Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

töltést aksival együtt kell mérni.

alapjáraton nem feltétlenül tölt. de fordulaton a 14,4 nek meg kell lennie
Látom Kinter is írt! Olvasd el azt is, és okosodj!
Lehetőleg, akku nélkül soha ne használd. Az akkunak van egy zavarszűrő-kiegyenlítő szerepe, nélküle indítani meggondolatlanság. Az akkut este lekötöd az egyik pl a test-pólust , és reggel rámérsz, hogy megvan-e a 12 V minimum.
Ha kevesebb, akkor új akku kell.
Álló helyzetben, terhelés nélkül 12.3-12.6 V az akku feszültsége. Beindítva, olyan 3-4000-es fordulaton már 13.5-14.5 V-ot kell mérned. Ha kevés vagy nem emelkedik a feszültség a motor járása közben, akkor nincs töltés. Ha az akkura gyanakszol, vedd le az egyik sarut éjszakára. Ha másnap reggel magától lentebb megy mint 12V, akkor nagy valószínűséggel az akku kuka. Ez azért jó, mert így ki tudod zárni azt, ha valami leszívja az akkut.
Ok köszi, megnézem majd! :)
de hülyeséget írtál .... akksival kéne mérni felpörgeted 4000 fordulat körülre és nézed a multimétert 14,4 körül kell legyen
Egyelőre csak meg szeretnék bizonyosodni róla, hogy tényleg nem tölt. Nem szeretnék egyből fizetni a szerelőnek. Lehet csak az akksi ilyen gyenge minőségű... Multiméter van otthon, ha rámérek az akksi csatlakozóra járó motornál (aksi nélkül ) akkor mennyinek kéne lennie a feszültségnek? Remélem nem írtam hülyeséget.
itt van pár praktika akarbi szerelés azért igényel felkészülést szakmailag meg szerszámozottság szempotjábol is
http://www.sportmotor.hu/motor...
A legolcsóbb vízpumpa fogó is jó, csak le kell vágni a pofák hosszát kb. 8 mm-esre.
A csavarfej állapota adja. Vízpumpa-fogóval pl, de min, egy 3000HUF körüli példánnyal. De a helyzetből adódik a megoldás.
Nem javaslom, hogy nekifogj. De ha nem laksz túl messze tőlem akkor leveszed a sort, és eljössz, és megoldjuk. Nem kérek pénzt. Vagy egy közelebbi ismerőst megkérsz, és kiszedi. Csak legutolsó sorban javaslom a saját-kezű megoldást.
Nem sokszor. Ezért is kérdezném, milyen módszerekkel lehetne?!
Az úgy nem biztos , hogy menni fog. Hányszor szedtél ki beleszakadt fejű csavart?
Feszültségmérővel!
Vagy autó-villanyszerelővel.
Hát nem akarom kiszedni az egész karbisort:)
Épp ezt szeretném elkerülni, csak az úszóházat szeretném leszedni.
Ha jársz Pestre hétközben v. hétvégén Szolnokra akkor kapd fel a karbisort és kikapom pikk-pakk a csavarokat.
Üdv!

Tönkrement hornyú (csillagfejű) csavarokat hogyan tudnék kiszedni?
Karburátor úszóház csavarokról lenne szó.
Sziasztok!

Exc-n hogy tudom megállapítani, hogy visszatölt-e a generátor?
Köszi!
Lehet de akkor sima uton miert nem megy el a feked. Nezd mar meg a kovetkezot: menj razos uton ahol eddig elment a fek es allj meg nem hasznalva a hatso feket. Mikor megalltal figyeld a fekbeteteket hogy van e tavolsag a tarcsa es a betetek kozott. Kezd el pumpalni a feket es figyeld a feknyerget es a beteteket hogy hogyan mozoggnak vagy mozdulnak e egyaltalan. Ha nem mozdulnak egeszen addig amig felkemenyedik akkor szinte 100% hogy a fofek de ha mozognak azaz visszaternek a helyukre akkor a razastol van a problema. Azaz a feszito lemezkek. Vagy a tarcsa uti vissza a beteteket. Vagy a feknyereg tarto konzol lotyog.
Szia ,-sajnos még mindig ,-amikor hajlítottam a lemezen akkor a próbakör alatt /20km/-jó volt és most mentem vele egy kört ugyanaz a problémám -kicseréltem a fékfolyadékot dot4-es re le is légtelenítettem elég gagyi volt a folyadék benne de nem javult -3-4-pumpálás után jó és egy kicsi rázós úton el megy a fék és pumpálhatom újra -vészfékezésnél ez kritikus lehet !Lehet hogy a főfékhenger lesz a ludas !
Nagyon szépen köszönöm!
Megmondom mi kell, megrendelik és 2-3 nap múlva ott van! m3-as csavartól felfele! Az összes cserélhető csavart kicseréltem a motoron saválló imbuszra.
nagyon fain csavarboltotok lehet hogy ilyesmiket is lehet kapni
Meg mindig gondod van vele? Azt mondtad megjavult a lemezkevel.