Üdv.uj belépő vagyok itt.lenne egy kérdésem.van egy aprilia mx motorom malossi mhr replica hengerrel 80ccm most vettem rà egy technigas rencert meg egy 21 es delortot.az a gond hogy csak lassan lehet vele menni max 7-8 fordulatig mert ha rendesen megpörgetem kiszivja a benyat a karbibol.nem tud elég utana folyni.mit lehetne kezdeni vele.valaszokat elore is köszönöm.
Sziasztok!
Tudnátok valami tippel szolgálni, hogy a motorom (KTM 620 LC4 SC, 1996) miért rángathat egyenletlenül alapjárat közelében miközben megyek? Teljesen mindegy, hogy hanyadikban van, alacsony fordulaton ezt csinálja sebességbe.
Valamint ha odahúzok neki egy kövérebbet, elforgatom jobban a gépet, akkor úgy viselkedik, mintha kidobná sebességből, viszont ha visszaengedem a gázt újra meghajtja a kereket.
Próbáltam érthetően fogalmazni, remélem értelmezhető a probléma.
A válaszokat előre is köszönöm!
A töltőt most vettem még fóliás előtte nem volt. Tud csepptöltést is, de sajnos a motor olyan helyen áll ahol nem akaszthatom rá, mivel 2 nagyon érdeklődő macska alszik vele egy légtérben és szoktak alkotni.
A fűtött helyen meg már azért nem lehet, mert nagyon nagy logisztikia feladat oda bevinni és áll előtte egy autó is. Ahhoz, hogy gyorsan tudjak vele elindulni már kihoztam a fűtetlen garázsba.
Csak 1 hét állás után vannak gondok, akkor is csak ha hideg van.
Szerintem szerezz be egy csepptöltőt vagy ha ez a töltő tud ilyet, akkor akár egész télen rajta lehet hagyni az akkun. Tavasszal max deszt vizet fog kérni, de töltött állapotban várja az indítást. Ilyenkor a folyamatos töltés miatt nem is szulfátosodik el az akku. Nekem így van. Ilyen kis akkunál már a 20mA is bőven elég csepptöltéshez. A feszültséget sem érdemes ~13.5-14V fölé emelni.
De, a vége felé már 14V körül kell járnia. De ez a töltési folyamat ~50-60%-ánál járhatott. Minél nagyobb fesszel küldöd meg a lemerült akkut, annál nagyobb áram fog megindulni. A töltés folyamán a fesz beáll 14V körülire, az áram pedig fokozatosan csökken. A végén már szinte nem is vesz fel áramot az akku, egy jó töltő ilyenkor áll át csepptöltésre.
Értem, erre voltam kíváncsi.
Kissé már halódik az akkum, mert a gyenge töltés tönkretette a hónapok alatt. Az új szabályzó meg nem művel csodát álló motornál. 1 hét ebben az 1-2 fokban garázsban megöli annyira, hogy éppen beindul. Aztán ezzel elég neki 5-10 perc és észhez téríti. Még nincs napi használatban addig, nehezek lehetnek a reggelek.
Ez két értelmű. Maga a motor már jót tölt az új szabályzóval 14 felett, hidegen 15V-ot.
A képen direkt rajtahagytam a gyújtást egy kicsit, hogy tölti e. Mert ugye elmentem a töltőért motorral és hiába tettem rá azt mutatta fel van töltve. Tehát a kép egy kreált szitu, egy zajló töltés.
Üdv! http://www.kephost.com/images4...
Rákapcsolhatom ha bent van a motorban és be van kötve? Megtettem, de a fesz szabot lehúztam közben. Látszólag tette a dolgát.
Sziasztok! 2002es rn09-es r1em van. Kapott sport dobot és egy k&n szűrőt,viszont ingadozik az alapjárat. Kérdésem az lenne hogy ennek a motornak össze lehet lőni a beállításait vagy ezt még nem lehet gépre tenni? Mi lenne a megoldás? Köszi!
meg kell sprengolni a vendájznit bumkalával és a föttögés már a multé! (ha ma rendeli meg a föttögéseliminálást ajándékba adunk egy irányjelzőfolyadékszintkijelzőnapellenzőt csak most csak itt csak önnek ! )
Tudnátok valami tippel szolgálni, hogy a motorom (KTM 620 LC4 SC, 1996) miért rángathat egyenletlenül alapjárat közelében miközben megyek? Teljesen mindegy, hogy hanyadikban van, alacsony fordulaton ezt csinálja sebességbe.
Valamint ha odahúzok neki egy kövérebbet, elforgatom jobban a gépet, akkor úgy viselkedik, mintha kidobná sebességből, viszont ha visszaengedem a gázt újra meghajtja a kereket.
Próbáltam érthetően fogalmazni, remélem értelmezhető a probléma.
A válaszokat előre is köszönöm!
A fűtött helyen meg már azért nem lehet, mert nagyon nagy logisztikia feladat oda bevinni és áll előtte egy autó is. Ahhoz, hogy gyorsan tudjak vele elindulni már kihoztam a fűtetlen garázsba.
Csak 1 hét állás után vannak gondok, akkor is csak ha hideg van.
A lényeg, hogy megkaptam a választ, köszönöm!
Kissé már halódik az akkum, mert a gyenge töltés tönkretette a hónapok alatt. Az új szabályzó meg nem művel csodát álló motornál. 1 hét ebben az 1-2 fokban garázsban megöli annyira, hogy éppen beindul. Aztán ezzel elég neki 5-10 perc és észhez téríti. Még nincs napi használatban addig, nehezek lehetnek a reggelek.
A képen direkt rajtahagytam a gyújtást egy kicsit, hogy tölti e. Mert ugye elmentem a töltőért motorral és hiába tettem rá azt mutatta fel van töltve. Tehát a kép egy kreált szitu, egy zajló töltés.
Rákapcsolhatom ha bent van a motorban és be van kötve? Megtettem, de a fesz szabot lehúztam közben. Látszólag tette a dolgát.
Honda cr125 mozgásközben nagy gázadásra kis fordulaton fullad. 30as keveréket adok neki. Minőségi olajjal...
Hol lehet a baj?
érdemes néha megcsinálni