vagy legalább jegyezné meg mit csinált
olyan 5-6 éves koromban kaptam a füleseket az ilyen dolgok miatt
mindent szétszedtem, de visszafelé nemigen ment a dolog
belepréselik és az ott kellene álljon elméletileg ... gyakorlatilag meg kijön pláne ha megfeszíti az ember a gumicsövet az enyémet most be loctite csavarrögzítőztem hogy meddig bírja nemtom majd kiderül
kétezres vizes papír után full sima lesz csak matt
utána gázforrasztóval meg kell "lángolni"
ha eltalálod akkor nagyon tuti lesz
gyorsabb mint a polír, de könnyebb elrontani
Pedig azt hittem valami van/volt ott .Akkor ezt megpróbálom.De nem fogja a benzin feloldani a csavarrögzítőt?Mert ott a szűrő után van és ha oldja akkor egyből a karburátorba megy.Én eddig két dolgot próbáltam.Alumínium ragasztó szalag és egy vékony csík gyúrható két komponensű epoxit.Az első 2 óráig bírta,a második fél évig.De utána az is megrepedt a vibrációk miatt.
Köszönöm a segítséget Neked és elektro-motornak is. Igazándiból én arra gondoltam, hogy valami nagyon finom csiszolópapírral megcsiszolni és valahogy újra "polírozni" a felületet. Csak a módját nem tudom még, hogy lehetne kivitelezni.
olyan 5-6 éves koromban kaptam a füleseket az ilyen dolgok miatt
mindent szétszedtem, de visszafelé nemigen ment a dolog
aztán gyújtsd meg
nem lesz több gondod vele
"Te kergetted a macskát?"
"-Én nem tekergettem!"
Yamaha YFZ 450-ről lenne szó.
Mi ez a tekerentyű a karburátoron?
Eltekertem és azóta nem indul a gépezet.
utána gázforrasztóval meg kell "lángolni"
ha eltalálod akkor nagyon tuti lesz
gyorsabb mint a polír, de könnyebb elrontani