Talan a legjobb megoldas ha keritessz egy darabka muanyag vagy fem csovet majd annak az atmerojevel megegyezo furatot sulyesztessz a fedelbe. Vigyazz ne furd at teljesen! Majd a csovet szepen beleragasztod valami jo fajta ket komponensu ragasztoval. Igy ujra ledugozhatod es hasznalhatod szinkronhoz is.
Egy olyan problémám van, hogy a motorom egyik karbifedeléről letört az a műanyag bütyök, amin keresztül vákuumot lehet mérni. Tudtok valami megoldást, hogyan lehetne orvosolni a problémát a későbbi karbi szinkronizáláshoz? Most egy csavar van a helyén, és a letört darab sincs meg. Lehet venni új fedelet de nincs fölös 10k-m rá.
sziasztok
derbi senda 50R nél ha lejjebb veszem az alapjáratot akkor ezt a kopogást lehet hallani, szerintetek mi okozhatja? http://youtu.be/96TyA9BzKh4
bár már megkaptam, hogy fórumon, hogy merek ilyet leírni de ha tényleg nem akarsz vele soha többet semmit se kezdeni akkor írj egy külföldi adás vételit (ukrajnába) és azt add le a rendszámmal együtt.
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérdezni,vettem egy simson s51n tipusú motort,hibája hogy bemelegedés után (kb 5-8km) ha meg kell állnom valamiért ,elveszti az alapjáratot és leáll,és nagyon nehezen tudom csak beindítani,hidegen indul elsőre!Mi lehet a baj? Talán a gyújtás,esetleg a kalburátor? A válaszokat előre köszönöm!
Motorkerékpárt hogy tudok végleg forgalomból kivonni, ha szétbontva alkatrésznek akarom eladni?
Kell valami bontási igazolás és ha igen honnan tudok olyat szerezni?
30év feletti MZ ről lenne szó.
semmi ! ez ilyen ........ szar gyárilag .......... mikor huzód a tengely kapcsolot a rugók befeszikik kosár tengely irányu játékát ezzért halkabb ... mikor kapcsol a kuplung az elöfeszités megszünik és a kosár szegecsei magán ének orába kezdenek ... ha ki emel rendesen és nem csuszik csak cserealkatrészekel tudsz operálni az pedig vakarozos lesz
sajnos a ducati 100 év allatt sem tanult meg normális kuplungot gyártani
és ha egy öhlinset legyártottak ilyen olyan utcai igényre, akkor hiána jó márka, nem tudsz vele mit kezdeni pályán
nekem az is elég ha erdőbe meg mezn elmegy jolés a hgs kipufogo jó.?
azt nem ismerem
nem találkoztam vele valami sűrűn
ha a motorra való, és noremális tervezéssel lett csinálva akkor egy kipufogó sem rossz
köszönöm hogy segítettél:)most mennem kelljóéjt cső
nincs mit
neked is
hali
2013. december 1. 23:49
meg néztem a gyujtástnincsen tekercsde viszont a dekni meg a gyujtás közt sok a hézag akkor oda befér nem.?
2013. december 2. 2:18
Az alaplapot kell megnezni h van neki hely felfogatni vagy nem
2013. december 2. 18:17
Azt lehet cserelni nem?Azt lehet cserelni nem?
Alaplapot?
2013. december 3. 14:02
Aha
cserélni lehet, kérdés h gyárt e gyárilag ráveló, világótekercswes alaplapot
esetleg másik fajta yamaha, amelyiknek ugyan ilyen mindene, de van rajta világítás
arról tuti át lehet tenni
2013. december 3. 18:07
Koszi
nincs mit
2014. január 18. 0:45
cső
csá
megcsináltuk a motrot
jó lett minden?
igen már csak kell rá egy normális kapcsoló mert a mostani világításkapcsoló egy dt jé, elég tákoltan néz ki
kapcsoló legyen a legkevesebb
ja az nem lényeg az a lényeg készen vancsak arra jöttem rá, uton nagyon sokat eszik
állíts rajta ha lehet
hogyan.?
karbiban levszed
elveszem tőle az anyagot.?de akkor nem hörrög le?
ha normálisan be van állítva akkor nem csinál semmi hüyleséget a gép
es ugyan ugy megy?
teljesítmény valamivel lentebb megy
ez alap
és az mennyi fogyasztás csökkenés?
állítástól és motortól függ
3 órája
cső
hali
mizu.?
semmi kül
pihi
az jó itt is:D
hallod készlett a motor fullra
és milyen lett?
fasza minden a fogyin próbáltunk állítani ahogy mondtad de alacsony fordulatról nagy gázra hörrgött meg nem ugy vette a lapotde ig jó:)hallod szerinted mék a legerősebb 125 ös enduró?2Tbe
pasz. ezt ne mtudom. sosem votlam ennyire belemerülve az endúrókba teljesítményileg
de a neten sztem tuti fent van
mindenütt mást irnak:/ hogy keressem
összeszeded a motorokat hogy meylik érdekel, aztán a hivatalos gyári adatot nézed
nem nagyon vannak fent:shaverommal azon veszekedtunk hogy amit mutattam neked a multkor motort tudod a wre 125 ösaz nincs 38ló csak 30 szerinted van 38 én videok alapján ugy látom még lehet 40is
ezt lehetetlen megmondnai videó alapján, másrészt meg nem tudni hogy mi van benne. attól h ott az a videó, bármit tehettek bele
egyik motor sincs annyi amennyi gyári adat
nézd meg a nagy gépeket
025le körül van egy 600as, de ha feltewszed padra akkor meg csak 108-111
125 elírtam bocs
ez igaz.. de kb mennyi lehet azért 30 35 töl több nem?
az a baj h nincs viszonyítási alap
tehát aki azt mondja hogy ez meg ez a motor több mint 30le
az mi alapján mondja
ült már bevizsgált, megmért 30les motoron ugyan oylan áttétellel?
lehet egész életében tévhitben él
ez igaz na meg az sem mindegy hány kg ra jut az a 30 lóerőakkor viszonyítsunk az enyémhez.. youtuben multkor volt videó full gyári yz 125 2005 padon keréken 37 leakkor ez kb olyan 35 meglehet mert a multkor azt irtad nem lehet sok kül köztükde attól főtengelyen az enyim is tobb mint 37 szerintem olyan 43 ahogy irják
igen
kérdés hogy melyiket adja meg a gyár
ha 35 van megadva valaminek gyárilag, az általában főtengely, szal annyi sosincs
annál csak kevesebb a valóüs életben
viszont ha a gyár azt mondja hogy keréken mérve 35, az megvan 38 főtengelyen
csak te azzal kitörölheted
mert azt az erőt sose tudod átvenni a földre, a primer és a szekunder hajtás miatt
milyen hajtás?:D
primer, szekunder, tehát a váltó és a lánc
a motor minden mozgásáshoz erő kell
ezek is erőt vesznek el
nagyon vágod ezeket a témákat:D
ahhoz hogy a főtengelyen lévő erőt át tudja adni, ahhoz az kelene hogy a főtengely egyből a kereket hajtsa
de még úgy sem lehet
mert akkor is van egy áttétel
meg akkor nem lennének sebességek
kb igen
de ezeknek az adatoknak igazából semmi jelentősége nincs egy egyszerű közúti motoron egyszerű használattal
nem mindeggy mikor odavered neki hogy húz:)
az tény
de én nem erre gondolok
hanem alapból az adatok
meg ezek jelentősége
ráülsz most a gépre
azt mondom a motorod 30le
odavered neki
fasza
visszajössz
leállítod
utána mondom h ülj vissza, ez a motor 40le
verd oda
megint ugyan oylan lesz
z igaz
versenypályán kell ez az adat. számolni és mérni kell. karbis gépeket 1-2C fokonként újra kell szinkronizálni stb.....
