Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet megnyitni a linket ;)!
Idegesítő nagyon, mert kecsóringen egyszer a jobbos kanyarban játszotta ezt el és majdnem ledobott... és ez nem a gumi miatt vagy a brutális gázrántástól van. Sajnos... :( :(
kuplung .................. rúgó ?, lamela ?, fémlamella ?

Itt Mányon amikor , vissza váltok, vagy nagyot húzok 180 km /ó nál .... Vagy 4- be 210 nél ,,, nagy gáznál ... olyan mintha rámennék egy olaj foltra szitál a motor hátulja ....................

MIÉRT VAN EZ ?
https://www.facebook.com/photo...


csak viccc ............. Tasi
Helló Forumosok!
A kettes sebeségből való kigyorsításkor 8-10 ezer fordulat környékén megcsúszik a motor,mint ha egy olajfoltra mennék rá vagy hirtelen megszaggatna.(csak kettesben)
Itt egy videó, amint elhagyom a kamion jelentkezik is.
[L=http:// http://youtu.be/B-JRvnNB60E

Valaki azt mondja váltó, valaki azt hogy kuplung lamella. Tanácstalan vagyok. A másik hogy itt az alföldön jó motorszerelőt sem tudok(nem ismerek) aki jó árban megbízhatón dolgozik.
Köszi a válaszokat előre is!
Vehetsz, csak ott fog állni kihasználatlanul!
Még akkor is fél kézzel két újjal tekerve lejön ha az anyát felhegesztették...
végülis mondjuk kislánckeréknél be lehetne a láncba akasztani
Készítek alkalmanként támasztó eszközt ami nem tör le semmit.
ok csak a csücsköt hova akasztod be egy motornál mert azért egy kis lyuk a blokk oldalába nem túl esztétikus
az túl könnyű. amikor ketten ugráltunk a csövön az ifa kerékcserekor az az igazi
jobbal elfáradtunk mintha lefutottunk volna egy maratont
aztán amikor már alig éltünk(egész napos borcipelés után volt a kerékcsere) még fel is kellett emelni a helyére a kereket mert az a racsnis szar nem működött
ez egy meghatározó élmény volt, utána menetem el nem sokkal vasutasnak....pihenni.......
Ilyet használok 3-4 éve persze elsősorban a kamionon kerékcseréhez, de ebből a kisebb is 1500nm-es a nagyobb 3000 körül van, egy gyerek is megszakít vele kamion kerékanyát vagy eltöri a csavart...
Ez elég kíméletes és nincs ellenfél, mindent leszed....vagy letép ha nem vigyáz az ember, de mivel nem üt így nem is szokott bajt okozni: link
keresel egy autógázzal foglalkozó céget és kunyerálsz tőlük lejárt gáztartályt
nekem van 2db 100 literes meg a padláson egy 40 literes(ilyen hordozható légtartálynak szántam de inkább vettem 2x 20 méter tömlőt)
kb vasárban megkaptam
40-60 litereseket szerintem tuti megkapod fillérekért a 100as ritka már
ezek(a régiek) 45 bar-os tartályok kompresszorhoz még "használtan" is bőven jók olyan 1000évig
Én a kuplung oldalinál szoktam anyázni.
Vettem régen egy légkulcsot, de annyi a légigénye, hogy csak 2utcával arrébb lévő műhelybe működik :(
Nézhetek majd a vakerán tartályt és hozzá max 3méter nagy tömlő...
a kuplunganya lófasz és estifény a kislánckerékanya ameik be van rohadva na az ! mikor egy 100 kilós fószer nehezedik a hátsófékre én meg méteres colos csővel tekerem a T szárat az a buli
úgy gondolom ezt csak akkor fogjuk megtudni ha hozol egyet és kipróbáljuk
Oké csak azokba ha belenézel kúpos, mert 3ponton megvan nyomva és sűrűmenetes és alatta menetragasztó meg baszottnagy nyomatékkal lehúzva(100-140Nm közti érétk rémlik általában)
a vékony csatlakozású
kawasakim sosem volt, de wartburg féltengely anyát letekerte
bár akkor fel kellett pumpálni 12bar-ra a tartályt
azért egy 8 ezres géptől nem kell elvárni annyit mint egy (több) százezrestől
de barkács célra teljesen jó
tűzőgépem is van kinzo, az is jó bár az 50mm kapcsokhoz kevés a 6 bar, de 8 nál már beveri keményen
jó pár ezer tűzésen túlvan és még mindig él
Milyen csatlakozású a kinzo?
egy kettedes? vagy nagyobb?
Nyomatékra mi a tapasztalat?
Pl. Kawasakik kuplung anyáját leszenvedi a váltótengely végéről?
Ami azokat leszedi az már jó kulcs!
"...ha csak hobbi szinten szerelgetek akkor nem vehetek magamnak ilyen segédezközt?" Soha, semmilyen körülmények közt! Törvényellenes! Gondolj csak bele. Elveszed az igazi szerelők megélhetését. Egész életedben komoly lelkiismeret furdalásod lenne, hogy elvetted egy szerelő kicsi pénzecskéjét. Ugye ezt nem akarod?! Ne tedd! Nem szabad. Ne vegyél ilyen csavarkihajtó-behajtó izét...
három fázisu feszültség szabályzo ...................... mivel csokis észerü ha össze dugód ... úgy jó ............. de ha másik motorba lesz mokolva
piros a biztositék doboz + ra kell , a másik szál -............ és álltalában 3 egyforma szinű a generátor 3 sarka

inkább levegőst vegyél
kb 5 éve vettem a praktikerben 8 ezerért egy kinzo nevűt
a várakozáson felül teljesít
van ilyen akkus behajtógép is, pár év alatt elgyengül a gép, a gyári akkuja 4-5 évet bír, akku meg kurva drága hozzá és nem is éri meg(16ért kaptam pótakkut de meg sem közelíti a gyári készletben lévő teljesítményét)
Na ez az. azt honnan tudod hogy nem hivatászerüen szerelek?
és ha csak hobbi szinten szerelgetek akkor nem vehetek magamnak ilyen segédezközt?
Már meg van és szerelni kell.
Nem kell neked ilyen ha csak nem szerelsz hivatásszerűen?
Hali! Van esetleg valakinek valami tapasztalata vf500 blokk szereléssel kapcsolatban?