Hány ló körül van egy 2004-2005-6 os wr-wre125? mindkettő lámpás http://www.kepesmotor.hu/husqv... ez van 41 ló? strapabíró gépek? jólvannak összerakva? üzemórás? egy 32lovas yz85 től jobban megy? mert az gyengébb de sokkal kisseb és könnyebb köszi előre! sürgős!
Egy Kawa ER-5-ös indítási problémájával kapcsolatban kérek segítséget. Tűszelepet kellett cserélni, mert állandóan túlfolyt a benzin. Ez megoldódott, de most meg az a baj, hogy egyáltalán nem hajlandó beindulni. Csak akkor indul be (és jár is szépen), ha a légszűrőt befogom a kezemmel, és úgy szabályozom a levegőt. Mit kellene ellenőrizni, beállítani? Köszönöm a segítő tanácsokat!
Te milyen márkájú csapágy lehúzókat és szétválasztókat használsz?
Házi vagy valami gyári, ha gyári mi ami bevált?
Ezzel a lincosossal szemezek, kérdés az olcsó ár később nem e lesz drága mikor vehetek egy erősebbet, mert ez elszaródna....
egyszerü ... felsö holpontra ted és nyomd be a szelepeket és mérj közben ............ jó modszer 1 mm hagyni az égéstér csökentése növeli a vég nyomást , nem marad korom a robanó térbe könyeben indul a vas szinte csak jó tulajdonságai vannak ... csak ép a főtengely csapágyazása nem birja ... Miért ? mert az eredeti 12: 1 let méretezve és a főtengelynél meg pont az a fontos hogy minél kisebb surlodása legyen tehát a végtelenségig van könyitve
tapasztalat .
a régi motorokon ez a tuning jól be vált mert hagytak benne anyagot és lehetet + terhelni föleg a görgös csapágyazásu 750 - 1100 és 10 :1 gigxereket amai motorok eleve 12 : 1 felet vannak és csak azért nem hulanak szét mert a kopogás érzékelö vissza vesz
ÉN nem csökenteném a robbano teret vagy ha még is akkor meg ugy , hogy 0, 4 mm le venni a hengerfelyből és csináltatni 0. 1 mm lépcsökben hengerfely tömiket elöször csak 0. 1 mm lejebb tenni és proba a számitás is egyszerü a dugod átméröje PL: 76 mm
38*38 *3.14 .......45.34 *0.1 ...... 4.5 köbcentivel csöken az égéstér 0. 1 mm rel közelebb a hengeröntvényhez a hengerfelyet zárt szelepeknél teli rakod olajal ... egy fecskendő segitségével és meg méred menyi fér bele .... egy 1000 gigser egy henrere kb 248 ccm osztod a 12, 2 : 1 kompreszió tol egyel kiseb számal 11,2
Itt kb 22, 14 ccm kell leni na ha ezt 4.5 ccm csökented kb 15 felet lesz a kompresziod 0.1 mm csökentésel nagyon figyelj oda nem ocso egy hengerfely ... és a csapágyazás sem
EZT a csapágy lehúzót használja már valaki?
Illetve ki milyet használ, ha tudtok olyat mondani ami megéri az árát ne tartsátok magatokban.
Esetleg valaki megfelelő paraméterű anyagból megfelelő minőségben maszekba gyárt ilyet?(pl. volt már téma amikor valaki mondta gyárt láncszerelő prést is)
sziasztok! nekem egy kérdesem lenne egy peugeot trekker 100 ról lenne szó.... be indul jár egy darabig aztán megáll... meg nem akar fel pörögni.... mi lehet vele? valaki tudna segíteni előre is köszönöm !
Sziasztok!
Egy kérdés: A VFR 800 V-tech mikor ráadjuk a gyújtást akkor a fordulatszámmérő nem csinálja meg a tesztet? Youtubos videókon úgy láttam nem, ugyanis nekem mikor ráadom a gyújtást csak megugrik 1000 es fordulatra a mutató de utána nem is reagál a fordulatra... az a baj nem tudom hogy valamelyik jeladó a rossz vagy a fordulatszámmérő...már szétszedtem de se por sem semmit nem látok rajta... az egyik szerelő srác azt mondta hogy tuti a műszer rossz ha nem csinálja tesztet sem de most esik le hogy a vidiken sem megy ki gyújtás ráadáskor a mutató végkitérésbe... Az a baj ha most veszek egy műszerfalat 65 ezerért közben jeladó baja van akkor megettem.....Szerintetek? Mi tévő legyek?
