rendben, köszi szácok írok mailt! akkor hanyagolom a beállítást de mitől ehez sokat? a szerelő megnézte a végtdobot és aztmondta hogy rohadt sok kaját kap és nemtudja elégetni rendesen ezért be kell állítani a karbit hogy kevesebb benzint kapjon
Nem a karbi szinkrontól fog 7+ litert enni, és nem a hideg a fő ok amiért a régi kawa télen csak pöffen induláskor.
Mármint úgyértem nem arról van szó, hogy kopott lenne a blokk és hidegben köszörülni kell.
Dobj egy mailt és megírom hogy inditsad be, de ha 7litert eszik nem nagyon kellene vele motoroznod, mivel még 200eft kár is lehet, ha a sok benzin nemtud elégni és megtellik vele az égéstér sűrítéskor akkor a hajtókarod elgörbülhet és akár még a blokk oldalán is kijöhet, vagy ha lecsurog a benzin az olajba akkor kenési hiba miatt a főtengely szétmehet...
Görbült hajtókarról RC51 rakott már be ide képet, keress vissza a keresővel pl. hajtókar vagy görbe kifejezésekre.
Adatlapomon van mailcím ha gondolod megírom hogy tudod beindítani, ha annyira akarod a hangját hallgatni :D
Egyéb probléma megoldására se okoz gondot, ismerem a mocit.
10emberből 9 nem is tud rajta rendesen szinkront csinálni, mert három dolgot nem néznek meg ami tipushiba rajtuk a karbi körül!
Fasza kis moci a zxr400, nem alföldön laknék tuti az lenne a 750 helyett.
első kör gyertyák kiszed megtakarít gázlángon kiéget utána vissza jó feltöltött akksival szivatóval indítani és menni fog ha valameik henger nem megy (annak hideg a leömlője) ott a gyertyát újra cserélni , mondjuk ha nagyon dzsuvásak nem ártana 4 új
sziasztok! lenne egy kis problémám, 1 hete a garázsban kint a hidegben mint ezelőtt is kimentem beindítottam a 400 as ZXR-emet amit kb 3 hónapja vásároltam minden rendben volt, mivel picit kevesebb kraft volt az akksiban nehezebben, de beindult bemelegítettem, leállítottam rá 1 hétre ma kimentem próbálnám beindiítani de semmi, néha néha bepöffent, de nem indult be csak durrogott néha néha a kipuff. behoztam a szobába, mondván hogy a hideg miatt csinálja, viszont itt sem indul a kb 15-20 fokban sem (mikor kint a majdnem minuszban is beindult) valaki megmondja, hogy mi lehet a baja? (akksit feltöltöttem ,így azzal tuti nincs gond, azt tudni kell a motorról, hogy a szerelő szerint aki ránézett a kipuffra a belsejéről megmondta, hogy karbi szinkron fog majd kelleni neki, azért is eszik kb 7+ litert 100 on, de nagyon megijedtem most, hogy igy egy hét után a semmitől nem indul pedig ugyan az van mint volt... valakinek valami ötlet? a jóidőig akartam várni a szinkronnal, de lehet, hogy ideje lenne most megnézetni? mit gondoltok? mert nagyon idegesít, hogy nem indul be.) előre is köszi a válaszokat
Pécsen van olyant szerelő aki át tud nekem alakitani 2 rezobol egyett?
pici hegesztés és kész :) sajnos hiába keresem a rezot nem találom ez már a 4-dik rezom ami nem jó :(
Valaki segítsen :) hova való az a gumi o gyűrű ha abba a nut , vájatba való akkor mi a titka hogyan kell összerakni mert amikor csavarom a gumitgyürüt kitolja a menet vagy ezeket gyárilag préselni szokták?
Igen mert a valaki azt mondta,hogy 2t re mind 1 milyen dobot rakok más szerint meg pár cm is számít,más meg azt modja hogy 4t re mind 1 ezért kérdeztem meg,hogy mi lesz így.Mert az előző tulaj így látta jónak...
Ááááá lóval egyszerűbb imádkozni.
Dob hiánya sem változtatja meg a rezó működését, mivel a rezó vezérel.
Sok verseny 2T-n nincs is dob, csak rezó.
