Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talan a legjobb megoldas ha keritessz egy darabka muanyag vagy fem csovet majd annak az atmerojevel megegyezo furatot sulyesztessz a fedelbe. Vigyazz ne furd at teljesen! Majd a csovet szepen beleragasztod valami jo fajta ket komponensu ragasztoval. Igy ujra ledugozhatod es hasznalhatod szinkronhoz is.
Sziasztok!

Egy olyan problémám van, hogy a motorom egyik karbifedeléről letört az a műanyag bütyök, amin keresztül vákuumot lehet mérni. Tudtok valami megoldást, hogyan lehetne orvosolni a problémát a későbbi karbi szinkronizáláshoz? Most egy csavar van a helyén, és a letört darab sincs meg. Lehet venni új fedelet de nincs fölös 10k-m rá.
sziasztok
derbi senda 50R nél ha lejjebb veszem az alapjáratot akkor ezt a kopogást lehet hallani, szerintetek mi okozhatja?
http://youtu.be/96TyA9BzKh4
bár már megkaptam, hogy fórumon, hogy merek ilyet leírni de ha tényleg nem akarsz vele soha többet semmit se kezdeni akkor írj egy külföldi adás vételit (ukrajnába) és azt add le a rendszámmal együtt.
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérdezni,vettem egy simson s51n tipusú motort,hibája hogy bemelegedés után (kb 5-8km) ha meg kell állnom valamiért ,elveszti az alapjáratot és leáll,és nagyon nehezen tudom csak beindítani,hidegen indul elsőre!Mi lehet a baj? Talán a gyújtás,esetleg a kalburátor? A válaszokat előre köszönöm!
Motorkerékpárt hogy tudok végleg forgalomból kivonni, ha szétbontva alkatrésznek akarom eladni?
Kell valami bontási igazolás és ha igen honnan tudok olyat szerezni?
30év feletti MZ ről lenne szó.
semmi ! ez ilyen ........ szar gyárilag .......... mikor huzód a tengely kapcsolot a rugók befeszikik kosár tengely irányu játékát ezzért halkabb ... mikor kapcsol a kuplung az elöfeszités megszünik és a kosár szegecsei magán ének orába kezdenek ... ha ki emel rendesen és nem csuszik csak cserealkatrészekel tudsz operálni az pedig vakarozos lesz

sajnos a ducati 100 év allatt sem tanult meg normális kuplungot gyártani
kinyomócsapágy lehet+ érdemes a kosarat is megnézetni...

nem csúszik a kuplung teligázon?
Üdv szerintetek mi lehet a probléma? http://youtu.be/JJ1SuvfCvtw
rossz gyógyszert vett be
és ha egy öhlinset legyártottak ilyen olyan utcai igényre, akkor hiána jó márka, nem tudsz vele mit kezdeni pályán
nekem az is elég ha erdőbe meg mezn elmegy jolés a hgs kipufogo jó.?

azt nem ismerem

nem találkoztam vele valami sűrűn

ha a motorra való, és noremális tervezéssel lett csinálva akkor egy kipufogó sem rossz
köszönöm hogy segítettél:)most mennem kelljóéjt cső

nincs mit

neked is

hali
2013. december 1. 23:49
meg néztem a gyujtástnincsen tekercsde viszont a dekni meg a gyujtás közt sok a hézag akkor oda befér nem.?
2013. december 2. 2:18

Az alaplapot kell megnezni h van neki hely felfogatni vagy nem
2013. december 2. 18:17
Azt lehet cserelni nem?Azt lehet cserelni nem?

Alaplapot?
2013. december 3. 14:02
Aha

cserélni lehet, kérdés h gyárt e gyárilag ráveló, világótekercswes alaplapot

esetleg másik fajta yamaha, amelyiknek ugyan ilyen mindene, de van rajta világítás

arról tuti át lehet tenni
2013. december 3. 18:07
Koszi

nincs mit
2014. január 18. 0:45
cső

csá
megcsináltuk a motrot

jó lett minden?
igen már csak kell rá egy normális kapcsoló mert a mostani világításkapcsoló egy dt jé, elég tákoltan néz ki

kapcsoló legyen a legkevesebb
ja az nem lényeg az a lényeg készen vancsak arra jöttem rá, uton nagyon sokat eszik

állíts rajta ha lehet
hogyan.?

karbiban levszed
elveszem tőle az anyagot.?de akkor nem hörrög le?

ha normálisan be van állítva akkor nem csinál semmi hüyleséget a gép
es ugyan ugy megy?

teljesítmény valamivel lentebb megy

ez alap
és az mennyi fogyasztás csökkenés?

