Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.motorjavito.hu/inde...

Németh istván nem fogsz csalódni
Nem ismerem a motort közelről, de én most cseréltem a motoromnak CBX750-nek bal oldali tűszelepet. De én kicseréltem az összes csavart a karburátorokban saválló imbusz-csavarra. És így könnyű.
úszó is le lehet ragadva
az úgy nem megy le kell kapkodjon ezt azt hogy odaférjen
Oldalsó karburátor az? Leveszed az úszóházat, és a tűszelepet kicseréled. Ha kosz volt benne vagy a tűszelep hibás akkor is jó lesz utána.
Persze , ha nincs szerencséd, akkor a belső a rossz.
Bár, ezt nem hiszem. Na mindegy. Fasza, hogy tegnap hoztam haza, és akk már lehet is szétszedni a karbikat. :/
Akkor lehet, hogy kosz került oda?
Mert eddig nem volt ilyen gond, most kezdett el.
tűszelep nem zár el valószínüleg, vagy kosz került oda vagy kopott
Yamaha FZ 750 motorommal nem volt semmi gond, most is indul könnyen meg minden, de az egyik karbiból a túlfolyón folyik kifelé a benzin, ha be van indítva... Mi lehet a gond? :/
nincs pipamocskom, hol tudnák beszerezni?
nem ér 5ezret az egész motor, nemhogy annyiért karbit venni.
Sziasztok, tanácsotokat szeretném kérni -brembo egy dugattyús hátsófékem kicsit rázós úton szép lassan visszaáll és 4-5 pumpálásnál kezd fékezni -de csak rázós úton sima úton semmi baja -volt műszakin és a fékpadon jó volt a fékhatás -ha valakinek volt vagy van hasonló tapasztalata kérem hogy segítsen -előre is köszi !
manapság ? karbit takarítani ? 4-5000 egy vadi új régit kidobod a picsába berakod az újat ami tiszta és szeva
mosd ki pipamocsokban forró bő vízzel!
áthozod és kitakarítom
figyi vagy nagyjából vagy így nekem tök mindegy hogy a robesz neked majdnem beindul vagy majdnem nem ennek van egy menete ha megcsinálod jól akkor azzal nincs gond , nem lehet többféleképpen ja és nem ártana utánanézz a 4 üteme motorok működésének , miután jelre raktad berakod a feszítőt különben elugrik és pontos legyen mert másképp hiába csinálod
mind1 hogy rakod össze. Ha eltekered a főtengelyt 180 fokot, akkor a dugó ugyanarra fog mozogni. tehát nem történik semmi változás
cr 125 váltóalkatrészt keresek (1993) -ba
hello. valaki segitsen már..... gondom van robogó karburátorral. milyen szerrel lehet nagyon frankón kitakaritani? valami olcsó és egyszerü megoldás érdekelne. köszi
SZIASZTOK megválnék ausztriából ...felszámolt motorboltból megmaradt... ipari polírozó és univerzális levegős szerszámomtól.. a bolti ára 180 000 ft újonnan ez használt..pár karc van is rajta de 40 000ftért megválnék tőle... 30 605 6883
A szelephézag mérésen kívül ez nagyjából így történt...
Annyit vettem még észre hogy a láncfeszítő nélkül beállítok mindent jelre áttekerem többször is és jó de utána berakom a láncfeszítőt és fél jelet elmegy a vezérmű lánckerék..
Meg a másik amit nagyon nem értek,hogy a főtengely 2 kört megy addig amíg a vezérmű tengely 1 kört. és mondjuk mi van akkor ha én eltekergettem a főtengelyt? Vagy az mind egy,hogy a főtengelyen melyik körnél rakom össze?
a mágnesen van egy olyan jel hogy T azt kell nézni azzal kell egybeessen a vezérműtengely jele , jelrerakod átforgatod megnézed még mindig jelen van-e utána beállítod a szelpeket szívó 0,1 kipu 0,15 és ennyi
Alsónémedi?
Vezérmű tengelyen jelen van viszont főtengelynél a lendkeréken 3 jel van.amikor a vezérmű tengely jelen van akkor mind a 2 szelepnél van hézag..(nem mértem még meg de úgy gondolom ha van hézag be kell indulnia)
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy megbízható precíz szerelőt keresek Pesten. Honda CB600F mocimon kellene karburátort szinkronizálni.Ehhez kellene egy profi szaki.
Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv Fecó!