csak kiváncsi vagyok hogy mennyi a külömbség egy wre125 között ami 41le nek irnak meg egy yz 125 között amit szinténezt akartam kicsavarni belőleszerinted miakülömbség+8kgde én mivel 63 vagyok nem sokat jelent
sztem ennek akkor lenne jelentősége h ugyan abba a vázba tennénk a két blokkot. nem mindegy ugye a súly, nem mindegy a magasság, nem mindegy a tengelytáv, az áttétel, guminyomás, gumiméret....
amíg ezek is különböznek a motorokon, addig szinte lehetetlen az erőt megfigyelni
de én nem ilyen pontosan akarnám csak nincs alkalmam a 2 egymásmellé állítani és az yz mennyire huzna el erre lennék kiváncs csak:) a kerék ugyan akkora amugy benne a gomi meg mondjuk 2.5 2.5szerinted
hát erre valami hivatalos adat tutit van
h mennyit megy xy mp alatt ennyivel..
yz-k kemény gépek nagyon
az tény
rengeteget szereltük és mentünk vele
jók csak nem tudom mért nem csinálnak crossokkal ilyen teszteket..
azért mert a cross az cross pályára való. ahol már 10-20cmenként változik és eltérő a talaj magassága, állaga, szerkezete meg minden.....
így felesleges
mert nem kapsz tiszta eredményt
aszfalton meg adott minden és stabil
pontos az eredmény
és tisztességes
hát igen.. csak nem tudom hogy a dt-k be mért nem yz blokját tették bele kicsit leáttételezve vagy valami versenyenduroba hogy jó erős legyen mint a crossok és lehessden bárhol menni vele
mert nem feltétlenengedi a váz sem a nagyobb teljesítményt
szerintem a versenyeendurokat ugy kellene megcsinálni mint az enyim csak a futómuvet áthangolni mért nem igy tesznek és nem bajlodtam volna vele
biztos h oka van neki, mert a gyárak amit lehet azt kihasználják az alkatrészek miatt
szal nyomós okuk van rá
hogy érted h az alkatrészek miatt kihasználják?
nekem régen volt rg 125 suzuki
a 250es rgv ugyan ez a henger van csak 2 db
pont ez miatt
minek gyártsanak le és minek tervezzenek más hengert ha ugyan azt is rá lehet tenni csak 1db helyett 2dbot
de rengeteg nagy gépnél is van így
az egyik alkatrésze tökéletes a másikhoz
nekik kevesebb meló
akkor biztos ugy jobb elvégre ők tudják de az a baj am hogy a husqvarnárol nem találok egy olyan adatot se hogy pl mennnyit forog abbol kb megmondod a loerőt ha tudod a kobcentit azt tudom h az yz kb olyan 20-22 ezer de a husq az nemtom
biztos van hivatalos oldalon róla adat
majd megkeresemde én ezért szeretem a 2T 20-22 pörög a 4T csak 7000-8000 max 9000
mind a kettőnek megvan az előnye ésa a hátránya is
egy 4t-t hosszabb ideig tudod porgetni 8000en mint a 2t-t 22-n
sűrűbben kell cserélgetni a dolgokat
de óolcsóbban kijössz a 2t vel egy évbe
miért jönnél?
olaj, benzin, mivel erősebb, így lánc, többi kopó alkatrész....
bizonyítsam?
nem, mert nem tudod
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/teszt/2t-4t-krossz.html
Kétütem kontra négyütem
www.sportmotor.hu
és alátámasszák
abszolut nem reális az árak
sem a fogyasztás
sem semmi
csak gondolkodj
ez egy precíz összehasonlítás
de kit hasonlítanak össze
egy adott embert, egy adott helyen, ugyanazzal amárkával
ott a szerviz
felénk 4800ft/óra, pesten 9000
miért vesszük a 12.000ftos olajat ha ugyan oylan van 6000ért
viszont full sintba meg nincs a 2t hez olcsóbb sokkal
ezt a cikket úgy csinálták h ez legyen az eredmény
miért nem hasonlítanak egy nsr 125 öt egy cbr 125höz
ahol ne mkell olajat venni 2 hetente, hanem 12.000kmenként cseréled
ahol a motor nem 8litert eszik mint az nsr, hanem 3litert mint a cbr....
de itt üzemórás gépekről van szómeg oda van irva h mindenből mindkettőhöz gyárilag előirt olajat stb számoltaka benzin akora ara meg annyi volt
sztem az akkor is túl lett számolgatta. oká h valós meg minden, de akkor is nagy az összehnag
nem indegy h egy motort a bakonyba használsz vagy az alföldön
így már a fogyasztás napi szinte hatalmas
hisz változik a fordulat stb
nem mindegy h kinek mi a hétköznapi használat
gurulsz 60al a gáton
vagy folyamatosan rángatod a gázt
mert nem ugyan ez az arny lesz a két gépnél
tudomde ezek pályán használva ertettekde részben igazad ven
végülis nekem mindegy, de sztem túl stabilak ezek a dolgok a cikkben. te is tudod h egy tesztet úgy alakítasz ahogy akarsz
és tudod mit ne felejtsünk el?
a meghibásodás
oké h szervíz meg olaj meg minden
de egyik sem ad kizáró okot a meghibásodára amire a 2t-nél hatammas az esély
szal azalkatrész cserélheted és számolhatod 2-3szor
ehhez már alap utána h a blokk olajat is...