állítástól és motortól függ
3 órája
cső

hali
mizu.?

semmi kül

pihi
az jó itt is:D

hallod készlett a motor fullra

és milyen lett?
fasza minden a fogyin próbáltunk állítani ahogy mondtad de alacsony fordulatról nagy gázra hörrgött meg nem ugy vette a lapotde ig jó:)hallod szerinted mék a legerősebb 125 ös enduró?2Tbe

pasz. ezt ne mtudom. sosem votlam ennyire belemerülve az endúrókba teljesítményileg

de a neten sztem tuti fent van
mindenütt mást irnak:/ hogy keressem

összeszeded a motorokat hogy meylik érdekel, aztán a hivatalos gyári adatot nézed
nem nagyon vannak fent:shaverommal azon veszekedtunk hogy amit mutattam neked a multkor motort tudod a wre 125 ösaz nincs 38ló csak 30 szerinted van 38 én videok alapján ugy látom még lehet 40is

ezt lehetetlen megmondnai videó alapján, másrészt meg nem tudni hogy mi van benne. attól h ott az a videó, bármit tehettek bele


egyik motor sincs annyi amennyi gyári adat

nézd meg a nagy gépeket

025le körül van egy 600as, de ha feltewszed padra akkor meg csak 108-111

125 elírtam bocs
ez igaz.. de kb mennyi lehet azért 30 35 töl több nem?

az a baj h nincs viszonyítási alap

tehát aki azt mondja hogy ez meg ez a motor több mint 30le

az mi alapján mondja

ült már bevizsgált, megmért 30les motoron ugyan oylan áttétellel?

lehet egész életében tévhitben él
ez igaz na meg az sem mindegy hány kg ra jut az a 30 lóerőakkor viszonyítsunk az enyémhez.. youtuben multkor volt videó full gyári yz 125 2005 padon keréken 37 leakkor ez kb olyan 35 meglehet mert a multkor azt irtad nem lehet sok kül köztükde attól főtengelyen az enyim is tobb mint 37 szerintem olyan 43 ahogy irják

igen

kérdés hogy melyiket adja meg a gyár

ha 35 van megadva valaminek gyárilag, az általában főtengely, szal annyi sosincs

annál csak kevesebb a valóüs életben

viszont ha a gyár azt mondja hogy keréken mérve 35, az megvan 38 főtengelyen

csak te azzal kitörölheted

mert azt az erőt sose tudod átvenni a földre, a primer és a szekunder hajtás miatt
milyen hajtás?:D

primer, szekunder, tehát a váltó és a lánc

a motor minden mozgásáshoz erő kell

ezek is erőt vesznek el
nagyon vágod ezeket a témákat:D

ahhoz hogy a főtengelyen lévő erőt át tudja adni, ahhoz az kelene hogy a főtengely egyből a kereket hajtsa

de még úgy sem lehet

mert akkor is van egy áttétel
meg akkor nem lennének sebességek

kb igen

de ezeknek az adatoknak igazából semmi jelentősége nincs egy egyszerű közúti motoron egyszerű használattal
nem mindeggy mikor odavered neki hogy húz:)

az tény

de én nem erre gondolok

hanem alapból az adatok

meg ezek jelentősége

ráülsz most a gépre

azt mondom a motorod 30le

odavered neki

fasza

visszajössz

leállítod

utána mondom h ülj vissza, ez a motor 40le

verd oda

megint ugyan oylan lesz
z igaz

versenypályán kell ez az adat. számolni és mérni kell. karbis gépeket 1-2C fokonként újra kell szinkronizálni stb.....
csak kiváncsi vagyok hogy mennyi a külömbség egy wre125 között ami 41le nek irnak meg egy yz 125 között amit szinténezt akartam kicsavarni belőleszerinted miakülömbség+8kgde én mivel 63 vagyok nem sokat jelent

sztem ennek akkor lenne jelentősége h ugyan abba a vázba tennénk a két blokkot. nem mindegy ugye a súly, nem mindegy a magasság, nem mindegy a tengelytáv, az áttétel, guminyomás, gumiméret....

