Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi megtaláltam. Végül is eddig is kint állt és a folyadéknak is van hova tágulnia. Bele töltenék csak,hogy milyet és ha nincs beindítva akkor is használ e !
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.

Lenne egy wexxtor 150 es quadom.
Nem nagy szám de nekem erre telik.
Még cserben ez sem hagyott a mai napig.

A kérdésem az lenne hogy nincs töltésem.
Bikázva indul könnyen vagy ha aksit fullra fel töltöm.
De nem add vissza töltést.
Se világítást nem kapok.

Úgy vettem hogy távirányítóról tudom indítani mert a gyújtás rész szerintem direktre van kötve.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a segítségeket.
Na, ez már egy jobb válasz. A fogaskerékre talán még tudok vigyázni, de a szabadonfutó szerkezetét nem ismerem. Köszi!
Semmi rendelleneset nem látnál a képen. Szépen ott van a helyén és nem jön le. Finoman kocogtatva, közben "feszítővasazva" sem. Az volt a fő kérdés, vajon károsodik-e a szabadonfutó nagyobb axiális erő hatására. Magyarán a körmös lehúzóval kinyírom-e? (Mert ha igen, akkor most inkább fent hagyom, úgyis csak a vezérműlánc vezetők megtekintése miatt akartam leszedni.)
"tedd a bal kezed a monitorra,a jobb kezed az ollórugóra, a mégjobb kezed megaz olórugó tartó lemezkére.. Küldöm a javító energiát"
Nincs azon az agyon 3 db. nyolcas csavar?
Nem volt szándékomban fikázni. Csak láttam pár hete a kérdést. Nem találkoztam még ilyennel. A fogaskerék valószínűleg megsínyli a próbálkozást.
Mért, Te válaszoltál a kérdésre? Nem vagyok látnok. Mást is csinálok rajta, nem csak azt. Amíg várok megérkezhet az értelmes válasz.
WTF!

Szedd szet az egesz rendszert ugy a fofekhengert mint a feknyerget. Takaritsd ki rendesen es sajna a fofek felujito kittet meg kell venned. Ilyet meg nem is hallottam. Basszus.
Nem tudom nem probaltam meg igy. Le kellene csusznia a tengelyrol. Ha van olyan micro torch nevu melegitod akkor azzal atmelegitheted a kulso hazat. Nagyobb lang kart okozhat a feszitokben. Szoval ovatosan. Csinalj rola kepet.
"... azt nem lehet távgyógyításban megmondani,..."

DE LEHET
Sajnos nem iylen egyszerű a helyzet..

Nem tudjuk, hogy hány kínaiméretpontatlan alkatrész került már a motorba, alegötbbször a gazdik sem tudják.

A váltó egyéb szerkezeteinek pontatlanságán kívül ugyan ezt okozza a váltókart visszahúzó olórugó iletve az azt befogó alkatrész pontatlansága.

Ilyenkor váltás után, a kapcsolódobot pöcögtető elkaltrész nem kerül a heléyre, mert a rugó nem húzza oda vissza.
Így nyilván a következő fokozat kapcsolása lehetetlenné válik.

Ha felfelé váltás után, az újabb felfelé váltás előtt a váltókar kicsi lefelé pöccintése elmulasztja a problémát akor az van amit mondtam, az ollórugó és annak befogója a ludas.

Hogy pontosan melyik azt nem lehet távgyógyításban megmondani, mert hol az ollórugó, hogy a másik alkatrész a ludas.
Én az ilyeneket úgy oldom meg, hogy becézgetem!
Drága pici aranyos fogaskerék gyere le.
Vagy: Légy oly kedved édes csavar tekeredjél már ki és ne szakadj bele.
Esetleg még a becézgetés melletti simogatás is segít, de kesztyű nélkül kell simogatni az alkatrészt!
Még mindig itt vagy elakadva?
Szevasz RC51!
Mi a véleményed erről? Láttál már olyat, hogy rászorult?
sajnál bele 2000Ft-ot
A huto tetejen jobb oldalt van a betolto. Vagy a tank alatt hatul jobb oldalt a kiegyenlito kupakja. Egyebken KOTELEZO fagyallot tenni a motorokba meg floridaba is. Ez keni a pumpa szimmeringet es vedi a fem feluleteket. Csakis a gyar altal eloirt tipusu vagy annak megfelelo folyadekot szabad betolteni.
ahol betöltöd a vizet ott ki is lehet venni.
mondjuk én simán leengedném a fenébe és tennék bele újat.
Köszi. Már csak annyi,hogy hogyan tudom kivenni és hol van. a tartálya.
Nem volt még dolgom ekkora és ilyen motorhoz.
Részletes leírást, meg eddig nem találtam hozzá!
De köszönöm a tanácsot!
Vegyél ki belőle, vidd be egy benzinkútra és méresd be.
legegyszerűbb:
vegyél ki belőle egy kicsit és tedd be a fagyóba
ha ugyanolyan folyékony mint kint akkor van benne fagyálló
Sziasztok. Tanácsot kérnék,hogy cbr 919-es Hondám hűtő folyadék fagyálló folyadék meglétét.Hogy van e benne,és hány fokig bírja.
Januárban vettem és kicsit félek,hogy szétfagy a hűtőm.Annyit tudok,hogy van benne fagyálló állítólag! Vagy alapból így szokás feltölteni,mivel télen nem motoroznak? Telefonon keresztül meg macerás,most meg nyakig érő hó van Szegeden így még szakihoz sem tudom vinni!
Köszi a válaszokat!
Szia rc51-megtaláltam a bibit -nagyon trükkös volt a régi tulaj-a főfékhengert szét szedte mert nem nagyon foghatott a fékje és winch szerű sűrű olajat rakott a főfékhengerbe és az eladásig működött is -lecseréltem a fékfolyadékot amiben sűrű anyag kicsit világosabb mint a fék folyadék, kivált belőle és légtelenítés után sokkal rosszabb lett a fék vagyis a fékpedált ha kézzel lassan lenyomom akkor lemegy a végéig ha gyorsan nyomom akkor tartja a nyomást !Egy felújító szettel lehet hogy megúszom!
Hali, nem ismerem a típust ,de néha nekem a DR olyat csinált ,hogy álló motnrál nyutva hagyott csappal maga alá hugyozott. Na gondoltam kezd már bekakálni a tűszelep. Most télen szétszedtem a karbit és bizony az úszókat tartó keret ami a tűszelepet is magába foglalja egy műanyag alkatrész, ezzel semmi gond, csak van rajta 2 O gyűrű ami a karbitest és a műanyag kerekt/cső közt tömít. Ezek nálam teljesen el voltak öregedve, vettem bele új O gyűrűt és ilyen fejrefordított karbis módszerrel a benzincsövet megszívva tökéletesen tartja a vákuumot. Tehát minden bizonnyal az O gyűrűk mellet tudott nekem túlfolyni az úszóház, akár milyen jól is zárt a tűszelep.
Köszi-a megoldás a válaszodban van -ha elolvad a 25-cm-s hó akkor nekilátok és ha megtalálom a bajt akkor megírom neked -köszi előre is szia!