érted már
?
aha csak egy 4t ujjitasa kb 150 egy 2t jé meg 50de több az esely..
nemhogy több az esély, hanem h egy 4tnek megadod ami kell, és odafigyelsz ezekre, akkor egész életében elmegy felújítás nélkül, kivéve kopóalkatrész
tehát
tehát ne azt számoljuk ki h egy motor mennyit megy és mennyibe kerül egy óra aaltt
ez hüyleség
értelmetlen
az igazi teszt az az, amik egy évről szólnak, vagy 100.000km-ről
1 óra alatt ha szerencséd van semmi ne mlesz
1 év vagy 100.000km
és mikor meglátod h egy 2t henger 100.000 a kialkítás miatt
a 4t henger meg 50
és a 2tnek egy évben kell cserélni 4et
vagy 3at
a 4t-t meg csak tankolni
az a valós adat
ezek az adatok amiket a cikk írt, csak az üzemeltetés
semmi más
igazad van:Dakkor te 4T párti vagy
nem
csak ezek tények
imádom a 2t
de amit átéltem azt átéltem. volt rg 125-öm
egy évben kétszer sült be
jól figy
henger, 135.000,-
dugó 84.00
gyűrű 4.500
ez történt kétszer
volt nálam egy gsxr 750
kettétört a főtengely
komplett blokkot cseréltem
nem szrakodtam vele
komplett blokkot olajjal, full egybe, csak át kelett tenni
azt vettem 70ért
4t 750 blokk 70.000
27 henger üresen 135
az rg be sztem az élete során én cserélhwttem 20adjára hengert
még a gsxrbe egész életében ez volt az első gond
hát hogy törik ketté a főtengely?
ez az akkora sradoknak egy betegsége volt
sok gépnél előjött
oylan mint a cbr 954eseknél a blokkrepedés
meret a hátsó felfuggesztést egy gumiágyba tették a blokk hátuljára
és az veszi fel a rezgést
és szétreped
azért a huzottszemuek is hibáznak
persze
de ők sem tudhatnakmindent
hisz rengeted dolog akkor jön elő, ha évekig van használva
egy új motort nem tudnak évekig tesztelni hisz akkor már nem új
hát igen.http://www.motorrevu.hu/motor/Husqvarna_CR_WR_125_2007nézd mittaláltamde ennek lehethinni?
elméletileg igen
még valami az előzhöz
az szervizt írták meg a szerviz díjakat
ki mondta azt nekik, hogy egy 2t dugót ugan annyi idő alat tlehet kicseréni mint egy 4t
más a kinézet, a felszerelés, a kialakítás....
pl 2t csakösszedobod
a 4tnél meg elmegy a sok idő mire a vezérlést beállítod
nyomatékra húzod
hézagmérő
....
tehát alapból 4-szer annyi a szerviz idő így a költség is
ezzel nem számoltak
pedig kellene
de amugy ott amit most linkeltem a cr mellett zárojelbe wr az azt jellemzi az enturok is nem?hátigen kellene
pasz, nem tudom melyikre gondol
mert van ahol a wr 125 öst 15 nek irják..az hogy?
érdekesd
ezért nem foglalkoztam ezekkel soha
szerintem az fojtott nem?de itt egy másik érdekes dologhttp://www.motorrevu.hu/motor/Husqvarna%20WR%20250%202007250 wr 35 ló a 125 meg 40?egy oldalon irja?hm
az sem mindegy hogy melyik országból származik za adat, mert az országban megvannak a kreszben a követelmények a folytásokra is
akkor szerintem a dt be is azért van kissebb blokk mert hogy eu előirás és nem felelne meg ezért nem lehet 43le dtmondjuk nem mert akkor csak lefolytották volna.. nem?
nem tudom h működnek ezek
meg azért van 15 lóra folytva mert csak olyatlehet vezetni a1el
jah
kw a lényeg am nem az le
11kw15le
jah
nah feladtam ezt csak ugy lehet megtudni hány le ha fentlenne a husqy hivatalos oldalán de am lekell dynozni
igen
am bisszatérve a 2tvs4t rekilométerekrol beszéltél de it üóban van advaha végig olvasod beturol beture látod h egy éves költséga 2t lehet 2x kell jjitani de 2x 50.000 a 4t meg 1x de 150000és itt nem számoltunk a lehetséges meghibásodssalde a 4t nél beszakadhat a szelep foleg nagy igenybavatelnel crossaz is 150
beszakadhat
mint ahogy minden más is megtörténhet
felrobbanhat a blokk...
nem is ezekről van itt szó
nehogy azt hidd hog egy 4t drágább mint a 2t
crossozásnál igen
tudod mekkora arra za esély hogy egy normális igénybevételű rendezett motornál meghibásodás lesz
piszok kevés
2tnél alap a sok gind
hisz egy 2t nem lehet beállítani ezt minden szerelő tudja
hogynemlehet?
nem tudsz számolni semmivel. hogy számolod ki az ideális benzin levegő keveréket?
elárulom
sehogy
tudod mennyibe járul ez hozzá a motor kopásához?
4tnél van iylen gond?
nincs
de a gyárba jól beállitják
nem nem
nem állítják be jól, csak úgy h szépen járjon
de sose lesz pontos
nem tudod ellenőrizni
mivel ellenőrzöd
csak azzal h ráülsz és mész h jó e
mással nem
trabantja van havernak 2t nem költött rá semmit 5 éve csak tankolja hozzá se nyul meg öli is de már gyengult valamennyit de semmi bajaa karbit pucolta ki annyi volt nem álitotta csak pucolta
ácsi ácsi
feletsd el h a 2t autót hasonlítod
mert az első kérdésem hogy mennyit is pörög a motorhoz képset?
8000 körul9
a maximális
motornak meg az az alap
autót motorral sosem hasonlítunk
volt olyan kiaakadt a gáz padlón mondta mig ki nem vette uresbe meg nem állt stb addig uresbe terhelés nélkül maxon forgott mig felnyitotta a motorházat és elvette a pipátcsak ugy mondom
teljesen más a kialakítás, hűtés, működés... minden
akkor ott a simsonam léghutéses a trabi
ok legyen a simson
várom a kérdést
http://www.youtube.com/watch?v=rHHZN8snu3wnézd megjó ez faszságde birja
meddig: D
amíg fel nem forrósodik a blokk
vannak a motoroknak követelményei
kenés, hűtés
nézd az olajat
hogy füstöl
de birja:D
de itt is egy élő példa
olajat nem tudod beállítani
mi az olaj szerepe?
írd le
megvan adva mennyi kell 1:50de 1:40 szokasaz olaj a 2t olaj ken
is
az olaj, ken, véd, szigetel...
ha túl kevés akkor nincs kenés
ha túl sok akkor szigetel, és a gyűrű nem tudja a hőt átadni a hengernek és azért sül be
ez függ az olaj mennyiségétől
függ a dugó meg gyűrűmérettől...stb
nem tudod belőni pontosan
mert nincs érték sehol ezzel kapcs
vagy igen vagy nem
ráirják 1:50de am te motorfékeztél az rg vel?
perzse
viszont közben néha kuplung és gázfröcsök
a kenés miatt
és az hogy lehet h ismerősöm 1,5 éve vett egy cr 85 öst üzemórás crossgép huzza neki, és dugot még nem cserélt már gyengult valamit és arol 2T használ de nem sul be1,5 év alattegy héten 2-3 használja 1-1,5orat
pont eztbeszéljük most
nem kiszámítható
és az öregbácsikák 20 éves szinyója full gyáriboltbajárósós
nekem is van itthon simson
bontatlan
és ölöm
nalátod:)
de ha szétszeded, cserélsz rajta valamit, összeteszed, már nem oylan
akkor ezek szerint be lehet úgyna úgy állítani?
