Sziasztok.
Tudom és tisztában vagyok vele,hogy ilyennel nem szabad és már nem is kell foglalkozni de idegesít...
Van nekem egy 100 éves Yama beluga xc 125 robogóm.
Nincs túl fényes állapotban de üzemelt.(jött ment csinálta a dolgát)
Eltört a hengerfejben a kipufogó torok rögzítő tőcsavarja.
Ezáltal hangos lett mint egy traktor..
Tudtam szerezni egy másik fejet amin ezek a csavarok jók voltak és látszatra egészen jól nézett ki maga a hengerfej is. Felraktam összepakoltam a motort és egyszerűen nem bíróm beindítani..
Önindítózok meg se mukkan. ha önindítózás közben húzok egészen pici gázt el kezd pöfögni de ahogy leveszem az ujjam az önindító gombjáról meg is áll. nagyon ritkán puffan egyet egyet a kipufogón.
Minden bizonnyal valamit nem jól raktam össze.(valószínű a vezérlését) Viszont akkor nem nagyon tudom hogyan kell összeszerelni..
Én mindig 2T motorokat szereltem ez az első 4T motor amit szerelgetek de még így nem fogott ki rajtam motor.
Esetleg tudna valaki segíteni? Vagy hátha szerelt már valaki ilyet és megosztaná velem a tapasztalatokat.
A segítséget előre is köszi..
Barátom vett egy Honda Tact robogót. Valaki le tudná írni, hogy mi micsoda a karbin (1,2,3)? Illetve a kis fekete doboz, amibe a 3-as megy, az micsoda? http://img262.imageshack.us/im...
Nekem is volt 21-es Pannóniám, és a kerekét én magam küllőztem át, pedig addig ilyet nem tettem! Kis logika és szabadidő és kész!
Pedig akkor még a Pannónia -márkabolt a Nagymező utcában volt!
Sziasztok! A motor nem eladó,próbálom gyári állapotára visszaállítani. Még elég sok sebből vérzik!Fékbetétek, lánc , lánckerekek , fordulatszámmérő spirál, és a kihajtás is ami a blokkon kívül törött. Irányjelzők, féklámpa jó, világítás nincs: Talán világítótekercs ? Csak azért tartom mert szép. 50-esnek a leg együgyűbb rendőr sem enné meg, mert szemmel láthatóan nagy. Motorikusan jó, első telót fel kell ujjítani. A lóerőt honnan tudják? Láttam hirdetve 15-től 30 - ig. igazából nem is érdekel vagy megy vagy nem. Ha valakinek van valami beszélünk. 50-es enduro cserén gondolkodtam, de árban nem is találtam szépet.
hello
mekka felé de vallástól függ.
itthon egy épített motort gyakorlatilag lehetetlen forgalomba helyezni. kérdés építeni akarsz v átalakítani? ha építeni akkor az lehet egy megoldás, hogy a kész vasat vhol az eu-n belül lepapírozni ahol nem ilyen vaskalaposak és úgy már be lehet hozni de azért utána kell nézni mert máshol se lehet akármit forgalomba helyezni.
az átalakítás az más lapra tartozik. ha a váz és a blokk alapvetően marad akkor nem lehet gond.
a dobban az a spirál nincs kikopva ? az a kar ami döfködi ki be a rudat a váltótengelybe mennyire lötyög ? ezeket kéne meglesni ameiken nagy a kopás kicserélni
Azt már állitottam d nem lett jobb.Most a mindegyik sebességet veszi.Ha eltekerem akkor vagy az 1 est vagy a 4 est nem veszi.A 80W90 e olajtól lehet ez a hiba?
Tudom és tisztában vagyok vele,hogy ilyennel nem szabad és már nem is kell foglalkozni de idegesít...
Van nekem egy 100 éves Yama beluga xc 125 robogóm.
Nincs túl fényes állapotban de üzemelt.(jött ment csinálta a dolgát)
Eltört a hengerfejben a kipufogó torok rögzítő tőcsavarja.
Ezáltal hangos lett mint egy traktor..
Tudtam szerezni egy másik fejet amin ezek a csavarok jók voltak és látszatra egészen jól nézett ki maga a hengerfej is. Felraktam összepakoltam a motort és egyszerűen nem bíróm beindítani..
Önindítózok meg se mukkan. ha önindítózás közben húzok egészen pici gázt el kezd pöfögni de ahogy leveszem az ujjam az önindító gombjáról meg is áll. nagyon ritkán puffan egyet egyet a kipufogón.
Minden bizonnyal valamit nem jól raktam össze.(valószínű a vezérlését) Viszont akkor nem nagyon tudom hogyan kell összeszerelni..
Én mindig 2T motorokat szereltem ez az első 4T motor amit szerelgetek de még így nem fogott ki rajtam motor.
Esetleg tudna valaki segíteni? Vagy hátha szerelt már valaki ilyet és megosztaná velem a tapasztalatokat.
A segítséget előre is köszi..
Tasi
Pedig akkor még a Pannónia -márkabolt a Nagymező utcában volt!
Tud e valaki kerék fűzéssel és centirozással foglakozó szakit.
Csak hozzáértő érdekelne ,lehetőleg BP-vagy környékén.
Köszönöm előre is ...
mekka felé de vallástól függ.
itthon egy épített motort gyakorlatilag lehetetlen forgalomba helyezni. kérdés építeni akarsz v átalakítani? ha építeni akkor az lehet egy megoldás, hogy a kész vasat vhol az eu-n belül lepapírozni ahol nem ilyen vaskalaposak és úgy már be lehet hozni de azért utána kell nézni mert máshol se lehet akármit forgalomba helyezni.
az átalakítás az más lapra tartozik. ha a váz és a blokk alapvetően marad akkor nem lehet gond.
Ha vki otthon szeretne egy motort építeni akkor merre felé forduljon ,hol nézelődhet?Mondjuk legyen chopper,az alapoktól.
abban megvan hogy kell beállítani a váltót