Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki segítene?

ÍGY föttög egy motor akkor mi a baja?
szimeringeket nézd meg lehet falsot szív , a karbit biztos jól raktad össze ?
Demo gyertya, vedd meg a licenszet hozza!
Szia!Ma tettem bele új gyertyát rúgom és indul....na de pár pöffenés után megállt.Azóta hiába rugdosom.
ha elhozod megmondom állapottól függ ha nem kotyog a hajtókar úgy marad ha annak is van akkor hajtókar csere a berugónál ami kopott csere
Még egy kérdésem lenne, a lendkereket akarom levenni, berúgó csere, az is elkopott, nem tudom rúgni (ez most jött ki), milyen módszert tudsz nekem ehhez ajánlani?Próbáltam megfogni, de sajna nem sikerül:S:S
Kotyog:S:S.Megúszom csapágycseréből v az egész főtengelyt hajtókarostul kell-e cserélni?Esetleg lehet ill. érdemes-e esztergálni, felcsiszolni?Segítségedet köszönöm!
simán lehet castrol is de ne autóba való legyen , különben bármeik komolyabb gyártó olaja simán jó ki kell tapasztalni meik a jobb, gondolok a váltó működésére vagy a fogyasztásra pl
Akkor ezt kerüljem?
Motorba való motorolajból valamelyik márkásabb 10W40 jó lehet akkor?
motorba először is talán motorkerékpár olajat kellene rakni , a castrol is gyárt olyat de lehet motult is vagy ami szimpatikus
igen ha kotyog fals levegőt szívhat a szimering mellett
fúrva lett, szétszedem, gondolom kotyogni kellene a lendkeréknél v a variátornál. hangján hallatszik amolyan recsegő hang halkan.
a főtengely csapágy befolyásolhatja a hidegindítást?már nagyon rég óta kínlódok vele, azt hittem, hogy a gyenge kompresszió az oka.Garázsba tartva még indul is, de ha kint áll az udvaron 3-4 órát, már mindjárt rugdosni kell 2 percig, aztán egy kis ideig gáz fröccs különben lefullad.nagyon idegesít ez a probléma.van más hibája is, azt tudom orvosolni, de amíg ezt meg nem csinálom, addig azokkal nem foglalkozom, pedig azok is elég idegesítő hibák.
Sziasztok!

Honda NX 125-be milyen olajat tegyek?
Most Castrol Magnatec 10W40 van benne, de olyan mintha enné..

Esetleg Motulból valamelyik?
az automata szivato nem pár másodperc hanem percek alatt zár el , dugó gyűrű cserélve lett fúratva is volt vagy bele lett nyomva a kopott hengerbe ? ha csapágyas az érződik a lendkeréknél vagy a variátornál és elég pocsék a hangja is , főtengelycsapágycsere nem olyan egyszerű mint gondolod ki kell venni a blokkot a vázból és szanaszét szedni az egészet kell lendkeréklehúzó főtengelyblokkoló vagy légkulcs de persze lehet próbálkozni csak óvatosan nehogy többe kerüljön a leves mint a hús.... ja meg a másik ne mari nénitől kérjél tanácsokat hanem vidd el egy normális szerelőhöz az meg fogja mondani a hangjából hogy kell-e csapágycsere vagy nem
Szevasztok,
Lenne 1-2 kérdésem.
Piagigo NRG Mc2 motorom most kapott új dugót meg gyűrűt, viszont hidegen egy kicsikét nehezen indul.Mi lehet a gond?Nagy szakértője nem vagyok, de egy kicsikét értek hozzá.Egyik robogós kollegám mondta, hogy főtengely csapágyas és ne csodálkozzak, hogy hidegen nem fog indulni.Ez valóba így vagy?Nagy dolog a csapágykicserélése?Kell e hozzá valamiféle specifikus szerszám, mint pl. ékszíjcseréhez légkulcs (ha jól tom ahhoz kell levenni az anyát), v. egyszerű szerszámokkal el lehet-e végezni a cseréjét illetve mit kell hozzá megbontani?Van elképzelésem, de várok egy kis segítséget:D Sokszor voltam már szerelőnél, rengeteg pénzt hagyok nála, meg szeretném próbálni ezt a főtengely csapágy cserét.
Automata szivatóra gyanakodtam, de vszeg az mükszik, leglaábbis nálam nagyobb tudásúak azt mondták.Beindiulás után pöfög 8-9-10 sec-et, aztán amikor szivató of, leáll, de beindul egyből.
Segítséget előre is köszönöm!
Illetve, még 1 kérdés:
Motortartómból (H alak) a gumi tömítés megadta magát, ki szeretném cserélni, ti milyen orvoslást ajánlotok hozzá?
Markafuggetlen motorkerekpar szerviz: SUZUKI , HONDA, KAWASAKI, BMW, HARLEY DAVIDSON, TRIUMPH, DUCATI es minden mas tipusu motorkerekparnak!