azt mondtad a gyárba se pontosde egy jó motorszereló mint te aki tapasztalt ha lenne hozzá olyan olyan alkatrész akkor megtudnád csinálni olyanra amilyen volt bontás elott nem?
hogy lenen már pontos. ha tudnád a power commander lényegét és működését, akkor világos lenne számodra is h a gyárből egyáltalán nem tökéletesen jön ki a motor
ugyan oylanra nem lehetmegcsinálni, de a gyári előírás szerinrt persze
csak van amit a gyár nem ad ki, és bvvank amik akkor is változnak
pl a gyárban nem ember teszi össze hanem gép
a gyárban alkalmaznak oylan anyagot amit kapni sem lehet máshol
a gyárban a motor elsőnek van összetéve, így a vetemédés sehol nincs
ha már másodjára összeteszed, akkor is hiába alkalmazol nyomatékkulcsot
a vetemedés ott lesz
és ezek mind mind alakítják a motor élettartamát működését
veszel egy pulcsit
szép meg minden
hiába mosod annyi fokon ami elő van írva
hiába vigyázol rá
változik
pedig mindent megadsz amit íra címke
igaz:Dtudom mi az a pc..olyan mint autóknál a csiptuningoptimalizálja a motort
nem
akkor?
a chiptunong valamilyen szinten azért nem épp egészséges
de am igazad van
hasonló
a motor kivetített nyomatékgörbéjén lévő, gyártás során keletkezett sorjákból adódó nyomatékgödreit javítjaú
ezért van az h a pc-vel kevesebbet eszik a motor, és erősebb is lesz
chiptunungnál ez nem így van
ott plusz lesz a kajálás általában
dehogynema mi h astránkon dobott 35 lovatmeg nyomatékosabb is lettazt már nemtudom mennyivelés 1 literrel kevesebb a fogyasztásnem ártmert pl az insigniába ugyan ez a blokk van csak alapbol olyan erős mint a mienk chippel de azt már nemlehet chippelni ez ilyen gyári tartalék
persze ugyan azon a fordulaton, plusz rosszabb let most a károsanyag kibocsájtás...a pc-nyomatékgödröt javít, a chiptuning meg csak a az ECUban megváltoztatja a befecskendezést
mivel az autótok nincs kihasználva úgy mint egy motor, így persze h ehet kevesebbet
ami ritka
viszont a pc-nek pont ez a lényege
úgy növeli a teljesíményt h az apró hibát javítja
tehát tökéletesít
a chip pedig csak a befecskendezést változtatja
hasonlónak tűnik de teljesne más
hisz ha ugyna az lenne akkor nem lenne más a neve
és chiptuning van motoroknál?vagy nem lehet olyant
van persze
azt még pluszba lehet a pc mellé is tenni
és pc kocsira?
az jó kérdés
a nagy külömbség leginkább az h a chip tuning az az elektronikába piszkál bele
pl a tiltásokat is feloldja
túl tud pörögni a gép
ez már káros
a pcnél iylen nincs
nem tilt le h diddidididi? :DDxDD
nem
így ez a forma gyári elektronikus toltás megszűnik
holnap lepadlozom az opelt uresbe akkor a 8000 orárol leforog?
valahol meg kell állnia, mert a végtelenségig nem tud forogni. kérdés h a capágyak és a többi dolog mennyire örül majd neki
de olyan nem lehet h megölöm egy alkalommal nem hal meg ?nehogy bajlegyen mert kapok-:Dam turbóselvileg 6600 ig forgott gyárilag
van aki megteheti ezt a túlpörgetést 100szor van akinek az elsőnél nem lesz szerencséje
de ez mitól fugg?pl ha egyszer kibirja mégegyszer kifogja?
attól h épp belül miylen kedve van
uygan oylan mint hogy szíjes autót betolsz
ha szwerencséd van betolhatod 200szor
ha épp nincsszerencséd akkor az első betolásnál átugrik a szíj és kuka a blokk
a vezérműszíj?
igen
de ettöl mi baja lehet?hogy tulforog
egyszerű anyagfáradás
lehet h valami csapágy vagy bármi már oylan állapotban van h elmegy élete végéig ezen a terhelésn
de egy túlpörgtés megöli
én iylenkor nem bízom a véletlenre. egyszerűen leszarom h mennyi pörög
még 40 valahányezer kmes a kocsi
nem függ össsze
akkor nem forgatjuk ki:Dnehogy kiálljon a hajtókat a blokkbol:DDde a 6000 megse kottyan neki mi?:D
nem tudom. autót sosem pörgetek
de egy crossmotor hogy képes 22ezerre? vagy nem porog annyit?
úgy hogy az alketrész úgy lett kialakítva
ez már anyagismeret
és 2t be am lehet pc tenni?vagy chippet?
nem. mert nem az ecu vezérli a befecskendezész
pct se?
azt meg főleg nem
na de turbót azt lehet és igen komolyláttam egy videot nem mentek vele de jo hangja let
az csak egyszerű plusz levegő
hát de sokat dobnem?:D
igen
az jó lehet egy 500 rg-nés az a közvetlen befecskendezés mit takar?ér valamit?
Sziasztok,
egy kis segítséget kérnék. DRZ-ben vezérműlánccot cseréltünk, beindul, szépen jár csak sajnos van egy kis bib, nem emel ki a kuplung:\
A hétvégén újra leszedjük a kuplungkosarat, tudtok valamit mondani mire figyeljünk az összeszerelésnél, mit ronthattunk el? A kiemelő tengely f*szán nyomkodja a rugókat, ezért nem értjük.
Köszönöm!
Igazad van, nem biztos. Több helyen kell mérned, 1-2 fokonként forgatva a főtengelyt. A suliban csináltunk ilyen méréseket, készült grafikon is, kinn van a folyosó falán. Igaz, hogy GSF600. Gyurma nehezen mérhető, miután szétlapult. Pastigage pedig oda vékony. A forrasztóón, pedig elhajlíthatja a szelepet....
tessék bregi meg mondja A FRANKOT .................
OLYAN 6-7 éve egy 750 olajosnak le csiptünk a tetejéből 0. 5 mm / 87 gsx -r / let rá téve egy 40-es siktolatyus a nyitot kipu adot volt ,, töbszöri karbi variálás után ... JÓ lett ......... zsir forgatyus rész , zsir teteje ,, szoval gyári értékeken minden .......... nagyon bitang volt méretve nem volt de gyári 1000-ek mellet simán ment ........
nem kopogot semi hangja nem volt 8000 km birt .......... csapágyas lett.....