amíg ezek is különböznek a motorokon, addig szinte lehetetlen az erőt megfigyelni
de én nem ilyen pontosan akarnám csak nincs alkalmam a 2 egymásmellé állítani és az yz mennyire huzna el erre lennék kiváncs csak:) a kerék ugyan akkora amugy benne a gomi meg mondjuk 2.5 2.5szerinted

hát erre valami hivatalos adat tutit van

h mennyit megy xy mp alatt ennyivel..

yz-k kemény gépek nagyon

az tény

rengeteget szereltük és mentünk vele
jók csak nem tudom mért nem csinálnak crossokkal ilyen teszteket..

azért mert a cross az cross pályára való. ahol már 10-20cmenként változik és eltérő a talaj magassága, állaga, szerkezete meg minden.....

így felesleges

mert nem kapsz tiszta eredményt

aszfalton meg adott minden és stabil

pontos az eredmény

és tisztességes
hát igen.. csak nem tudom hogy a dt-k be mért nem yz blokját tették bele kicsit leáttételezve vagy valami versenyenduroba hogy jó erős legyen mint a crossok és lehessden bárhol menni vele

mert nem feltétlenengedi a váz sem a nagyobb teljesítményt
szerintem a versenyeendurokat ugy kellene megcsinálni mint az enyim csak a futómuvet áthangolni mért nem igy tesznek és nem bajlodtam volna vele

biztos h oka van neki, mert a gyárak amit lehet azt kihasználják az alkatrészek miatt

szal nyomós okuk van rá
hogy érted h az alkatrészek miatt kihasználják?

nekem régen volt rg 125 suzuki

a 250es rgv ugyan ez a henger van csak 2 db

pont ez miatt

minek gyártsanak le és minek tervezzenek más hengert ha ugyan azt is rá lehet tenni csak 1db helyett 2dbot

de rengeteg nagy gépnél is van így

az egyik alkatrésze tökéletes a másikhoz

nekik kevesebb meló
akkor biztos ugy jobb elvégre ők tudják de az a baj am hogy a husqvarnárol nem találok egy olyan adatot se hogy pl mennnyit forog abbol kb megmondod a loerőt ha tudod a kobcentit azt tudom h az yz kb olyan 20-22 ezer de a husq az nemtom

biztos van hivatalos oldalon róla adat
majd megkeresemde én ezért szeretem a 2T 20-22 pörög a 4T csak 7000-8000 max 9000

mind a kettőnek megvan az előnye ésa a hátránya is

egy 4t-t hosszabb ideig tudod porgetni 8000en mint a 2t-t 22-n


sűrűbben kell cserélgetni a dolgokat
de óolcsóbban kijössz a 2t vel egy évbe

miért jönnél?

olaj, benzin, mivel erősebb, így lánc, többi kopó alkatrész....
bizonyítsam?

nem, mert nem tudod
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/teszt/2t-4t-krossz.html

Kétütem kontra négyütem
www.sportmotor.hu
és alátámasszák

abszolut nem reális az árak

sem a fogyasztás

sem semmi


csak gondolkodj

ez egy precíz összehasonlítás

de kit hasonlítanak össze

egy adott embert, egy adott helyen, ugyanazzal amárkával

ott a szerviz

felénk 4800ft/óra, pesten 9000

miért vesszük a 12.000ftos olajat ha ugyan oylan van 6000ért

viszont full sintba meg nincs a 2t hez olcsóbb sokkal

ezt a cikket úgy csinálták h ez legyen az eredmény

miért nem hasonlítanak egy nsr 125 öt egy cbr 125höz

ahol ne mkell olajat venni 2 hetente, hanem 12.000kmenként cseréled

ahol a motor nem 8litert eszik mint az nsr, hanem 3litert mint a cbr....
de itt üzemórás gépekről van szómeg oda van irva h mindenből mindkettőhöz gyárilag előirt olajat stb számoltaka benzin akora ara meg annyi volt

sztem az akkor is túl lett számolgatta. oká h valós meg minden, de akkor is nagy az összehnag

nem indegy h egy motort a bakonyba használsz vagy az alföldön

így már a fogyasztás napi szinte hatalmas

hisz változik a fordulat stb

nem mindegy h kinek mi a hétköznapi használat

gurulsz 60al a gáton

vagy folyamatosan rángatod a gázt

mert nem ugyan ez az arny lesz a két gépnél
tudomde ezek pályán használva ertettekde részben igazad ven

végülis nekem mindegy, de sztem túl stabilak ezek a dolgok a cikkben. te is tudod h egy tesztet úgy alakítasz ahogy akarsz

és tudod mit ne felejtsünk el?

a meghibásodás

oké h szervíz meg olaj meg minden

de egyik sem ad kizáró okot a meghibásodára amire a 2t-nél hatammas az esély

szal azalkatrész cserélheted és számolhatod 2-3szor

ehhez már alap utána h a blokk olajat is...

