Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elment a villanyposta. Remélem sikerül megkapnod, és hasznát venned.:)
Én egy hétig kerestem, angol nyelvűt nem találtam, azért portugál!
Meló még sose fájt. Főleg nem motoron melózni!
Ne kiabáld el, kíváncsi vagyok mit szólsz majd a melóhoz.
Helló!

A tomchy01 kukac freemail pont hu-ra bátran küldheted. Előre is köszönöm szépen!

Kerestem már természetesen, de nem találtam, csak fizetős site-okon. User manual-t találtam csak, most már tudom, hol a gázkar...
Írd be a keresődbe és keress! Nekem ilyen motorom van. Én Braziliából töltöttem le portugál nyelven! De értelme akkor van, ha egyébként tudod mit hogyan ! Mire vagy kíváncsi?
Ha adsz egy mail címet, küldök egyet.
Hi!

CBX750F -hez manualja nincs valakinek scannelve?


Köszi!
Hívtunk két céget, akik dugattú gyártással foglalkozniak, ők de lepattintottak azzal, hogy ilyen kis méretben nem tudnak gyártani. Esetleg van konkrét cég a tarsolyodban?
Értem,most kapunk egy elvileg jót,a trafót el tudja küldeni a rossz cdi 5 perc alatt?
Menetzárlatos a cdi 400V-os töltőtekercse. Esetleg a jeladós tekercs hibás. De a cdi-ben a kondenzátor is ki tud meredni. Persze ez csak kompletten cserélhető.
Megpróbáljuk,de sztem azzal se leszek előrébb.
A hiba okát úgy sem tudjuk meg.
Amúgy ha minden vezeték jó,(mert elvileg van hogy megy a motor)akkor a cdi vagy a tekercs a valószínűbb?
Azért kellene rajz alapján azonosítani!
Bocs,nem a cdi-t cserélte hanem a trafót
Nem lehet hogy a cdi küldi el?
Ha többször cserélte akkor itt valami nincs rendben! Vidd szerelőhöz! Olcsóbb lesz, mintha te kísérletezel! De legelőbb is kapcsolási rajz alapján ellenőrizni mi van elqrva!
Állítólag az előző gazdája rendszeresen cserélte a cdi-t benn.
Az a nagyon kicsi szikra akkora hogy szabad kézzel meg lehetne fogni és meg sem érezném,tehát szinte nulla.
Ha öt percig jó volt akkor valaminek történni kellett! Csatlakozókat is nézd át pl.!
Mekkora az a "nagyon kicsi" szikra? Levegőn kell 6-8 mm-t átütni képes, hogy nyomáson átüssön!
Leszedtük a pipát,úgysem volt megfelelő szikra.
Egy olyan gyertyát is beleraktunk az új helyett,ami 100% jó.
Igazából mindig látni szikrát,csak nagyon kicsi.
Másik gyertyát is próbálj.
Akkor az elektronika lehet a tettes ! A pipa letekerhető? Ugyanis a szervizben is így próbálgatják! Pipa nélkül a szikrának a testhez 6-8 mm-ről át kell ütni! Ha sötétebb helyen próbálod akkor jól látszik.
Nem tudom van e benn ellenállás,de teljesen új,max 5 percet ment.
Először indult rendesen,utána leállítottuk,és megint nem indult.
esetleg ellenállás van a pipában és a gyertyában is?
vagy pl találkoztam már a pipában lévő ellenállást kitámasztó rugónál olyan oxidációval ami elég jól visszafogta a szikrát
Teljesen új az is,a trafóval egyben van.
Más ötleted van?
Próbáld legelőször lecserélni a nagyfesz. kábelt és a pipát!
Sziasztok!
Adott egy 4t 150cc robogó,ami azt csinálja hogy hol megy,hol meg nem megy(inkább a 2)
Gyertyánál kicsi a szikra...új trafó van benn,azzal nem lehet probléma,és a vezetékelés is jó.
Kérdésem az lenne hogy a tekercs vagy a cdi miatt van a probléma,vagy más mi lehet?
Köszönöm