2003 -ba 89 -es 1100 -esre tetem dajhatsu . 0. 8 turbót a gyári 10:'1 süritést 8.5 :1 vissza vetük , a dugógból lett le csipve faszán be lett löve, sima 78 mm gyári dugók stb a vezérlés is marat , 182 LE ,,
12 000 km környélén 2-3 között el tört a főtengö ............ szétszedéskor az összes hajtó csapágy szará volt ,, pedig lett bele rakva modositot olaj pumpa is ...............
a motoros környezetembe az összes új gigxer vagy kawa vagy bármi ami tuningólva lett és nagy mértélben modositotak a mehanikán vagy a számitó gép proramozásán ................
mind egytöl egyig szará ment ............. arról nem is beszélve, hogy a mai 2004 után gyártott motorok -ba semmi + nem hagytak gyári állapotukban is ÉP HOGY MEG FUTJÁK a 70 -80 ezer kilométert és kuka
A szeleplenyomkodós mérés világos, de vajon igaz-e, hogy a legkisebb dugó-szelep távolság a holtponton van. Olyan nem lehet, hogy előtte van egy közelebbi pont, miközben megy fel a szelep? Gyurmagolyóval is meg akartam nézni. Vagy olyan plasztikfonal kellene, amivel direkt ilyen hülye helyen levő hézagokat mérnek, csak nekem nincs olyanom.
3.8 *3.8 *3.14 .... * 0.1 bocsánat éjszakás voltam de a lényegen nem változtat ki számolod a dugó területét és * 0. 1 -rel ami le jönn a hengerfelyből és meg kapod ccm ben
Egy olyan problémám van, hogy a motorom egyik karbifedeléről letört az a műanyag bütyök, amin keresztül vákuumot lehet mérni. Tudtok valami megoldást, hogyan lehetne orvosolni a problémát a későbbi karbi szinkronizáláshoz? Most egy csavar van a helyén, és a letört darab sincs meg. Lehet venni új fedelet de nincs fölös 10k-m rá.
derbi senda 50R nél ha lejjebb veszem az alapjáratot akkor ezt a kopogást lehet hallani, szerintetek mi okozhatja?
http://youtu.be/96TyA9BzKh4
Kell valami bontási igazolás és ha igen honnan tudok olyat szerezni?
30év feletti MZ ről lenne szó.
sajnos a ducati 100 év allatt sem tanult meg normális kuplungot gyártani
nem csúszik a kuplung teligázon?
nekem az is elég ha erdőbe meg mezn elmegy jolés a hgs kipufogo jó.?
azt nem ismerem
nem találkoztam vele valami sűrűn
ha a motorra való, és noremális tervezéssel lett csinálva akkor egy kipufogó sem rossz
köszönöm hogy segítettél:)most mennem kelljóéjt cső
nincs mit
neked is
hali
2013. december 1. 23:49
meg néztem a gyujtástnincsen tekercsde viszont a dekni meg a gyujtás közt sok a hézag akkor oda befér nem.?
2013. december 2. 2:18
Az alaplapot kell megnezni h van neki hely felfogatni vagy nem
2013. december 2. 18:17
Azt lehet cserelni nem?Azt lehet cserelni nem?
Alaplapot?
2013. december 3. 14:02
Aha
cserélni lehet, kérdés h gyárt e gyárilag ráveló, világótekercswes alaplapot
esetleg másik fajta yamaha, amelyiknek ugyan ilyen mindene, de van rajta világítás
arról tuti át lehet tenni
2013. december 3. 18:07
Koszi
nincs mit
2014. január 18. 0:45
cső
csá
megcsináltuk a motrot
jó lett minden?
igen már csak kell rá egy normális kapcsoló mert a mostani világításkapcsoló egy dt jé, elég tákoltan néz ki
kapcsoló legyen a legkevesebb
ja az nem lényeg az a lényeg készen vancsak arra jöttem rá, uton nagyon sokat eszik
állíts rajta ha lehet
hogyan.?
karbiban levszed
elveszem tőle az anyagot.?de akkor nem hörrög le?
ha normálisan be van állítva akkor nem csinál semmi hüyleséget a gép
es ugyan ugy megy?
teljesítmény valamivel lentebb megy
ez alap
és az mennyi fogyasztás csökkenés?
állítástól és motortól függ
3 órája
cső
hali
mizu.?
semmi kül
pihi
az jó itt is:D
hallod készlett a motor fullra
és milyen lett?
fasza minden a fogyin próbáltunk állítani ahogy mondtad de alacsony fordulatról nagy gázra hörrgött meg nem ugy vette a lapotde ig jó:)hallod szerinted mék a legerősebb 125 ös enduró?2Tbe
pasz. ezt ne mtudom. sosem votlam ennyire belemerülve az endúrókba teljesítményileg
de a neten sztem tuti fent van
mindenütt mást irnak:/ hogy keressem
összeszeded a motorokat hogy meylik érdekel, aztán a hivatalos gyári adatot nézed
nem nagyon vannak fent:shaverommal azon veszekedtunk hogy amit mutattam neked a multkor motort tudod a wre 125 ösaz nincs 38ló csak 30 szerinted van 38 én videok alapján ugy látom még lehet 40is
ezt lehetetlen megmondnai videó alapján, másrészt meg nem tudni hogy mi van benne. attól h ott az a videó, bármit tehettek bele
egyik motor sincs annyi amennyi gyári adat
nézd meg a nagy gépeket
025le körül van egy 600as, de ha feltewszed padra akkor meg csak 108-111
125 elírtam bocs
ez igaz.. de kb mennyi lehet azért 30 35 töl több nem?
az a baj h nincs viszonyítási alap
tehát aki azt mondja hogy ez meg ez a motor több mint 30le
az mi alapján mondja
ült már bevizsgált, megmért 30les motoron ugyan oylan áttétellel?
lehet egész életében tévhitben él
ez igaz na meg az sem mindegy hány kg ra jut az a 30 lóerőakkor viszonyítsunk az enyémhez.. youtuben multkor volt videó full gyári yz 125 2005 padon keréken 37 leakkor ez kb olyan 35 meglehet mert a multkor azt irtad nem lehet sok kül köztükde attól főtengelyen az enyim is tobb mint 37 szerintem olyan 43 ahogy irják
igen
kérdés hogy melyiket adja meg a gyár
ha 35 van megadva valaminek gyárilag, az általában főtengely, szal annyi sosincs
annál csak kevesebb a valóüs életben
viszont ha a gyár azt mondja hogy keréken mérve 35, az megvan 38 főtengelyen
csak te azzal kitörölheted
mert azt az erőt sose tudod átvenni a földre, a primer és a szekunder hajtás miatt
milyen hajtás?:D
primer, szekunder, tehát a váltó és a lánc
a motor minden mozgásáshoz erő kell
ezek is erőt vesznek el
nagyon vágod ezeket a témákat:D
ahhoz hogy a főtengelyen lévő erőt át tudja adni, ahhoz az kelene hogy a főtengely egyből a kereket hajtsa
de még úgy sem lehet
mert akkor is van egy áttétel
meg akkor nem lennének sebességek
kb igen
de ezeknek az adatoknak igazából semmi jelentősége nincs egy egyszerű közúti motoron egyszerű használattal
nem mindeggy mikor odavered neki hogy húz:)
az tény
de én nem erre gondolok
hanem alapból az adatok
meg ezek jelentősége
ráülsz most a gépre
azt mondom a motorod 30le
odavered neki
fasza
visszajössz
leállítod
utána mondom h ülj vissza, ez a motor 40le
verd oda
megint ugyan oylan lesz
z igaz
versenypályán kell ez az adat. számolni és mérni kell. karbis gépeket 1-2C fokonként újra kell szinkronizálni stb.....
