Üdv mindenkinek.Simson S51N 4 sebességes.Egy olyan kérdésem lenne váltáskor nem veszi egyből a sebességeket pl 1 és 2 között nem tudom egyből 2 be rakni hanem elöszőr üresbe és utána meg 2 be.Ez 2 és 3 között is előfordul.Ez mitől lehet .80W90 hajtómű olaj van benne.Köszönöm.
Köszönöm a hozzászolásokat! Szerencsére van egy kedves forgácsoló ismerősöm akivel holnap csináltatok egy speckós lenkeréklehuzót valami nagyon komoly anyagból! És adig kínozom amíg végre le nem jön. Szerencsére a lenkerékből nem jött ki a menet.
A melegítés ötletét pedig nem erőltetem. Elég drága mulatság lenne ha tönkretenném a álorészt. Még egyszer nagyon a segítséget mindenkitől! :) Szép estét Nektek!
A lendkereket, csak lendkerék lehúzóval szabad levenni, minden más kizárt, ha csak ki nem ment a lendkerékből is a menet. Ha a menet ép, akkor egy új lehúzó kell, megfelelő anyagból. A lehúzót egy esztergályos el tudja készíteni.
én sose melegítem ... gázlángal nem sok értelme komolyabb cuccal pl acetilén meg lehet több kárt csinálsz mint hasznot szerintem vegyél vagy csinálj csináltass egy komolyabb lehúzót egy-egy makacsabb cucc néha elfogyaszt 1-2 lehúzót
Vajon lesz valami baja az önindító közlőkeréknek, ha kétágú csapágylehúzóval húzom le? Mert így csak a fogaskerék-koszorúra tudok fogni, ami a szabadon futó test külső részén van tehát érzékeny alkatrész. Vagy inkább melegítsem meg az egészet?
Másnál is előfordult már, hogy rágyógyult? (GSX-R)
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy megbízható precíz szerelőt keresek Pesten. Honda CB600F mocimon kellene karburátort szinkronizálni.Ehhez kellene egy profi szaki.
Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv Fecó!
Hát sajnos ez már megvolt! :( Ki is ment a menet sajnos a lehúzóból. Én még ilyet nem láttam teljesen a diplomámra tört :( A melegítésen gondolkozok. Neked mi a véleményed ezzel kapcsolatban ? Nem teszem tönkre vele az álórészt? Meg hát mivel kellene melegíteni?
csavarlazító a tengelyre aztán jól meghúzod a lehúzót aztán odasózol neki kalapáccsal a lehúzó középső csavarjára húzol kicsit aztán megint püff le fog ugrani csak elég kitartóan kell csinálni lehetőleg nem szétverve mindent
Sziasztok kedves fórumozók!
Van egy Husqvarna cr 125 tipusu cross motorom aminek sajnos megszorult a főtengelye. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám levenni róla a lenkereket? van hozzá lehúzom de akárhogyan próbálkozom nem adja meg magát sajnos. Mondjuk nem mertem melegíteni nehogy baja legyen az állórésznek. Szerintetek mi lehet a megoldás ?
Segítségeteket előre is köszönön! Üdv Sándor
Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni!
tehát van egy olasz 125 mtx-em talán 90 vagy 89-es de mindegy igaziból. a probléma az hogy berakom egyesbe és engedem rá a kuplungot akkor lefullad. ráengedés után bármekkora gázt húzok neki újra lefullad. csak úgy lehet vele elindulni ha felpörgettem 4-5 ezerig és rádobom a kuplungot, és felváltásnál is csak akkor nem dadog be ha minimum 4 ezernél váltok! miért csak alsó tartományban jelentkezik a probléma? a segítséget előre is köszönöm
üdv: Laci
Jól mondja a Sanyi ..............ott tartják magukat az árak és a körűl mennek......... 5 éve a sutyukiba 4 szerelö volt .... 1 csak gumit szerelt 1500 / db ... egy csak a garanciális olaj csere stb- ket csinálta 2 pedig csinálta a hibás motorokat
MA :
egy szerelö van 3000 ft egy gumi csere csak garanciális szerviz munkák vannak .. hibás motor elvétve és még a papir munkát is a szerelö végzi 136 000 ft ért .......... tudom hisz együt nyomtuk évekig
Üdv mindenkinek.Simson S51N 4 sebességes.Egy olyan kérdésem lenne váltáskor nem veszi egyből a sebességeket pl 1 és 2 között nem tudom egyből 2 be rakni hanem elöszőr üresbe és utána meg 2 be.Ez 2 és 3 között is előfordul.Ez mitől lehet .Köszönöm.
A márkaszervizekben nem mentek le az árak, egy blokk szét-össze 160 rugó körül van és ahogy egyre kisebb a szerviz úgy lesznek olcsóbbak az árak, de azért 50-60 alatt kevesen csinálják meg és az is kevés....nem is éri meg...
A melegítés ötletét pedig nem erőltetem. Elég drága mulatság lenne ha tönkretenném a álorészt. Még egyszer nagyon a segítséget mindenkitől! :) Szép estét Nektek!
Másnál is előfordult már, hogy rágyógyult? (GSX-R)
Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv Fecó!
Van egy Husqvarna cr 125 tipusu cross motorom aminek sajnos megszorult a főtengelye. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám levenni róla a lenkereket? van hozzá lehúzom de akárhogyan próbálkozom nem adja meg magát sajnos. Mondjuk nem mertem melegíteni nehogy baja legyen az állórésznek. Szerintetek mi lehet a megoldás ?
Segítségeteket előre is köszönön! Üdv Sándor
segítséget szeretnék kérni!
tehát van egy olasz 125 mtx-em talán 90 vagy 89-es de mindegy igaziból. a probléma az hogy berakom egyesbe és engedem rá a kuplungot akkor lefullad. ráengedés után bármekkora gázt húzok neki újra lefullad. csak úgy lehet vele elindulni ha felpörgettem 4-5 ezerig és rádobom a kuplungot, és felváltásnál is csak akkor nem dadog be ha minimum 4 ezernél váltok! miért csak alsó tartományban jelentkezik a probléma? a segítséget előre is köszönöm
üdv: Laci
beírod:
honda cr 250 service manual
első linkre katt, letölti, abba benne lesz valahol. :)
https://www.google.hu/search?q...
MA :
egy szerelö van 3000 ft egy gumi csere csak garanciális szerviz munkák vannak .. hibás motor elvétve és még a papir munkát is a szerelö végzi 136 000 ft ért .......... tudom hisz együt nyomtuk évekig
kár is mérgelödnünk !
Hogy írják a lábtartó konzolt?
Előre is kösz, ha egy németes segít.