érted már

?

aha csak egy 4t ujjitasa kb 150 egy 2t jé meg 50de több az esely..

nemhogy több az esély, hanem h egy 4tnek megadod ami kell, és odafigyelsz ezekre, akkor egész életében elmegy felújítás nélkül, kivéve kopóalkatrész

tehát

tehát ne azt számoljuk ki h egy motor mennyit megy és mennyibe kerül egy óra aaltt

ez hüyleség

értelmetlen

az igazi teszt az az, amik egy évről szólnak, vagy 100.000km-ről

1 óra alatt ha szerencséd van semmi ne mlesz

1 év vagy 100.000km

és mikor meglátod h egy 2t henger 100.000 a kialkítás miatt

a 4t henger meg 50

és a 2tnek egy évben kell cserélni 4et

vagy 3at

a 4t-t meg csak tankolni

az a valós adat

ezek az adatok amiket a cikk írt, csak az üzemeltetés

semmi más
igazad van:Dakkor te 4T párti vagy

nem

csak ezek tények

imádom a 2t

de amit átéltem azt átéltem. volt rg 125-öm

egy évben kétszer sült be

jól figy

henger, 135.000,-

dugó 84.00

gyűrű 4.500

ez történt kétszer

volt nálam egy gsxr 750

kettétört a főtengely

komplett blokkot cseréltem

nem szrakodtam vele

komplett blokkot olajjal, full egybe, csak át kelett tenni

azt vettem 70ért

4t 750 blokk 70.000

27 henger üresen 135

az rg be sztem az élete során én cserélhwttem 20adjára hengert

még a gsxrbe egész életében ez volt az első gond
hát hogy törik ketté a főtengely?

ez az akkora sradoknak egy betegsége volt

sok gépnél előjött

oylan mint a cbr 954eseknél a blokkrepedés

meret a hátsó felfuggesztést egy gumiágyba tették a blokk hátuljára

és az veszi fel a rezgést

és szétreped
azért a huzottszemuek is hibáznak

persze

de ők sem tudhatnakmindent

hisz rengeted dolog akkor jön elő, ha évekig van használva

egy új motort nem tudnak évekig tesztelni hisz akkor már nem új

hát igen.http://www.motorrevu.hu/motor/Husqvarna_CR_WR_125_2007nézd mittaláltamde ennek lehethinni?

elméletileg igen

még valami az előzhöz

az szervizt írták meg a szerviz díjakat

ki mondta azt nekik, hogy egy 2t dugót ugan annyi idő alat tlehet kicseréni mint egy 4t

más a kinézet, a felszerelés, a kialakítás....

pl 2t csakösszedobod

a 4tnél meg elmegy a sok idő mire a vezérlést beállítod

nyomatékra húzod

hézagmérő

....

tehát alapból 4-szer annyi a szerviz idő így a költség is
ezzel nem számoltak

pedig kellene
de amugy ott amit most linkeltem a cr mellett zárojelbe wr az azt jellemzi az enturok is nem?hátigen kellene

pasz, nem tudom melyikre gondol
mert van ahol a wr 125 öst 15 nek irják..az hogy?


érdekesd

ezért nem foglalkoztam ezekkel soha
szerintem az fojtott nem?de itt egy másik érdekes dologhttp://www.motorrevu.hu/motor/Husqvarna%20WR%20250%202007250 wr 35 ló a 125 meg 40?egy oldalon irja?hm

az sem mindegy hogy melyik országból származik za adat, mert az országban megvannak a kreszben a követelmények a folytásokra is
akkor szerintem a dt be is azért van kissebb blokk mert hogy eu előirás és nem felelne meg ezért nem lehet 43le dtmondjuk nem mert akkor csak lefolytották volna.. nem?

