Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A menetjavító ugyanúgy egy mérettel nagyobb menetet produkál, mint egy nagyobb csavar...
"Ezek szerint a kiszálkázott, akadó bovden is tud hasonlót produkálni?"

Ette öröm ette bodóttág, feltalálták a hidraulikus kuplung működtetést.
Köszi a választ.
Ezek szerint a kiszálkázott, akadó bovden is tud hasonlót produkálni?
Mindenféle képen meg fogom vizsgálni a bovdenem.
Köszi
túlfolynak a karbik , felakadt szivató, belefialt a légszűrőbe az egér és telehordta dióhéjjal
Sziasztok.

Olyan kérdésem lenne hogy indítottam volna be a Hornettet (2003-as) és nehezen indult be és két henger ment. gyertyára gyanakodva kicseréltem mind a 4-et (NGK) és beköpte azokat is. Mi lehet a gond?

Előre is köszönöm a válaszokat.
Szia!

Nekem konkrétan a kuplung bovden miatt csinált hasonlókat a Suzukim. Lehet,hogy érdemes lenne azt a részét is meg vizsgálni, még ha olajos is, a téli állás miatt. Csak egy ötlet.
Üdv emberek!
Valakinek van valami egyszerű de nagyszerű ötlete, hogy mit csináljak a frissen vásárolt motor olajcserélésekor észrevett megszakadt menettel a blokkba? És nem minden estben szeretném széthúzatni a blokkját..
Egy mérettel nagyobb csavart nem tudok bele rakni mert már nincs annyi anyagvastagság!
Előre is köszi!
ez általában úgy van hogy:
bontóból egy jó 25 ezer, de megpasztázva 3500
akkor pasztázzuk, úgy is el akarom adni........
Sziasztok
Van egy problémám.
Az Yamaha Virágó XV1100-assal tegnap motoroztunk 140 Km-t. S délután lecseréltem az olajat. Eddig 20-50-es Repsol volt benne. Én 15-50-es Repsol-t tettem bele.
Ma is gurultunk vagy 90km-et. És a következőt tapasztaltam:
Olyan 90-100-zal ballagunk, aztán előzés miatt hirtelen meghúzom neki. Gyorsul is rendesen. Viszont azt tapasztalom, hogy mintha meg csúszna a kuplung. Aztán megtapad és újra húz is rendesen. Sőt utána hiába provokálom nem csúszik meg. Nyomom a féket s közben húzom a gázt. De nem csúszik meg.
Aztán jó darabig nyugodtan ballagunk. Majd újra hirtelen gyorsítok egy előzés miatt. És megint megcsúszik. S ha újra tudatosan meg akarom csúsztatni, akkor megint fog rendesen.
Mi lehet a probléma?
A hideg miatt vissza hűl a kuplung? Ezért csúszik meg egy pillanatra, majd mikor felmelegszik a csúszástól, akkor meg rendesen tapad?
Vagy a kuplung rúgók lehetnek lazák?
Vagy a kuplung lamellák vannak elkopva?
Valaki találkozott már hasonló problémával? Vagy ismeri a szindrómát?
Várom hozzászólásaitokat, és jó tanácsaitokat!
El tudom képzelni, ahogyan ezt a szerencsétlen karbit meggányolta valaki, hogy na ezzel is megvagyok, mi a következő megjavítani való...
Ha iylen 10 fok alatti időben szivató nélkül könyen indulna, az volna a baj..

Amit leírtál az teljesen nrmális működés.

A szivató azért van, hgy haszáljad.
Hali! vedd ki a gyertyát, és nézd meg milyen... ha úszik az olajos benzinben, akkor sokat kap - ebben az esetben tedd lejjebb a tűt, esetleg kisebb fúvóka (simsonnál gyakran felfúrják.... ekecstuning) karburátortól függően 0,67-0,72mm ha fehér a gyertya, akkor pont az ellenkezője, a levegőcsavart természetesen állítsd hozzá, ha gyári minden, akkor teljesen betekered és fél fordulatot hajtasz vissza, ha nem jó, akkor másfél fordulatig elmehetsz kb....
Helló mindenki szeretnék egy kis Segítséget kérni Tőletek!Van egy Simson 51 motorom De csak szívatóval indul be És akkor is elég nehezen 5 vagy 6 rúgásra Ha Túl szívatom akkor Füstöl meg be köpi Gyertyát korom feketére a Kipufogóból fekete Színű benzint Folyik meg állás nélkül.Ha fel melegszik a motor 10 -15 percig egy rúgásra be indul de ha el kezd a henger le hűlni akkor meg újra szívatóval indul be és kezdődik minden előröl ja és ha megyek vele akkor meg le akar állni és rá adom a szívatót akkor erőre kap ismét!benzin szint rendben van a Tű 3 ba van téve!valaki aki ért hozzá Tudna nekem ebben segíteni mi lehet a proléma?
Mert kókányol az ember ha úgy adódik, legalábbis ideiglenesen..
Volt, hogy a simsonozás közben folyt a benya kifelé a karbiból szétszedem és látom az úszót tartó tengely nem megy a helyére az istenért sem.
Fogtam kerestem egy gallyat a vmelyik bokorból kiválasztottam a megfelelőt, kicsit megfaragtam és hazáig kibírta.
De rögtön megcsináltam rendesen, normálisan mert csak megeszi a benzin a gazt egy idő után
Meg értem én, hogy "ronda de finom" meg gőzmozdony de mi hajtja?!
De itt már azért elgondolkodunk, hogy tényleg szükség van erre?
Ezzel már minek foglalkozni?
Ha a saját motorról való akkor van egy nem költői kérdés, vajon milyen a gép többi része, ha a karbival így bántak?

Honnan szerezted ezt?
(költői kérdés)
Ahogy Ini írta, vegyél másikat, bontóban nem tudom mi pénz, de találsz ennél kevésbé tákoltat az biztos.
Jááá, ez hogy néz ki?!
nekem van 2 készlet würth aztán avval mókolok évek(mim10) óta
az egyik az "úri" avval csak a szűz csavarokat inzultálom
azért párszáz nm gipszkartonozás után kopik ám minden fej
De bazdmeg king tony fejek 380ft, aki ennyit sajnal! Es nagyon alakpontos, inkabb torik,int kopik! Degy facom se nagy penz vagy jonnesway, a beta sajna elkurvult az mar nem tetszik nekem, regen volt beta bitfejem is.
japóknál szinte mind ph
Ezert nincs a szakmanak becsulete, aki ilyen csavarokat visszarak egy motorba az remelem a kurva anyjat is mgbassza guminelkul.....

Nem lehetne megtanulni ph1 csavarhoz a ph1 csavarhuzo, ph2 hoz ph2, pz1 hez pz1 stb, meg alakpontos szerszam es visszahuzashoz nyomatekcsavarhuzo....
van már ez javítva
cseréld le egy gyáriasabbra
Ha esetleg tud valaki segíteni az alábbi karburátor javításában, kérnék szépen egy emailt.. (Suzuki SV)