95ben jobban éltünk
akkor japán gépe a gazdagabbnak volt
akkoriban kevesebben szereltek japán gépet
akkoriban kevesebb kiadása volt a embereknek, így ma ha 150e lenne egy főtengely csere inkább venne 100e ért bontott blokkot és műszakin meg áttolná a hibás blokkal és ő maga cserélgetné otthon a blokkot 2évente ki-be.
Most gondolkodom hogy 95 környékén 80-90 ezerbe került egy főtengely csere, mig a váltó javítása ugy 60 ezer forint volt. Hát nagyon szomorú hogy igy lementek az árak szerelői szemmel. Mert ha inflációval számolunk akkor kb 150 ezernél kellene járnia az áraknak. Ez azt jelentené hogy a vevők is többet keresnek. Szomorú.
ez van ! aki ért hozzá.... el zavarják ! aki szereti csinálni ,, nem engedik
hogy csinálja . aki nem tudja csinálja ... aki hold hülye hozzá tanitja !
T a kivét
Magyarország szeretlek !
most az egyszer bele trafáltál ........... kis vasutas ....
egy menő maszeknál egy szerelő kb 120- 180 ig keres de minimumal van jelentve ............... a másik lehet kérni sokat a szerelésért és van aki ki is fizeti ................ csak ép laszóval nem fogsz kuncsavtot ...
itt nagyon kevés az emberek pénze aki tudja vagy meri maga szerel , a jó szervizek ? 3 évet huztam le Suzuki szakszervizbe ... inkább hadjuk VÉR lázitó ..... és az egészben a legszebb hogy 20 éves gyerek mokolja a motorod .... lehet ért hozzá ,,, lehet meg tanulta ,
de minden szerelő tegye a pici kezét a szivére 10 - 20 - 30 éve mekora gyakorlata volt ? ... hogy tekint vissza az akkori tudására ?
nálunk azért alkalmazza a szakszerviz , a maszek a fiatal munka erőt ,,,,, mert szarér hugyért meg csinálja azt amiről fogalma sincs.. /T a kivét / ... nem gondolkodik csak egy vékony réteg , hosszu távon
sora mennek is tönkre a szervizek ,, Hogy miért
Hello! Segítséget szeretnék kérni tőletek. A Prox dugóban bene kell lenije hogy prox a márka jelzésnek mert nekem csak annyi van benne hogy Made in Japán. Most dugóztam először motort és sajnos nem nagyon értek hozzá. A válaszokt előre is köszönöm.
ez itt a Jó Magyarország....... ha itt a motor és én szedem ki a blockot és csak a váltot kell cserélni , ami azt jelenti................. nem kell szét szedni csak az alját ... Kapaszkodj Józsi ! ...... cak pak 25 000 pénz ergó ... 110 dollcsi ............. egy komplet válto 25000- 50000 pénz a 750 gigxerhez ..... csak villát , vagy fogaskerékpárt , esetleg kiválaszto tengelyt venni csak vadi ujat érdemes ............... ez kurva drága kb egy 2 fogaskerékpár 230-300 euró
aki meg csak ezeket adja el használtba .............. AZ BIZTOS SZAR !
tudom KB 40 db külömbözö váltom van csak Suzukihoz .............
Sokan köszörülgetnek vilákat , ablakokat , körmöket ............... kb egy szart sem ér ............ csak ideig ,,,óráig ............ EZ NEM AMERIKA ..... Jozsikám SAJNOS !
A video és az elmondottak alapján nekem egyértelmű hogy a második fokozat hibas. Kérd meg hogy guruljon el vele hozzád es menj egy próba kört. Te mennyiért javitassz egyébként ilyen hibát? Nálunk 1000-1300 dollar plusz alkatrész. Csak érdekesség képpen. .
nemrég csináltam ilyet teljesen tanácstalan voltam először aztán megvilágosodtam és váltótcseréltem zsír lett (nem akartam feleslegesen szétszedni a blokkot de azt kellett) szerzek alkatrészt is ha kell
Csak józan paraszti ésszel gondolom. Régen a riga csinálta ezt, mikor meg-megcsúszott a kuplung. De hogy ennél mi és hol azt nem tudom. Én régebben robogókat javítottam, nagyobb gépekben nem vagyok otthon. Vannak itt nálam nagyobb guruk.
Hát igen ez is lehet ............... de mind kettő hibának teljesen más a hangja............. és akkor az ötös kerék pár,, amit a villa huzigál, a kettes és a hármas közt az is kérdéses ..... és szerintem a probléma akkor 3 -ba is ellö jönne Józsi , NEM ?
de igazad van ,,, talán az is lehet hogy a rossz hézagolás miatt ki dobja egy pillanatra az ablakból , de a kukac tangely meg nem engedi és vissza csapan .................. ki tudja ?
minden esetre elsönek meg nézném a tengely kapcsolot ,, azt ha minden rendben velle .............. szét lehet dobni a blockot ,,, nem kis pénz !
akkor japán gépe a gazdagabbnak volt
akkoriban kevesebben szereltek japán gépet
akkoriban kevesebb kiadása volt a embereknek, így ma ha 150e lenne egy főtengely csere inkább venne 100e ért bontott blokkot és műszakin meg áttolná a hibás blokkal és ő maga cserélgetné otthon a blokkot 2évente ki-be.