Elmondom a lényeget:
karbik kitisztítva, új membránok berakva, szinkron tökéletes, szépen indul a gép, könnyebben mint valaha. Egészen idáig működik a dolog, amíg alaphangon ketyereg. Amint elindulok vele és adok neki egy kis terhelést, kb. 2500 fordulaton elkezd köhögni, durrogni, rángatni. Ja és majd elfelejtettem, 90-nél megáll, mintha ott lenne a vége
Egyvalamit nem néztem még meg, a trafó csatlakozóit, de szerintem nem itt lesz a gubanc, hanem máshol.
Fenti probléma esetén mit lehet tenni a kis szörnyeteggel, hogy újra ereje teljében legyen?
Megtisztelő válaszotokat és a segítséget előre is köszönöm!
Üdv! Már talán van egy fél éve is, amikor a motorommal mentem egy elég kemény kört egy krosszpályán. Bevallom őszintén akkor az egyszer egyáltalán nem sajnáltam a motort, és úgy mentem ami a csövön kifért. Mikor lejöttem a pályáról, akkor annyit vettem észre hogy már a motor hátulja alig-alig látszik a kék füsttől.
Után hazamentem, másnap újból megnéztem hogy mennyire füstöl és láss csodát, egy kicsike kis kék füstöt sem láttam.. Fel is hívtam a szerelőm hogy vajon miért lehetett ez, aki pedig azt mondta hogy valószínű azért, mert eléggé keményen meghúztam a szarvát, és túl sok olaj jutott a rendszerbe amit kifüstölt..
Kicsit hihetetlennek tűnt ez nekem..
Jelzem, azóta fél év telt el és egyszer sem füstölt még egy kicsit sem..
Most egy fél év után jutott eszembe az hogy kiírom ide a kérdésem, hogy szerintetek igaz-e az amit a szerelőm mondott..?
Sziasztok!
Aprilia Pegaso 650-em van. Alapjáraton mintha szólna a vezéműlánc. A feszitőt olajnyomás működteti, normális dolog lehet, hogy alapjáraton hangos?
Köszi a szakértést előre is!
En a karbira gyanakszom hogy a tüszelep fufeszen kicsi lenne a luk.nem birja befelé engedni az anyagot.lenne meg egy 22 regebbi delorto annak nagyobb a tüszelepje meg a luka csak tul nagy a karbi nem fér be sehogy.nameg a torok külső atmeroje 31 mm nem menne be a szivocsonkba.
Szevasztok!alapjáratot szeretnék a cr 250 es motoromra,betekert szivatónál alapjárat nélkül jól működik a motor,amint kitekerem a szivatot,gázadáskor befullad.
A taknal minden jo mert teljesen ki lett takaritva a benzincsap i szet lett szedve a szüro kifujva tanksapkan a szellőző is ugyhogy szerintem a karbiig ok.
Még nézd meg a benzincsap feletti szűrőt, és a tank szellőzését, (ahol a levegő megy a benzin helyére, kb egy 0,8-as furaton a tankba) mert attól is lehet gond.
Nem a lukat kérdeztem, elnézést ha nem voltam elég érthető , (sem a szőrt körülötte)hanem mennyi benzin folyik ki egy perc alatt egy kannába pl. és akkor lehet viszonyítani.
Én a karbi előtti részre gyanakodok és ahoz nem kell lekapni a karbit se, de ha hozzáférsz mérheted alul is...
"vagy ha elmondod hogy mérjem le megnézem. "
Stopper?
Okostelefon?
Pálca leszúrva napon a kertben?(tudod napóra!)
Én adatok hiányában minden ótón,motoron az adott gépre elvárható extrém szélső maximális fogyit ha nem mérem kezdek kutakodni mi a gáz....
Ez gondolom legszélsőségesebb esetbe se megy 10lityi felé, 100km alatt és végsebesség körüli értékekkel szoktam időre átváltani, hogy áramlási sebességet kapjak.
Pl. ennél az ötvenesnél ha 100km/h val számolsz és 10liter/100km az okés lehet, ennél többet a büdös életbe nem kér szerintem....
Valami kerek számra számold ki hány liter/perc és egy energia italos flakonba vagy whiskey-s üvegbe engedd le, az mindig van otthon.
A mért értéket is érdemes visszaszámolni végsebességnél milyen maximális fogyasztást tudna ellátni!
Segítség SZAKIK!
Yamaha xv 535 Virago-ról van szó.
Elmondom a lényeget:
karbik kitisztítva, új membránok berakva, szinkron tökéletes, szépen indul a gép, könnyebben mint valaha. Egészen idáig működik a dolog, amíg alaphangon ketyereg. Amint elindulok vele és adok neki egy kis terhelést, kb. 2500 fordulaton elkezd köhögni, durrogni, rángatni. Ja és majd elfelejtettem, 90-nél megáll, mintha ott lenne a vége
Egyvalamit nem néztem még meg, a trafó csatlakozóit, de szerintem nem itt lesz a gubanc, hanem máshol.
Fenti probléma esetén mit lehet tenni a kis szörnyeteggel, hogy újra ereje teljében legyen?
Megtisztelő válaszotokat és a segítséget előre is köszönöm!
Után hazamentem, másnap újból megnéztem hogy mennyire füstöl és láss csodát, egy kicsike kis kék füstöt sem láttam.. Fel is hívtam a szerelőm hogy vajon miért lehetett ez, aki pedig azt mondta hogy valószínű azért, mert eléggé keményen meghúztam a szarvát, és túl sok olaj jutott a rendszerbe amit kifüstölt..
Kicsit hihetetlennek tűnt ez nekem..
Jelzem, azóta fél év telt el és egyszer sem füstölt még egy kicsit sem..
Most egy fél év után jutott eszembe az hogy kiírom ide a kérdésem, hogy szerintetek igaz-e az amit a szerelőm mondott..?
Köszi a segítséget!
Aprilia Pegaso 650-em van. Alapjáraton mintha szólna a vezéműlánc. A feszitőt olajnyomás működteti, normális dolog lehet, hogy alapjáraton hangos?
Köszi a szakértést előre is!
26 liter per ora
200km per h nal is 13 literes fogyihoz jo!
"vagy ha elmondod hogy mérjem le megnézem. "
Stopper?
Okostelefon?
Pálca leszúrva napon a kertben?(tudod napóra!)
Én adatok hiányában minden ótón,motoron az adott gépre elvárható extrém szélső maximális fogyit ha nem mérem kezdek kutakodni mi a gáz....
Ez gondolom legszélsőségesebb esetbe se megy 10lityi felé, 100km alatt és végsebesség körüli értékekkel szoktam időre átváltani, hogy áramlási sebességet kapjak.
Pl. ennél az ötvenesnél ha 100km/h val számolsz és 10liter/100km az okés lehet, ennél többet a büdös életbe nem kér szerintem....
Valami kerek számra számold ki hány liter/perc és egy energia italos flakonba vagy whiskey-s üvegbe engedd le, az mindig van otthon.
A mért értéket is érdemes visszaszámolni végsebességnél milyen maximális fogyasztást tudna ellátni!