csak kiváncsi vagyok hogy mennyi a külömbség egy wre125 között ami 41le nek irnak meg egy yz 125 között amit szinténezt akartam kicsavarni belőleszerinted miakülömbség+8kgde én mivel 63 vagyok nem sokat jelent
sztem ennek akkor lenne jelentősége h ugyan abba a vázba tennénk a két blokkot. nem mindegy ugye a súly, nem mindegy a magasság, nem mindegy a tengelytáv, az áttétel, guminyomás, gumiméret....
amíg ezek is különböznek a motorokon, addig szinte lehetetlen az erőt megfigyelni
de én nem ilyen pontosan akarnám csak nincs alkalmam a 2 egymásmellé állítani és az yz mennyire huzna el erre lennék kiváncs csak:) a kerék ugyan akkora amugy benne a gomi meg mondjuk 2.5 2.5szerinted
hát erre valami hivatalos adat tutit van
h mennyit megy xy mp alatt ennyivel..
yz-k kemény gépek nagyon
az tény
rengeteget szereltük és mentünk vele
jók csak nem tudom mért nem csinálnak crossokkal ilyen teszteket..
azért mert a cross az cross pályára való. ahol már 10-20cmenként változik és eltérő a talaj magassága, állaga, szerkezete meg minden.....
így felesleges
mert nem kapsz tiszta eredményt
aszfalton meg adott minden és stabil
pontos az eredmény
és tisztességes
hát igen.. csak nem tudom hogy a dt-k be mért nem yz blokját tették bele kicsit leáttételezve vagy valami versenyenduroba hogy jó erős legyen mint a crossok és lehessden bárhol menni vele
mert nem feltétlenengedi a váz sem a nagyobb teljesítményt
szerintem a versenyeendurokat ugy kellene megcsinálni mint az enyim csak a futómuvet áthangolni mért nem igy tesznek és nem bajlodtam volna vele
biztos h oka van neki, mert a gyárak amit lehet azt kihasználják az alkatrészek miatt
szal nyomós okuk van rá
hogy érted h az alkatrészek miatt kihasználják?
nekem régen volt rg 125 suzuki
a 250es rgv ugyan ez a henger van csak 2 db
pont ez miatt
minek gyártsanak le és minek tervezzenek más hengert ha ugyan azt is rá lehet tenni csak 1db helyett 2dbot
de rengeteg nagy gépnél is van így
az egyik alkatrésze tökéletes a másikhoz
nekik kevesebb meló
akkor biztos ugy jobb elvégre ők tudják de az a baj am hogy a husqvarnárol nem találok egy olyan adatot se hogy pl mennnyit forog abbol kb megmondod a loerőt ha tudod a kobcentit azt tudom h az yz kb olyan 20-22 ezer de a husq az nemtom
biztos van hivatalos oldalon róla adat
majd megkeresemde én ezért szeretem a 2T 20-22 pörög a 4T csak 7000-8000 max 9000
mind a kettőnek megvan az előnye ésa a hátránya is
egy 4t-t hosszabb ideig tudod porgetni 8000en mint a 2t-t 22-n
sűrűbben kell cserélgetni a dolgokat
de óolcsóbban kijössz a 2t vel egy évbe
miért jönnél?
olaj, benzin, mivel erősebb, így lánc, többi kopó alkatrész....
bizonyítsam?
nem, mert nem tudod
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/teszt/2t-4t-krossz.html
Kétütem kontra négyütem
www.sportmotor.hu
és alátámasszák
abszolut nem reális az árak
sem a fogyasztás
sem semmi
csak gondolkodj
ez egy precíz összehasonlítás
de kit hasonlítanak össze
egy adott embert, egy adott helyen, ugyanazzal amárkával
ott a szerviz
felénk 4800ft/óra, pesten 9000
miért vesszük a 12.000ftos olajat ha ugyan oylan van 6000ért
viszont full sintba meg nincs a 2t hez olcsóbb sokkal
ezt a cikket úgy csinálták h ez legyen az eredmény
miért nem hasonlítanak egy nsr 125 öt egy cbr 125höz
ahol ne mkell olajat venni 2 hetente, hanem 12.000kmenként cseréled
ahol a motor nem 8litert eszik mint az nsr, hanem 3litert mint a cbr....
de itt üzemórás gépekről van szómeg oda van irva h mindenből mindkettőhöz gyárilag előirt olajat stb számoltaka benzin akora ara meg annyi volt
sztem az akkor is túl lett számolgatta. oká h valós meg minden, de akkor is nagy az összehnag
nem indegy h egy motort a bakonyba használsz vagy az alföldön
így már a fogyasztás napi szinte hatalmas
hisz változik a fordulat stb
nem mindegy h kinek mi a hétköznapi használat
gurulsz 60al a gáton
vagy folyamatosan rángatod a gázt
mert nem ugyan ez az arny lesz a két gépnél
tudomde ezek pályán használva ertettekde részben igazad ven
végülis nekem mindegy, de sztem túl stabilak ezek a dolgok a cikkben. te is tudod h egy tesztet úgy alakítasz ahogy akarsz
és tudod mit ne felejtsünk el?
a meghibásodás
oké h szervíz meg olaj meg minden
de egyik sem ad kizáró okot a meghibásodára amire a 2t-nél hatammas az esély
szal azalkatrész cserélheted és számolhatod 2-3szor
ehhez már alap utána h a blokk olajat is...
érted már
?
aha csak egy 4t ujjitasa kb 150 egy 2t jé meg 50de több az esely..
nemhogy több az esély, hanem h egy 4tnek megadod ami kell, és odafigyelsz ezekre, akkor egész életében elmegy felújítás nélkül, kivéve kopóalkatrész
tehát
tehát ne azt számoljuk ki h egy motor mennyit megy és mennyibe kerül egy óra aaltt
ez hüyleség
értelmetlen
az igazi teszt az az, amik egy évről szólnak, vagy 100.000km-ről
1 óra alatt ha szerencséd van semmi ne mlesz
1 év vagy 100.000km
és mikor meglátod h egy 2t henger 100.000 a kialkítás miatt
a 4t henger meg 50
és a 2tnek egy évben kell cserélni 4et
vagy 3at
a 4t-t meg csak tankolni
az a valós adat
ezek az adatok amiket a cikk írt, csak az üzemeltetés
semmi más
igazad van:Dakkor te 4T párti vagy
nem
csak ezek tények
imádom a 2t
de amit átéltem azt átéltem. volt rg 125-öm
egy évben kétszer sült be
jól figy
henger, 135.000,-
dugó 84.00
gyűrű 4.500
ez történt kétszer
volt nálam egy gsxr 750
kettétört a főtengely
komplett blokkot cseréltem
nem szrakodtam vele
komplett blokkot olajjal, full egybe, csak át kelett tenni
azt vettem 70ért
4t 750 blokk 70.000
27 henger üresen 135
az rg be sztem az élete során én cserélhwttem 20adjára hengert
még a gsxrbe egész életében ez volt az első gond
hát hogy törik ketté a főtengely?