A H78 Motorkerekpar Szerviz ajanlata:

• Eseti vagy idoszakos szervizeles
• Olajak es szurok csereje
• Lengescsillapito felujitas
• ABS es normal fekrendszerek javitasa
• Riaszto es taviranyitasu indito rendszerek installalasa
• Baleseti javitas, felujitas es karugyintezes biztositon keresztul
• Motor es valto javitas, felujitas valamint tuningolas
• Torott es serult idomok szakszeru javitasa
• Gumicsere es centirozas ,defect javitas
• Karburator szinkronizalas es INJEKTOR tisztitas
• Gyakorlatilag minden amire csak szukseg van

Alltalunk felhasznalt es beszerelt termekek:
NGK, CHAMPION gyujtogyertyak
K&N, HIFLOFILTRO olaj es levegoszurok
D.I.D, RK es EK hajtolancok es szettek valamint SCOTTOILER rendszerek telepitese
EBC, LUKAS, SBS es versenyzesre PFM Performance fekbetetek, fektarcsak es munkahengerek (EBC UK vagy EBC USA)
HEL fekcsovek
YUASA akkumulatorok
MOTUL, CASTROL motorolajak es kenoanyagok

Alkatreszek ertekesitese es beszerzese 24 vagy 48 oran belul raktarrol!
Mielott vasarolsz alkatreszt a motorodhoz erdemes minket felhivnod mert az Ebaynel is olcsobban tudunk biztositani alkatreszeket es minden fele kiegeszitoket!

CSUCSMINOSEGU SZINES MIKROKAMERAS ATVIZSGALAS!
Szelepek,hengerfalak es hengerfejtomites vizsgalata hengerfej leszerelese nelkul! Ez azt jelenti, hogy a sajat szemeddel lathatod a motor belso allapotat ha esetleg a henger serult vagy barmi mas problema adodott a hengeren belul es mindezt a hengerfej leszerelese nelkul, ami ugye egy elegge komoly anyagi megtakaritast jelent!

Most vasaroltal motort es tudni szeretned, hogy milyen allapotban van? Gyere el es tisztaban leszel mindennel a vasaddal kapcsolatosan! 19 ev szereloi tapasztalattal rendelkezem. Muhelyem minden elvegzett munkarol munkalapot es 3 honap GARANCIAT ad!

A legolcsobb robogotol ( kinai csucsmopedek) a legujabb Ducati 1199-ig 2012 ( £18,900) bezarolag szervizelunk motorkerekparokat!
Since 2009

Alkatresz rendeles es idopont foglalas:
020 7384 9343

Muhely: 079-1737-8958 valamint:
Alkatresz rendeles es idopont foglalas:
020 7384 9343

Csordas Istvan
105 Culvert Court, Culvert Road, Battersea, London, SW11 5AU, Unit 76-77
Regisztralt motorkerekpar szerviz!

www.h78service.co.uk
https://www.facebook.com/H78Mo...
spricceltél egy kis benzint a hengerbe ? akkor bepöffen ?
az olajat most cseréltem normális elhasználódott feketés olaj volt... kárt egyébként tud ez okozni szétver vmi szétugrik koptat akármi? nagyon nem akarom szétszedetni sokan mondták ez normális hogy a gixerek csörgősebbek meg kell szokni előtte cbr-em volt az után msot furcsa nekem..
Sziasztok!

A következő problémára várok ötleteket! Suzuki Ts125x, henger fúrva,dugó új.Összerakás után karbi kipucolva,membrán nincs letapadva, mégsem indul de még csak nem is pöfög.Olyan mintha nem lenne benzin.Ja a gyújtás strobival ellenőrizve. Tanácstalan vagyok.
2000? Olyan idős sport motor csoda, ha nem esik már szét.
Pici csörgés kuplungtól belefér, úgy se 21e van benne ha 2000 gép.
De egy szerelő pikkpakk megtudja lesni a kuplungodat, még olajat se kell le enedni, ügyesen megbontva a kuplung fedél tömités is megmarad.

Lebontjátok legalább látod a többi állapotát(lamellák, koság, csapágyak, rugók).

Lebontás, mérés, szemrevételezés, visszaszerelés tuti bárhol megvan 2óra alatt. Márkaszervízbe se nagy lové.

Izgúlni akkor kell, ha a le engedett olaj metál színű :P
Mi a 69?
Neved? Életkorod? Kedvenc pózod?

Ha az első kettő, akkor lehetne annyi élet tapasztalatod, hogy szerelőt keress, hogyha a harmadik akkor nincs gond. Arra vigyázz, próbálj a zörgés mellé mégtöbb kárt csinálni, úgy nagyobbat tudsz cumizni, a 69 -t meg ugye ez esetben szereted.
am 6 blokk miert zőrőg a berugókar ha vissza jön a hejére,de ha egy kicsit lenyomom akkor nincs zörgés. előre is kösszi!
csáó. Gsx-r 750-em van 2000-es évjárat óra szerint 21 000km-el üzemi hőmérséklet után lehet hallani kis zörgő hangot de kuplung behúzással elhalkul ez mitől van? novemberben vettem a gépet olvastam ezt azt (suzuki csörgős, kuplungkosár rugói zörögnek nem kell foglalkozni vele nem lesz tőle baja) ötletek tapasztalatok?
Ma leszedtem a karbit, kipucoltam és holnap rögzítem vissza a csövet.
Aztán már indul is. Pöcc-röff...remélem.
Ha az valóban a szívató csatorna, akkor simán okozhatja a nehezen indulást.