nem tudom h működnek ezek
meg azért van 15 lóra folytva mert csak olyatlehet vezetni a1el

jah

kw a lényeg am nem az le
11kw15le

jah
nah feladtam ezt csak ugy lehet megtudni hány le ha fentlenne a husqy hivatalos oldalán de am lekell dynozni

igen
am bisszatérve a 2tvs4t rekilométerekrol beszéltél de it üóban van advaha végig olvasod beturol beture látod h egy éves költséga 2t lehet 2x kell jjitani de 2x 50.000 a 4t meg 1x de 150000és itt nem számoltunk a lehetséges meghibásodssalde a 4t nél beszakadhat a szelep foleg nagy igenybavatelnel crossaz is 150

beszakadhat

mint ahogy minden más is megtörténhet

felrobbanhat a blokk...

nem is ezekről van itt szó

nehogy azt hidd hog egy 4t drágább mint a 2t
crossozásnál igen

tudod mekkora arra za esély hogy egy normális igénybevételű rendezett motornál meghibásodás lesz

piszok kevés

2tnél alap a sok gind

hisz egy 2t nem lehet beállítani ezt minden szerelő tudja
hogynemlehet?

nem tudsz számolni semmivel. hogy számolod ki az ideális benzin levegő keveréket?

elárulom

sehogy

tudod mennyibe járul ez hozzá a motor kopásához?

4tnél van iylen gond?

nincs
de a gyárba jól beállitják

nem nem

nem állítják be jól, csak úgy h szépen járjon

de sose lesz pontos

nem tudod ellenőrizni

mivel ellenőrzöd

csak azzal h ráülsz és mész h jó e

mással nem
trabantja van havernak 2t nem költött rá semmit 5 éve csak tankolja hozzá se nyul meg öli is de már gyengult valamennyit de semmi bajaa karbit pucolta ki annyi volt nem álitotta csak pucolta

ácsi ácsi

feletsd el h a 2t autót hasonlítod

mert az első kérdésem hogy mennyit is pörög a motorhoz képset?
8000 körul9

a maximális

motornak meg az az alap

autót motorral sosem hasonlítunk
volt olyan kiaakadt a gáz padlón mondta mig ki nem vette uresbe meg nem állt stb addig uresbe terhelés nélkül maxon forgott mig felnyitotta a motorházat és elvette a pipátcsak ugy mondom

teljesen más a kialakítás, hűtés, működés... minden
akkor ott a simsonam léghutéses a trabi

ok legyen a simson

várom a kérdést
http://www.youtube.com/watch?v=rHHZN8snu3wnézd megjó ez faszságde birja

meddig: D

amíg fel nem forrósodik a blokk

vannak a motoroknak követelményei

kenés, hűtés

nézd az olajat

hogy füstöl
de birja:D

de itt is egy élő példa

olajat nem tudod beállítani

mi az olaj szerepe?

írd le
megvan adva mennyi kell 1:50de 1:40 szokasaz olaj a 2t olaj ken

is

az olaj, ken, véd, szigetel...

ha túl kevés akkor nincs kenés

ha túl sok akkor szigetel, és a gyűrű nem tudja a hőt átadni a hengernek és azért sül be

ez függ az olaj mennyiségétől

függ a dugó meg gyűrűmérettől...stb

nem tudod belőni pontosan

mert nincs érték sehol ezzel kapcs

vagy igen vagy nem
ráirják 1:50de am te motorfékeztél az rg vel?

perzse

viszont közben néha kuplung és gázfröcsök

a kenés miatt
és az hogy lehet h ismerősöm 1,5 éve vett egy cr 85 öst üzemórás crossgép huzza neki, és dugot még nem cserélt már gyengult valamit és arol 2T használ de nem sul be1,5 év alattegy héten 2-3 használja 1-1,5orat

pont eztbeszéljük most

nem kiszámítható
és az öregbácsikák 20 éves szinyója full gyáriboltbajárósós

nekem is van itthon simson

bontatlan

és ölöm
nalátod:)

de ha szétszeded, cserélsz rajta valamit, összeteszed, már nem oylan

akkor ezek szerint be lehet úgyna úgy állítani?
azt mondtad a gyárba se pontosde egy jó motorszereló mint te aki tapasztalt ha lenne hozzá olyan olyan alkatrész akkor megtudnád csinálni olyanra amilyen volt bontás elott nem?