ez az akkora sradoknak egy betegsége volt
sok gépnél előjött
oylan mint a cbr 954eseknél a blokkrepedés
meret a hátsó felfuggesztést egy gumiágyba tették a blokk hátuljára
és az veszi fel a rezgést
és szétreped
azért a huzottszemuek is hibáznak
persze
de ők sem tudhatnakmindent
hisz rengeted dolog akkor jön elő, ha évekig van használva
egy új motort nem tudnak évekig tesztelni hisz akkor már nem új
hát igen.http://www.motorrevu.hu/motor/Husqvarna_CR_WR_125_2007nézd mittaláltamde ennek lehethinni?
elméletileg igen
még valami az előzhöz
az szervizt írták meg a szerviz díjakat
ki mondta azt nekik, hogy egy 2t dugót ugan annyi idő alat tlehet kicseréni mint egy 4t
más a kinézet, a felszerelés, a kialakítás....
pl 2t csakösszedobod
a 4tnél meg elmegy a sok idő mire a vezérlést beállítod
nyomatékra húzod
hézagmérő
....
tehát alapból 4-szer annyi a szerviz idő így a költség is
ezzel nem számoltak
pedig kellene
de amugy ott amit most linkeltem a cr mellett zárojelbe wr az azt jellemzi az enturok is nem?hátigen kellene
pasz, nem tudom melyikre gondol
mert van ahol a wr 125 öst 15 nek irják..az hogy?
érdekesd
ezért nem foglalkoztam ezekkel soha
szerintem az fojtott nem?de itt egy másik érdekes dologhttp://www.motorrevu.hu/motor/Husqvarna%20WR%20250%202007250 wr 35 ló a 125 meg 40?egy oldalon irja?hm
az sem mindegy hogy melyik országból származik za adat, mert az országban megvannak a kreszben a követelmények a folytásokra is
akkor szerintem a dt be is azért van kissebb blokk mert hogy eu előirás és nem felelne meg ezért nem lehet 43le dtmondjuk nem mert akkor csak lefolytották volna.. nem?
nem tudom h működnek ezek
meg azért van 15 lóra folytva mert csak olyatlehet vezetni a1el
jah
kw a lényeg am nem az le
11kw15le
jah
nah feladtam ezt csak ugy lehet megtudni hány le ha fentlenne a husqy hivatalos oldalán de am lekell dynozni
igen
am bisszatérve a 2tvs4t rekilométerekrol beszéltél de it üóban van advaha végig olvasod beturol beture látod h egy éves költséga 2t lehet 2x kell jjitani de 2x 50.000 a 4t meg 1x de 150000és itt nem számoltunk a lehetséges meghibásodssalde a 4t nél beszakadhat a szelep foleg nagy igenybavatelnel crossaz is 150
beszakadhat
mint ahogy minden más is megtörténhet
felrobbanhat a blokk...
nem is ezekről van itt szó
nehogy azt hidd hog egy 4t drágább mint a 2t
crossozásnál igen
tudod mekkora arra za esély hogy egy normális igénybevételű rendezett motornál meghibásodás lesz
piszok kevés
2tnél alap a sok gind
hisz egy 2t nem lehet beállítani ezt minden szerelő tudja
hogynemlehet?
nem tudsz számolni semmivel. hogy számolod ki az ideális benzin levegő keveréket?
elárulom
sehogy
tudod mennyibe járul ez hozzá a motor kopásához?
4tnél van iylen gond?
nincs
de a gyárba jól beállitják
nem nem
nem állítják be jól, csak úgy h szépen járjon
de sose lesz pontos
nem tudod ellenőrizni
mivel ellenőrzöd
csak azzal h ráülsz és mész h jó e
mással nem
trabantja van havernak 2t nem költött rá semmit 5 éve csak tankolja hozzá se nyul meg öli is de már gyengult valamennyit de semmi bajaa karbit pucolta ki annyi volt nem álitotta csak pucolta
ácsi ácsi
feletsd el h a 2t autót hasonlítod
mert az első kérdésem hogy mennyit is pörög a motorhoz képset?
8000 körul9
a maximális
motornak meg az az alap
autót motorral sosem hasonlítunk
volt olyan kiaakadt a gáz padlón mondta mig ki nem vette uresbe meg nem állt stb addig uresbe terhelés nélkül maxon forgott mig felnyitotta a motorházat és elvette a pipátcsak ugy mondom
teljesen más a kialakítás, hűtés, működés... minden
akkor ott a simsonam léghutéses a trabi
ok legyen a simson
várom a kérdést
http://www.youtube.com/watch?v=rHHZN8snu3wnézd megjó ez faszságde birja
meddig: D
amíg fel nem forrósodik a blokk
vannak a motoroknak követelményei
kenés, hűtés
nézd az olajat
hogy füstöl
de birja:D
de itt is egy élő példa
olajat nem tudod beállítani
mi az olaj szerepe?
írd le
megvan adva mennyi kell 1:50de 1:40 szokasaz olaj a 2t olaj ken
is
az olaj, ken, véd, szigetel...
ha túl kevés akkor nincs kenés
ha túl sok akkor szigetel, és a gyűrű nem tudja a hőt átadni a hengernek és azért sül be
ez függ az olaj mennyiségétől
függ a dugó meg gyűrűmérettől...stb
nem tudod belőni pontosan
mert nincs érték sehol ezzel kapcs
vagy igen vagy nem
ráirják 1:50de am te motorfékeztél az rg vel?
perzse
viszont közben néha kuplung és gázfröcsök
a kenés miatt
és az hogy lehet h ismerősöm 1,5 éve vett egy cr 85 öst üzemórás crossgép huzza neki, és dugot még nem cserélt már gyengult valamit és arol 2T használ de nem sul be1,5 év alattegy héten 2-3 használja 1-1,5orat
pont eztbeszéljük most
nem kiszámítható
és az öregbácsikák 20 éves szinyója full gyáriboltbajárósós
nekem is van itthon simson
bontatlan
és ölöm
nalátod:)
de ha szétszeded, cserélsz rajta valamit, összeteszed, már nem oylan
akkor ezek szerint be lehet úgyna úgy állítani?
azt mondtad a gyárba se pontosde egy jó motorszereló mint te aki tapasztalt ha lenne hozzá olyan olyan alkatrész akkor megtudnád csinálni olyanra amilyen volt bontás elott nem?