Dobrövidítést kérdezett, ne tereld máshová a lényeget...
Írd be a keresődbe:- kétütemű motor rezonátor lengő gázoszlop-
és olvass okosodj! Ez van amikor a "motoros" nem tudja, hogy mit tesz. Van a kipufogóban mozgó gázoszlopnak egy elég erős szívó hengerátöblítő hatása, ha ezt elrontják érdekes esetek fordulnak elő.
Heló mindenkinek,lenne egy olyan kérdésem,hogy a kawasaki kx 125 motoromnak egy kicsit le van rövidítve a kipufogódobja kb.:15-20 cm ,hogy ez befolyásolhatja e a teljesítményében?
A válaszokat előre is köszi.
szevasztok lenne egy kérdésem am 5 ös blokkba hol kell álitani a sebességválton ? mert nem veszi be az 5 diket csak kattan 4 böl nem hajtaja a kereket merre találok valami csavart amivel lehet állitani .D valaszokat elöre is köszönöm
vannak azok a vákuumos pumpák azokkal is lehet próbálkozni olyan van a honda balin , gilera runneren meg asszem a malaguti ciak-on utángyártottba se egy rettenet összeg
sziasztok, kérdéssel fordulnék hozzátok. honda scoopy robogó 50ccm 4T. elektromos benzinpumpa tönkrement... a gyári az 80ezer Ft felett van az új ára.használt nincs. (karbis motor.)
valami más motorból is jó lenne hozzá? illetve baj lenne ha nagyobb köbcentis motorét raknám bele? pl 400-as burgman vagy akármi más? ugy gondolom hogy nagyobb motorhoz való pumpák több benzint is szállitanak... nem lesz gond a karbiban? vagy nem enged több benzint a karbi csak amennyi kell?
segitsetek köszi.
Yamaha YFZ 450-be milyen erősségű akkumulátor kell?
Köszi!
Mármint úgyértem nem arról van szó, hogy kopott lenne a blokk és hidegben köszörülni kell.
Dobj egy mailt és megírom hogy inditsad be, de ha 7litert eszik nem nagyon kellene vele motoroznod, mivel még 200eft kár is lehet, ha a sok benzin nemtud elégni és megtellik vele az égéstér sűrítéskor akkor a hajtókarod elgörbülhet és akár még a blokk oldalán is kijöhet, vagy ha lecsurog a benzin az olajba akkor kenési hiba miatt a főtengely szétmehet...
Görbült hajtókarról RC51 rakott már be ide képet, keress vissza a keresővel pl. hajtókar vagy görbe kifejezésekre.
Adatlapomon van mailcím ha gondolod megírom hogy tudod beindítani, ha annyira akarod a hangját hallgatni :D
Egyéb probléma megoldására se okoz gondot, ismerem a mocit.
10emberből 9 nem is tud rajta rendesen szinkront csinálni, mert három dolgot nem néznek meg ami tipushiba rajtuk a karbi körül!
Fasza kis moci a zxr400, nem alföldön laknék tuti az lenne a 750 helyett.
Valaki nem tudna mutatni egy Piaggio Liberty-skipper féle 125cc 4t gyújtás bekötést, mindennek együtt - tekercs, cdi
Köszi
pici hegesztés és kész :) sajnos hiába keresem a rezot nem találom ez már a 4-dik rezom ami nem jó :(
Tegyél rá kisebbet, újat.
Dob hiánya sem változtatja meg a rezó működését, mivel a rezó vezérel.
Sok verseny 2T-n nincs is dob, csak rezó.
Dobrövidítést kérdezett, ne tereld máshová a lényeget...
és olvass okosodj! Ez van amikor a "motoros" nem tudja, hogy mit tesz. Van a kipufogóban mozgó gázoszlopnak egy elég erős szívó hengerátöblítő hatása, ha ezt elrontják érdekes esetek fordulnak elő.
A válaszokat előre is köszi.
valami más motorból is jó lenne hozzá? illetve baj lenne ha nagyobb köbcentis motorét raknám bele? pl 400-as burgman vagy akármi más? ugy gondolom hogy nagyobb motorhoz való pumpák több benzint is szállitanak... nem lesz gond a karbiban? vagy nem enged több benzint a karbi csak amennyi kell?
segitsetek köszi.