hogy lenen már pontos. ha tudnád a power commander lényegét és működését, akkor világos lenne számodra is h a gyárből egyáltalán nem tökéletesen jön ki a motor

ugyan oylanra nem lehetmegcsinálni, de a gyári előírás szerinrt persze

csak van amit a gyár nem ad ki, és bvvank amik akkor is változnak

pl a gyárban nem ember teszi össze hanem gép

a gyárban alkalmaznak oylan anyagot amit kapni sem lehet máshol

a gyárban a motor elsőnek van összetéve, így a vetemédés sehol nincs

ha már másodjára összeteszed, akkor is hiába alkalmazol nyomatékkulcsot

a vetemedés ott lesz

és ezek mind mind alakítják a motor élettartamát működését

veszel egy pulcsit

szép meg minden

hiába mosod annyi fokon ami elő van írva

hiába vigyázol rá

változik

pedig mindent megadsz amit íra címke

igaz:Dtudom mi az a pc..olyan mint autóknál a csiptuningoptimalizálja a motort

nem
akkor?

a chiptunong valamilyen szinten azért nem épp egészséges

de am igazad van

hasonló

a motor kivetített nyomatékgörbéjén lévő, gyártás során keletkezett sorjákból adódó nyomatékgödreit javítjaú

ezért van az h a pc-vel kevesebbet eszik a motor, és erősebb is lesz

chiptunungnál ez nem így van

ott plusz lesz a kajálás általában
dehogynema mi h astránkon dobott 35 lovatmeg nyomatékosabb is lettazt már nemtudom mennyivelés 1 literrel kevesebb a fogyasztásnem ártmert pl az insigniába ugyan ez a blokk van csak alapbol olyan erős mint a mienk chippel de azt már nemlehet chippelni ez ilyen gyári tartalék

persze ugyan azon a fordulaton, plusz rosszabb let most a károsanyag kibocsájtás...a pc-nyomatékgödröt javít, a chiptuning meg csak a az ECUban megváltoztatja a befecskendezést

mivel az autótok nincs kihasználva úgy mint egy motor, így persze h ehet kevesebbet

ami ritka

viszont a pc-nek pont ez a lényege

úgy növeli a teljesíményt h az apró hibát javítja

tehát tökéletesít

a chip pedig csak a befecskendezést változtatja

hasonlónak tűnik de teljesne más

hisz ha ugyna az lenne akkor nem lenne más a neve
és chiptuning van motoroknál?vagy nem lehet olyant

van persze

azt még pluszba lehet a pc mellé is tenni
és pc kocsira?

az jó kérdés

a nagy külömbség leginkább az h a chip tuning az az elektronikába piszkál bele

pl a tiltásokat is feloldja

túl tud pörögni a gép

ez már káros

a pcnél iylen nincs
nem tilt le h diddidididi? :DDxDD

nem

így ez a forma gyári elektronikus toltás megszűnik
holnap lepadlozom az opelt uresbe akkor a 8000 orárol leforog?

valahol meg kell állnia, mert a végtelenségig nem tud forogni. kérdés h a capágyak és a többi dolog mennyire örül majd neki
de olyan nem lehet h megölöm egy alkalommal nem hal meg ?nehogy bajlegyen mert kapok-:Dam turbóselvileg 6600 ig forgott gyárilag

van aki megteheti ezt a túlpörgetést 100szor van akinek az elsőnél nem lesz szerencséje
de ez mitól fugg?pl ha egyszer kibirja mégegyszer kifogja?

attól h épp belül miylen kedve van

uygan oylan mint hogy szíjes autót betolsz

ha szwerencséd van betolhatod 200szor

ha épp nincsszerencséd akkor az első betolásnál átugrik a szíj és kuka a blokk
a vezérműszíj?

igen
de ettöl mi baja lehet?hogy tulforog

egyszerű anyagfáradás

lehet h valami csapágy vagy bármi már oylan állapotban van h elmegy élete végéig ezen a terhelésn

de egy túlpörgtés megöli

én iylenkor nem bízom a véletlenre. egyszerűen leszarom h mennyi pörög
még 40 valahányezer kmes a kocsi

nem függ össsze

akkor nem forgatjuk ki:Dnehogy kiálljon a hajtókat a blokkbol:DDde a 6000 megse kottyan neki mi?:D

nem tudom. autót sosem pörgetek
de egy crossmotor hogy képes 22ezerre? vagy nem porog annyit?