hogy lenen már pontos. ha tudnád a power commander lényegét és működését, akkor világos lenne számodra is h a gyárből egyáltalán nem tökéletesen jön ki a motor
ugyan oylanra nem lehetmegcsinálni, de a gyári előírás szerinrt persze
csak van amit a gyár nem ad ki, és bvvank amik akkor is változnak
pl a gyárban nem ember teszi össze hanem gép
a gyárban alkalmaznak oylan anyagot amit kapni sem lehet máshol
a gyárban a motor elsőnek van összetéve, így a vetemédés sehol nincs
ha már másodjára összeteszed, akkor is hiába alkalmazol nyomatékkulcsot
a vetemedés ott lesz
és ezek mind mind alakítják a motor élettartamát működését
veszel egy pulcsit
szép meg minden
hiába mosod annyi fokon ami elő van írva
hiába vigyázol rá
változik
pedig mindent megadsz amit íra címke
igaz:Dtudom mi az a pc..olyan mint autóknál a csiptuningoptimalizálja a motort
nem
akkor?
a chiptunong valamilyen szinten azért nem épp egészséges
de am igazad van
hasonló
a motor kivetített nyomatékgörbéjén lévő, gyártás során keletkezett sorjákból adódó nyomatékgödreit javítjaú
ezért van az h a pc-vel kevesebbet eszik a motor, és erősebb is lesz
chiptunungnál ez nem így van
ott plusz lesz a kajálás általában
dehogynema mi h astránkon dobott 35 lovatmeg nyomatékosabb is lettazt már nemtudom mennyivelés 1 literrel kevesebb a fogyasztásnem ártmert pl az insigniába ugyan ez a blokk van csak alapbol olyan erős mint a mienk chippel de azt már nemlehet chippelni ez ilyen gyári tartalék
persze ugyan azon a fordulaton, plusz rosszabb let most a károsanyag kibocsájtás...a pc-nyomatékgödröt javít, a chiptuning meg csak a az ECUban megváltoztatja a befecskendezést
mivel az autótok nincs kihasználva úgy mint egy motor, így persze h ehet kevesebbet
ami ritka
viszont a pc-nek pont ez a lényege
úgy növeli a teljesíményt h az apró hibát javítja
tehát tökéletesít
a chip pedig csak a befecskendezést változtatja
hasonlónak tűnik de teljesne más
hisz ha ugyna az lenne akkor nem lenne más a neve
és chiptuning van motoroknál?vagy nem lehet olyant
van persze
azt még pluszba lehet a pc mellé is tenni
és pc kocsira?
az jó kérdés
a nagy külömbség leginkább az h a chip tuning az az elektronikába piszkál bele
pl a tiltásokat is feloldja
túl tud pörögni a gép
ez már káros
a pcnél iylen nincs
nem tilt le h diddidididi? :DDxDD
nem
így ez a forma gyári elektronikus toltás megszűnik
holnap lepadlozom az opelt uresbe akkor a 8000 orárol leforog?
valahol meg kell állnia, mert a végtelenségig nem tud forogni. kérdés h a capágyak és a többi dolog mennyire örül majd neki
de olyan nem lehet h megölöm egy alkalommal nem hal meg ?nehogy bajlegyen mert kapok-:Dam turbóselvileg 6600 ig forgott gyárilag
van aki megteheti ezt a túlpörgetést 100szor van akinek az elsőnél nem lesz szerencséje
de ez mitól fugg?pl ha egyszer kibirja mégegyszer kifogja?
attól h épp belül miylen kedve van
uygan oylan mint hogy szíjes autót betolsz
ha szwerencséd van betolhatod 200szor
ha épp nincsszerencséd akkor az első betolásnál átugrik a szíj és kuka a blokk
a vezérműszíj?
igen
de ettöl mi baja lehet?hogy tulforog
egyszerű anyagfáradás
lehet h valami csapágy vagy bármi már oylan állapotban van h elmegy élete végéig ezen a terhelésn
de egy túlpörgtés megöli
én iylenkor nem bízom a véletlenre. egyszerűen leszarom h mennyi pörög
még 40 valahányezer kmes a kocsi
nem függ össsze
akkor nem forgatjuk ki:Dnehogy kiálljon a hajtókat a blokkbol:DDde a 6000 megse kottyan neki mi?:D
nem tudom. autót sosem pörgetek
de egy crossmotor hogy képes 22ezerre? vagy nem porog annyit?
úgy hogy az alketrész úgy lett kialakítva
ez már anyagismeret
és 2t be am lehet pc tenni?vagy chippet?
nem. mert nem az ecu vezérli a befecskendezész
pct se?
azt meg főleg nem
na de turbót azt lehet és igen komolyláttam egy videot nem mentek vele de jo hangja let
az csak egyszerű plusz levegő
hát de sokat dobnem?:D
igen
az jó lehet egy 500 rg-nés az a közvetlen befecskendezés mit takar?ér valamit?
rg 500ra méár semmi nem kell
alapból halál motor xDDDD ezmi?
egy kis segítséget kérnék. DRZ-ben vezérműlánccot cseréltünk, beindul, szépen jár csak sajnos van egy kis bib, nem emel ki a kuplung:\
A hétvégén újra leszedjük a kuplungkosarat, tudtok valamit mondani mire figyeljünk az összeszerelésnél, mit ronthattunk el? A kiemelő tengely f*szán nyomkodja a rugókat, ezért nem értjük.
Köszönöm!
OLYAN 6-7 éve egy 750 olajosnak le csiptünk a tetejéből 0. 5 mm / 87 gsx -r / let rá téve egy 40-es siktolatyus a nyitot kipu adot volt ,, töbszöri karbi variálás után ... JÓ lett ......... zsir forgatyus rész , zsir teteje ,, szoval gyári értékeken minden .......... nagyon bitang volt méretve nem volt de gyári 1000-ek mellet simán ment ........
nem kopogot semi hangja nem volt 8000 km birt .......... csapágyas lett.....
2003 -ba 89 -es 1100 -esre tetem dajhatsu . 0. 8 turbót a gyári 10:'1 süritést 8.5 :1 vissza vetük , a dugógból lett le csipve faszán be lett löve, sima 78 mm gyári dugók stb a vezérlés is marat , 182 LE ,,
12 000 km környélén 2-3 között el tört a főtengö ............ szétszedéskor az összes hajtó csapágy szará volt ,, pedig lett bele rakva modositot olaj pumpa is ...............
a motoros környezetembe az összes új gigxer vagy kawa vagy bármi ami tuningólva lett és nagy mértélben modositotak a mehanikán vagy a számitó gép proramozásán ................
mind egytöl egyig szará ment ............. arról nem is beszélve, hogy a mai 2004 után gyártott motorok -ba semmi + nem hagytak gyári állapotukban is ÉP HOGY MEG FUTJÁK a 70 -80 ezer kilométert és kuka
ezt csak úgy elmontam
Megbocsájtom, ha lomon voltál éjszakás és nem BDV -n vagy BV -n
Szilire veszélyeségi pótlékot adnék, ha a bérezés rajtam múlna