Szervusz taschner! A hengerfejet csak annyival tehetem lejjebb, ameddig még megmarad az általad említett minimális dugó-szelep hézag (méghozzá kormosan). Még nem tudom, hogy egyáltalán mennyi hely lesz. Ha lesz, akkor is esetleges, hogy megnövelem-e a kompressziót. De amikor majd döntök, figyelembe fogom venni, amit írtál. Köszönöm!
76os dugónál 0,1mm -nél az 0,453416köbcenti
r^*pí*h
felénk r=d/2.
No ette öröm ette bódódtááág hotta mitutábátí.
Ez a Király Tóni milyen fasza egy csávó, gyárt sok jó szerszámot
Ez mi, Tasi?
Egy Kawa ER-5-ös indítási problémájával kapcsolatban kérek segítséget. Tűszelepet kellett cserélni, mert állandóan túlfolyt a benzin. Ez megoldódott, de most meg az a baj, hogy egyáltalán nem hajlandó beindulni. Csak akkor indul be (és jár is szépen), ha a légszűrőt befogom a kezemmel, és úgy szabályozom a levegőt. Mit kellene ellenőrizni, beállítani? Köszönöm a segítő tanácsokat!
Te milyen márkájú csapágy lehúzókat és szétválasztókat használsz?
Házi vagy valami gyári, ha gyári mi ami bevált?
Ezzel a lincosossal szemezek, kérdés az olcsó ár később nem e lesz drága mikor vehetek egy erősebbet, mert ez elszaródna....
Előre is köszi.
tapasztalat .
a régi motorokon ez a tuning jól be vált mert hagytak benne anyagot és lehetet + terhelni föleg a görgös csapágyazásu 750 - 1100 és 10 :1 gigxereket amai motorok eleve 12 : 1 felet vannak és csak azért nem hulanak szét mert a kopogás érzékelö vissza vesz
ÉN nem csökenteném a robbano teret vagy ha még is akkor meg ugy , hogy 0, 4 mm le venni a hengerfelyből és csináltatni 0. 1 mm lépcsökben hengerfely tömiket elöször csak 0. 1 mm lejebb tenni és proba a számitás is egyszerü a dugod átméröje PL: 76 mm
38*38 *3.14 .......45.34 *0.1 ...... 4.5 köbcentivel csöken az égéstér 0. 1 mm rel közelebb a hengeröntvényhez a hengerfelyet zárt szelepeknél teli rakod olajal ... egy fecskendő segitségével és meg méred menyi fér bele .... egy 1000 gigser egy henrere kb 248 ccm osztod a 12, 2 : 1 kompreszió tol egyel kiseb számal 11,2
Itt kb 22, 14 ccm kell leni na ha ezt 4.5 ccm csökented kb 15 felet lesz a kompresziod 0.1 mm csökentésel nagyon figyelj oda nem ocso egy hengerfely ... és a csapágyazás sem
tasi
Illetve ki milyet használ, ha tudtok olyat mondani ami megéri az árát ne tartsátok magatokban.
Esetleg valaki megfelelő paraméterű anyagból megfelelő minőségben maszekba gyárt ilyet?(pl. volt már téma amikor valaki mondta gyárt láncszerelő prést is)
Pár műszerfal már megfordult nálam.
Néztem olyan mintha ott a tekercset már babrálták vna....
A VFR800 nem csinál órakalibrálás.
Amúgy műszerfal kiszed, elküld nekem, én megcsinál olcsón.
Nekem ez az ötletem.
Egy kérdés: A VFR 800 V-tech mikor ráadjuk a gyújtást akkor a fordulatszámmérő nem csinálja meg a tesztet? Youtubos videókon úgy láttam nem, ugyanis nekem mikor ráadom a gyújtást csak megugrik 1000 es fordulatra a mutató de utána nem is reagál a fordulatra... az a baj nem tudom hogy valamelyik jeladó a rossz vagy a fordulatszámmérő...már szétszedtem de se por sem semmit nem látok rajta... az egyik szerelő srác azt mondta hogy tuti a műszer rossz ha nem csinálja tesztet sem de most esik le hogy a vidiken sem megy ki gyújtás ráadáskor a mutató végkitérésbe... Az a baj ha most veszek egy műszerfalat 65 ezerért közben jeladó baja van akkor megettem.....Szerintetek? Mi tévő legyek?