úgy hogy az alketrész úgy lett kialakítva

ez már anyagismeret
és 2t be am lehet pc tenni?vagy chippet?

nem. mert nem az ecu vezérli a befecskendezész
pct se?

azt meg főleg nem
na de turbót azt lehet és igen komolyláttam egy videot nem mentek vele de jo hangja let


az csak egyszerű plusz levegő
hát de sokat dobnem?:D

igen
az jó lehet egy 500 rg-nés az a közvetlen befecskendezés mit takar?ér valamit?

rg 500ra méár semmi nem kell

alapból halál motor xDDDD ezmi?
lecso, taschner, köszönöm a fejtágítót. Amint sikerül egyszer nem este 7-ig dolgozni, megyek és mérek (azzal amim lesz addig).
Sziasztok,
egy kis segítséget kérnék. DRZ-ben vezérműlánccot cseréltünk, beindul, szépen jár csak sajnos van egy kis bib, nem emel ki a kuplung:\
A hétvégén újra leszedjük a kuplungkosarat, tudtok valamit mondani mire figyeljünk az összeszerelésnél, mit ronthattunk el? A kiemelő tengely f*szán nyomkodja a rugókat, ezért nem értjük.
Köszönöm!
majd rá kérdezek a fiuktól .......... én nyomom Janikám ! vén fasz létemre is NEm nyavajgók hogy itt fáj meg ott fáj
Nem is tudtam, hogy aktívan mávolsz. Szergej hengerfejcsavarok nincsenek a látókörödben?
Igazad van, nem biztos. Több helyen kell mérned, 1-2 fokonként forgatva a főtengelyt. A suliban csináltunk ilyen méréseket, készült grafikon is, kinn van a folyosó falán. Igaz, hogy GSF600. Gyurma nehezen mérhető, miután szétlapult. Pastigage pedig oda vékony. A forrasztóón, pedig elhajlíthatja a szelepet....
Köszi az ötleteket, a hétvégén megnézzük!
tessék bregi meg mondja A FRANKOT .................

OLYAN 6-7 éve egy 750 olajosnak le csiptünk a tetejéből 0. 5 mm / 87 gsx -r / let rá téve egy 40-es siktolatyus a nyitot kipu adot volt ,, töbszöri karbi variálás után ... JÓ lett ......... zsir forgatyus rész , zsir teteje ,, szoval gyári értékeken minden .......... nagyon bitang volt méretve nem volt de gyári 1000-ek mellet simán ment ........
nem kopogot semi hangja nem volt 8000 km birt .......... csapágyas lett.....

2003 -ba 89 -es 1100 -esre tetem dajhatsu . 0. 8 turbót a gyári 10:'1 süritést 8.5 :1 vissza vetük , a dugógból lett le csipve faszán be lett löve, sima 78 mm gyári dugók stb a vezérlés is marat , 182 LE ,,
12 000 km környélén 2-3 között el tört a főtengö ............ szétszedéskor az összes hajtó csapágy szará volt ,, pedig lett bele rakva modositot olaj pumpa is ...............

a motoros környezetembe az összes új gigxer vagy kawa vagy bármi ami tuningólva lett és nagy mértélben modositotak a mehanikán vagy a számitó gép proramozásán ................

mind egytöl egyig szará ment ............. arról nem is beszélve, hogy a mai 2004 után gyártott motorok -ba semmi + nem hagytak gyári állapotukban is ÉP HOGY MEG FUTJÁK a 70 -80 ezer kilométert és kuka

ezt csak úgy elmontam
egész éjszaka tolatunk a fradiba kötövel
egy forrasztó óndarab csodákra képes és még meg is lehet mérni
A szeleplenyomkodós mérés világos, de vajon igaz-e, hogy a legkisebb dugó-szelep távolság a holtponton van. Olyan nem lehet, hogy előtte van egy közelebbi pont, miközben megy fel a szelep? Gyurmagolyóval is meg akartam nézni. Vagy olyan plasztikfonal kellene, amivel direkt ilyen hülye helyen levő hézagokat mérnek, csak nekem nincs olyanom.
jaja, annyiaz...
" bocsánat éjszakás voltam"

Megbocsájtom, ha lomon voltál éjszakás és nem BDV -n vagy BV -n

Szilire veszélyeségi pótlékot adnék, ha a bérezés rajtam múlna
szerintem is enyi csak el basztam a tizedes veszöt
3.8 *3.8 *3.14 .... * 0.1 bocsánat éjszakás voltam de a lényegen nem változtat ki számolod a dugó területét és * 0. 1 -rel ami le jönn a hengerfelyből és meg kapod ccm ben