Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.Hol tudnék venni a benzincsap csatlakozójához ekkora O-gyűrűt?Legalábbis szerintem abban a peremben az volt.Mindenesetre a vibrációktól mindig kicsúszik.Robbantott rajzon nem volt feltüntetve,így alkatrészként nem tudom megrendelni és a pontos méretét sem ismerem.
a mostani műanyagok elég lágyak(ami jó mert nem törik) így nemigen lesz jó ez a feltöltősdi, egyszer próbáltuk de kiesett, pedig valami spéci műanyag alapozóval lett előtte kezelve
esetleg műanyagos felrakja, utána jöhet a csiszolás-festés
kb annyiba lesz mint egy új
Én azt csináltam, hogy vettem 400 , 600, és 800-as vízpapírt, és slettet. Majd a karcok -horpadásokat feltöltöttem és ledörzsöltem szintbe. Aztán a legfinomabb papírral , simára és szintbe munkáltam.
Majd olaj-benzinálló sprével lefújtam színre. Igaz az én motorom az idén lesz 30 éves. De eltűntek a hibák. Aprólékos odafigyelést kívánó munka.
A vízhűtéses motornál a belső hüvely rész, és a külső burok közt jár a víz, ha nincs benne víz akkor ott egy hőszigetelő rész alakul ki. Hiába lenne a külső rész bordákkal szerelve, nem tudná elvezetni a hőt a víztér miatt.
Igazán nincs mit...
Biztosan meg lehet, de minek. Többe lenne a leves mint a hús.
Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó helyen teszem-e fel a kérdésemet, de ... Az a helyzet, hogy adott egy supermoto, amin a műanyag sárvédő oldalának (tetejének) minimális részén csúszásnyom található. Nem beszélünk nagyon mély "sebesülésről", de mégis látszik. Érdeklődni szeretnék, hogy léteznek-e olyan megoldások, melyekkel részben, vagy teljesen eltüntethető a sérülés. (A "vegyél újat" válaszoktól kíméljetek.. )
Remélem lesz valami hasznosítható ötletetek!
Köszi előre is !
Nem az a lényeg mert ha már átfordul akkor nagy eséllyel be is indul és ahhoz, hogy így járjon a motor az kell, hogy beindulás után is fújkálja befele a nedűt mikor már jó fordulaton van.....mert ha előtte fúj túl sokat akkor át sem forog, megakasztja....egyébként IFA-nál jártunk ennél kicsit jobban amikor vontatásnál a kolléga sikeresen fújta mint az állat....a hengerfej lekéredzkedett a hengerekről, nem volt maradása...
Kolléga használta előszeretettel R.Masternál, egy hangyapucányi spricc a levegőszűrő után a szívócsőbe és már indult is, de szörnyű volt hallgatni, hogy milyen hangok jöttek a motorból egy pár fordulat erejéig. Milyen lehet ha egy ilyen spricc nem az összes henger között oszlik el, hanem mondjuk megkapja 1 henger?
tsanyi neked köszönöm a normàlis vàlaszt.
a többiek meg fogjanak kezet egymàssal.
A fordítottját már csináltam régi szoci motoron és végülis sikerült, de a vizesből levegőst csinálni kicsit bonyolultabb....számolgatás, hegesztgetés meg ilyenek na meg az illesztések nem levegősre lettek kitalálva....hamar megszorulna ha csak egy gyors átalakítás lenne, az ami meg jó lenne kerülne annyiba mint néhány vízpumpa...
Akkor foglalkozzon vele a gazdája!
én nem néztem utàna mert nem az én motorom.
de nem is ez a lènyeg.
hanem hogy meg lehetne e csinàlni?!
A diesellel és azokból is a szívókkal, láttam pár ilyet régen, de a mai járműveknél ritka, inkább megfogja ha túltolják.....a benzinesnél viszont még nem láttam...
http://www.ebay.com/sch/i.html...


Tényleg nem lehet kapni. Ha lusta vagy keresni, akkor miért mondod hogy nem lehet beszerezni?!
Ekkora baromságot ritkán hallani. Mi lenne ha a lecserélt, régi mikrosütőnket átalakítanám kenyérpirítóvá?.....

http://www.ebay.com/itm/2005-K...
Az a legvégén szokott lenni.
Tudod a listát
1. megpróbálom megátkolni
2. megpróbálja motoros haver megtákolni
3. megpróbálja az önjelölt mekmester megtákolni, aki mint egy Gyurcsók doktor elhiteti ő a szerelő
4. ilyenkor jön a szar fos eladjuk(hirdetésben kiválló állapot, vevő megjelenésekor a helyszínen a szöveg: ööööö tegnap még működött, de engedek az árból)

Ez lejátszódik minimum 3X, addigra a negyedik tulajhoz hozzá kerül kitépett menetekkel, felemás csavarokkal, szétkaristol alkatrészekkel és a fele dolog kihajítva hiányosan, mert az önjelölt mekkmesterek úgygondolták ezzzz se kell ide meg ezzz se kell ide.

Tudod ha nemindul a motor mi szokott lenni:
-új gyertya vásárlás
-bontott karbisor vásárlás
-bontott hengerfej vásárlás
-új aksi vásárlás
-spuri adalék vásárlás
Ezek után jön az eladom a picsába gondolat
üdv mindenkinek.
egy olyan kérdéssel fordulok hozzàtok hogy egy havernak van egy ktm sx 125 krosszmotorja.
a vizpumpàjàt az előző tulaj valahova elkeverte és nem lett meg és nem is lehet hozzâ kapni.
szerintetek milyen lenne ha àtalakítanànk a vízhűtéses hengert léghűtésessé?
Ezt művelte a hidegindító spray?! Nem létezik. A pofám leszakad....
He, vidd már el azt a kerékpárt szervizbe. Ez csak egy jó tanács tőlem...
Ja azért írtam hogy picit használva.
Én még ezt tanultam, és a "Barátom a motorkerékpár" című könyvben is ugyanezt írja!
nem akarok kötekedni de az egy konstrukciós jellemző, hogy a középelektróda és a szigetelése milyen mélyen van a gyertyatestben, semmi köze a hőértékhez. aminek köze van, az nem is látszik, mert sokkal mélyebben van.
Bocsi, így talán megnyílik.
http://totalcar.hu/magazin/tec...