárod véletlen ok folytán a szellőzését, akkor lelassul az üzemanyag befelé áramlása.)
Az a megállás nem akadás véletlen?
Nem lehet, hogy a kipu miatt nagyobb főfuvit kérne?
Ezek nem csak kérdések, hanem tippek is.
a benzincsap is néha eltömődik, utólag beépített benzinszűrő is lehet vicces
esetleg a tűszelep fölötti szűrő is lehet retkes
meg úgy kb minden benzin(levegő)járat beszűkülhet sok év alatt
legjobb lenne egy ultrahangos takarítás a karbinak, mostanság már szinte minden szervizben van