Azért hidegindítóval csak óvatosan, ha nem használta még soha több kárt csinálhat mint hasznot. http://totalcar.hu/magazin/tec..." target="_blank">link
Jujj. Azok a suberok es a levego aramlasa emelgeti oket. Ugy latom csak a sotetben lovoldozol. Talan a gyartyak segitenek talan nem. Nem igazan igy kellene elkezdened. Van szikra? Ha igen es mikor inditozol nagyon pici hideginditoval megspriccelve a karbi torkokat elindul?
sziasztok ,egy sűrgős kérdés, zxr 400 nem indult.. most szét lett picit bontva és néztem, a gázhúzásra nem emelkednek a gáztuskók(légszűrőház felöl nézve) mikor huzok egy gázt az a tengely ami a 4 karbit összeközi mozog meg forog, de a gáztuskók meg sem mozdulnak ez normális? így alapjáratot sem lehet akkor állítani és valszeg ezért nem indul a motorom? fontos lenne megtudni, mert akkor nem veszek holnap 4 gyertyát feleslegesen
Sziasztok srácok rég jártam már itt,, na elakadtam. Rendelnem kéne Piaggio Typhoon oldaldeknibe csapágyat,de sehogy nem találom a méretét. A robi még nincs nálam,ezért is bonyolultabb a szitu. Tudnátok segíteni? Köszike! :)
A középső képen én csak annyit látok, hogy valami felrakódás van rajta. Azt is látom hogy a szikra már a porcelánon közlekedett, nem pedig az elektródák között.
van nekem is olyan gyertyám nem hamis hanem HERO márkájú valami indiai na az zsír összeolvadnak az elektródák ha felpörgeted a motort félretettem egy vadi újat sose lehet tudni
mailon megírtam merre van nyitva a csap, meg azt is, hogy próbáld beinditani, de mint mondtam nem javasolt beinditani ha ennyire megy bele a benya(7liter) mivel lehet görbe hajtókar az eredménye, vagy benzines olaj.
hamis gyertya jah, persze azért olvadt össze, nemmert melege lett....
A mostani gyertyád azon túl, hogy túl világos amit itt ketten megjegyezted azt már ez a két fő se vette észre a középső képene, hogy valami oda van égve!
Elég rossz a kép de nem kizért valami dugó vagy tűgörgős kosár darapka, de lehet csak olajkox, egy biztos azok a trutyik miatt nem adhat rendes szikrát se...
Miért állt meg?
Ne legyen igazam, de elnézve a hozzá nemértésedet és a szerelődét is, szerintem lehet már lukas a dugód teteje, mint itt megjegyezte más is.
Inditás közben ha másképp szuszog, mint eddig, esetleg ha berugókaros és érezhetően könnyen fordul át akkor tuti átlukadt!
Miért kap keveset?
-rossz karbi beállítás
-eldugult fuvókák
-valahol több levegőt kap(pl. repdezett vákumcső a vákumos csaphoz, vagy mint írtad ti keveritek az olajat a benyában, kérdem én az olajpumpától jövő csövet lehuztátok a szivócsonkrol és ledugoztátok benzinálló dugóval hermetikusan lezárva?)
sziasztok, 400 as zxr-em 2 napja áll a kb 20 fokos szobában, próbáltam beindítani, de egyszerűen nem indul néha néha beröffen egy másodpercre mintha el akarna indulni de aztán rögtön le is áll a vicc az, hogy 1 hete még simán indult a minuszban is mikor megmutattam testvéremnek, de azóta bármit csinálok nem indul... próbáltam játszani a benzincsappal is hátha nem kap benzint, de ugy sem szétszedni meg nem merem, mert nem vagyok szerelő... oldalidomot leszedtem, meg tudja mondani nekem valaki, hogy van nyitva a csap? mert a műanyagra más van írva mint ami a benzincsap belsején látható, és lehúzni meg nem akarom a csövet, hogy megnézzem, mert ha nemtudom visszatenni úszni fog a szoba a benzinben// gondoltam rá, hogy a gyertyákat ki kéne szedni és megnézni kitakaritani aztán visszarakni hátha az a baja, karbi sincs jól beállítva de eddig semmi baja nem volt be birtam indítani hogy bemelegítsem 1 héten legalább 1 szer... azon gondolkodom, hogy egy karbisor átnézést/felujítást/tisztítást, új gyertyasort benzincsap kitisztítást el kéne végezni, viszont ezekhez szét kéne szedni, a karbihoz meg én végképp nem nyúlok mert nemértek hozzá.. .ezekre a célokra békéscsabán nem tud valaki szerelőt ajánlani, aki nem hanyag, magyarul nem egyszerre 50 motort csinál hanem ráérősen, figyelmesen pontos munkát végez? vagy esetleg ötletek, hogy mit csináljak?
Lehet nem ártana egy kis benzint adni neki, mert a gyertyán azok a kis "gömböcskék" a magas égési hőfokot mutatják ami lehet alacsony hőértékű gyertyától vagy a benzinszegény keveréktől ahogy alább a motorostársak írják.
Viszont a porcelán eléggé mélyen van a gyertyában, tehát magas hőértékűnek tűnik.
En inkabb a szegeny benzinkeverekre szavazok,mert nemreg volt szerelonel, mivel tul dus volt akkor akkor a keverek..tul sok levegot kapott s doglott meg tole. A gyertya az oyan van benne,amilyent a szervizkonyv eloir...kar hogy nincs meg a kep arrol a gyertyarol amit az "egyik" szaki beletett, es mi lett belole ( valami kinai hamisitvany volt benne, az elektroda is meg a gyertya vege osszeolvadt)
Mar lassan egy fel eve hogy keverjuk a benzinbe az olajat manualisan,mert beszart volt az olajpompa, s amiatt megsult a motor. Uj motorszettet kapott a gep , mindenbol gyari ujjat eredetit, es 5 liter benzinhez keverunk 1,5 dl Q8 markaju 2T olajat. Befolyasolhatja hogy mi keverjuk a benzint, s emiatt lenne ilyen a gyertya?
Sziasztok, lenne egy kerdesem hozzatok, a melohelyen van 2 db 2T Peugeot Ludix (teherhordo) moci, pizzafutarkodasra befogva. Megalt a moci, s mikor kivettem a gyertyat, ez a latvany fogadott...mennyire normalis a gyertya egett szine, 2 utemu motorhoz kepest?
http://totalcar.hu/magazin/tec..." target="_blank">link