Lehetőleg, akku nélkül soha ne használd. Az akkunak van egy zavarszűrő-kiegyenlítő szerepe, nélküle indítani meggondolatlanság. Az akkut este lekötöd az egyik pl a test-pólust , és reggel rámérsz, hogy megvan-e a 12 V minimum.
Ha kevesebb, akkor új akku kell.
Álló helyzetben, terhelés nélkül 12.3-12.6 V az akku feszültsége. Beindítva, olyan 3-4000-es fordulaton már 13.5-14.5 V-ot kell mérned. Ha kevés vagy nem emelkedik a feszültség a motor járása közben, akkor nincs töltés. Ha az akkura gyanakszol, vedd le az egyik sarut éjszakára. Ha másnap reggel magától lentebb megy mint 12V, akkor nagy valószínűséggel az akku kuka. Ez azért jó, mert így ki tudod zárni azt, ha valami leszívja az akkut.
Egyelőre csak meg szeretnék bizonyosodni róla, hogy tényleg nem tölt. Nem szeretnék egyből fizetni a szerelőnek. Lehet csak az akksi ilyen gyenge minőségű... Multiméter van otthon, ha rámérek az akksi csatlakozóra járó motornál (aksi nélkül ) akkor mennyinek kéne lennie a feszültségnek? Remélem nem írtam hülyeséget.
Nem javaslom, hogy nekifogj. De ha nem laksz túl messze tőlem akkor leveszed a sort, és eljössz, és megoldjuk. Nem kérek pénzt. Vagy egy közelebbi ismerőst megkérsz, és kiszedi. Csak legutolsó sorban javaslom a saját-kezű megoldást.
Lehet de akkor sima uton miert nem megy el a feked. Nezd mar meg a kovetkezot: menj razos uton ahol eddig elment a fek es allj meg nem hasznalva a hatso feket. Mikor megalltal figyeld a fekbeteteket hogy van e tavolsag a tarcsa es a betetek kozott. Kezd el pumpalni a feket es figyeld a feknyerget es a beteteket hogy hogyan mozoggnak vagy mozdulnak e egyaltalan. Ha nem mozdulnak egeszen addig amig felkemenyedik akkor szinte 100% hogy a fofek de ha mozognak azaz visszaternek a helyukre akkor a razastol van a problema. Azaz a feszito lemezkek. Vagy a tarcsa uti vissza a beteteket. Vagy a feknyereg tarto konzol lotyog.
Szia ,-sajnos még mindig ,-amikor hajlítottam a lemezen akkor a próbakör alatt /20km/-jó volt és most mentem vele egy kört ugyanaz a problémám -kicseréltem a fékfolyadékot dot4-es re le is légtelenítettem elég gagyi volt a folyadék benne de nem javult -3-4-pumpálás után jó és egy kicsi rázós úton el megy a fék és pumpálhatom újra -vészfékezésnél ez kritikus lehet !Lehet hogy a főfékhenger lesz a ludas !
alapjáraton nem feltétlenül tölt. de fordulaton a 14,4 nek meg kell lennie