melyikre gondolsz? mert az egyiknél a 4 dugó 2-2 felállásban van ezért mindkét oldalról dolgozik. a másiknál meg csak az egyik oldalról nyom és semmi nem akadályozza meg a tárcsa esetleges elhajlását.
A 635-ös BMW-men is fix 4 dugós az első nyereg, fix tárcsával. A hátsó 2 dugós még extrémebb, gyári közbetéttel fel lehet szerelni hűtött és sima féktárcsára is
a második részt cáfolom. van két vasam de mindkettőnél fix a tárcsa is és a nyereg is. zxr400 4dugattyús első nyereg és fix tárcsa gyárilag. gondolkodtam rajta át kéne alakítani úszótárcsásra de működik rendesen sose volt vele gond, más se panaszkodott rá. a scarabeo 200nál meg egészen extrém a gyári kialakítás. 2dugattyús első nyereg de kívül van a 2 dugó. és nem úszónyereg (grimeca). csak a dugattyú felőli betét mozog csúszkán és nincs más mozgó alkatrész, ha kopik a betét hajlítja a tárcsát. a tárcsa természetesen fix.
sm szetteknél amiket házilag csinálnak sokat látni ahol fix a nyereg mert vmi sportmotorról van, csinálnak hozzá egy konzolt és feltesznek vmi tárcsát amit találnak és kész.
Először is! Nem állok neki kellő tudás nélkül FÉKET szerelni, mert adott esetben az életem múlik rajta. A másik : a féknyeregnek kell lenni egy keresztirányú mozgásának. Nem fixen van felfogatva.
Vidd el egy olyanhoz aki tudja mit csinál.
és talán nem is publikálnád a tényt, hogy kuruzsló sarlatán vagy, mint ma divat. ezt elég megnézni és a videók oldalon egy lapot se kellett vissza lapoznom, hogy találjak faszságot, amit magabiztos határozott elhivatottsággal oktatnak.
Tudjuk félszemű a vakok közt is király!
Persze leírnám a videó alá mi mindent gondolok másképp, akkor le lennék buzizva. Oda írnám azt is, hogy miért kell másképp csinálni akkor meg 500oldalas kiskönyv lenne, de félek sokan akkor se fognák fel, elnézve sokszor a fórum szinvonalát.
Azért annak örülök, hogy mikor gyerek voltam nem volt még net....mennyi hülye kérdést tettem volna fel ahelyett, hogy a megoldást kerestem volna és ha már végleg megfeneklek akkor kérdezzem az "öregeket"......persze semmi gond a kérdés feltevéssel, de mikor a megoldás annyira kézenfekvő és kevés gondolkodást igénylő, hogy gyakorlatilag azonnal megoldható saját kútfőből is akkor nem mindig van kedv válaszolni... ....ez nyilván nem érvényes a közelmúltban feltett kérdésekre, ilyen csak nagyon régen történhetett....
mivel a tárcsa üt nem valószínű, hogy az egy kissé deformálódott ráftól lenne mivel a tárcsa az agyhoz van rögzítve. én inkább arra gondoltam, hogy az agy lehet esetlegesen sérült/hibás. a féknyerget én azért zárnám ki első körben mert nem folytonos a súrlódás hanem csak egy ponton és mindig ugyanott jelentkezik. az is kérdés, hogy a tárcsa fix vagy úszótárcsa. tehát a kis szegecsek amik benne vannak lötyögnek-e? ott is megszorulhat esetleg bár nem túl gyakori. ezért kéne megnézni a tárcsa síkját.
Bocsi de nem igazán értek a szereléshez.. Tehát a nyereghez kell egy picit szabadon mozognia? Nem szabad túl feszesnek lennie? Ha feszes akkor lehet emiatt is ez a probléma?
Hello!
Van egy Suzuki RM 250 Krossz motorom vettem hozzá gy új kormányt és azóta a gázkar nem áll vissza alaphelyzetbe ha meghúzom! A karburátorban jó a rugó a bovden is tökéletes. Aki tud valami megoldást írjon!
hello
nézd meg a tárcsa rögzítő csavarjait. találkoztam már olyannal, hogy egy kis kosz alatta maradt és nem feküdt fel rendesen. hasonló tüneteket produkált. egyébként ha a tárcsa lent van fektesd egy üveglapra és ha van hézagmérőd akkor az kiadja a hibát de általában szemmel is látszik ha vmi nem jó. ha ezek rendben vannak akkor nem a tárcsa a hibás. meg kell nézni a kereket.
Üdv! Nemrég vettem egy supermoto szettet, aztán beraktam a motorba és az első tárcsa valamiért egy ponton egy nagyon picit mintha szorulna, és azon a ponton csürüszköl is. Mit lehetne vele tenni? Néztem már a tárcsát is hogy lehet hogy 8-as van benne, de egyáltalán nem látok benne azt..
Előre is köszi a segítségeteket!
Újabb idióta bújt elő az ólból. Esze nincs, pofája van. Szétszedés, elcsavargatás megy, összerakás, beállítás nem. Sosem fogom megérteni az idiótákat...
Mindkét oldalról nyom a dugattyú?
?
sm szetteknél amiket házilag csinálnak sokat látni ahol fix a nyereg mert vmi sportmotorról van, csinálnak hozzá egy konzolt és feltesznek vmi tárcsát amit találnak és kész.
Vidd el egy olyanhoz aki tudja mit csinál.
ezt elég megnézni és a videók oldalon egy lapot se kellett vissza lapoznom, hogy találjak faszságot, amit magabiztos határozott elhivatottsággal oktatnak.
Tudjuk félszemű a vakok közt is király!
Persze leírnám a videó alá mi mindent gondolok másképp, akkor le lennék buzizva. Oda írnám azt is, hogy miért kell másképp csinálni akkor meg 500oldalas kiskönyv lenne, de félek sokan akkor se fognák fel, elnézve sokszor a fórum szinvonalát.
nekem új féktárcsával fékezéskor rázta az elejét, mint...., na mind1:)
szétszedtük, meg drótkeféltük, összeraktuk azóta /4000km/ tökéletes
Van egy Suzuki RM 250 Krossz motorom vettem hozzá gy új kormányt és azóta a gázkar nem áll vissza alaphelyzetbe ha meghúzom! A karburátorban jó a rugó a bovden is tökéletes. Aki tud valami megoldást írjon!
nézd meg a tárcsa rögzítő csavarjait. találkoztam már olyannal, hogy egy kis kosz alatta maradt és nem feküdt fel rendesen. hasonló tüneteket produkált. egyébként ha a tárcsa lent van fektesd egy üveglapra és ha van hézagmérőd akkor az kiadja a hibát de általában szemmel is látszik ha vmi nem jó. ha ezek rendben vannak akkor nem a tárcsa a hibás. meg kell nézni a kereket.
Előre is köszi a segítségeteket!