"...szerintetek lehet e a Cdi az oka annak hogy a motor egyszer csak leállt és azóta nem indult..." Szerinted?! Szívatót meg gázt pedig nem húzunk egyszerre, mert hatástalanítják egymást.
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy szerintetek lehet e a Cdi az oka annak hogy a motor egyszer csak leállt és azóta nem indult.
Új bosch gyertyát vettem bele,üzemanyagot kap,gyújtásfelöli oldalon a szimering száraz,kompressziót nem mértem,de szerintem van..
Amikor tekertetem az önindítóval és szívatón is van,gázt is nyélen húzom akkor durrog kicsit de nem indul be :/
Cagiva Freccia c12R a moci,köszönöm előre is bármilyen tippel szolgáltok,üdv.:Huba
Hali mindenkinek! egy pár gyors kérdés, 96 os 250es Honda cr, az alany. Hidegen is, de ha picit is bemelegszik akkor nem emel ki rendesen a kuplung, ha rá állítok akkor meg csúszik! valami elképzelés, vagy tanács? a másik dolog, karburátor gyári fúvóka méreteket tudna valaki adni, és a karburátor helyes beállítását.... köszi!
Mondom megnézem hol laksz, de aztán láttam: Nem erre!
Állj neki és nézegesd végig, mert a jelenség olyan, mintha el lenne dugulva valami, pl a tüszelep fészke.
Nincs "állott" benzin most jöttem meg a motorral, és a második indításra ment, pedig október óta egy centit sem. menni benzin van az úszóházban? Ha megint megáll, azonnal zárd a benzincsapot és nézd meg!
Persze, jön a benzin, szűrő előtt. szűrő után. A benzin is friss, nem a téli állott. A bowdenek, gázkar is végig lett nézve. Egy dologra gyanakszom, hogy a szívócsonknál, lehet kinyomta a tömítő pasztát és falsot szív.
Most lett felújítva a motorom és problémával küzdök.
A motor egy 70ccm HM CRE 19-es dellorto karbival, gyári lamella, gyári kipufogó, új légszűrővel szerelve.
A hibajelenség a következő.
Első összeszerelésnél a motor babán ment, de rossz volt a levegő állító csavar a karbin - előző gazdája művelt vele valami "csodát"- vettem egy ugyan olyan karbit csak minden alkatrésze működőképes.
Kitakarítottam, kicseréltem a tömítéseket, eggyel nagyobb a főfúvóka mérete ennek, mint a rossz karbinak, de gondoltam se gond össze lehet hangolni.
Feltettem, mindent bekötöttem és láss csodát beindult szívatóval első rúgásra.
Ezután jött a baj. A motor a beindítást követően gyorsan felpörgette magát és leállt.
Ezt eljátszottak kétszer, meguntam.
Visszatettem a régi karbit, amivel ment korábban, viszont ezzel is ugyan ezt a jelenséget produkálta.
Már csak meg kell rendelnem......
Imádok motort szerelni az alapvető szerviz dolgokat könnyedén megcsinálom egyedül, mennyire nehéz kicserélni?
Egy simson blokkot szét és össze rakok, tehát ahhoz képest?
Érdeklődnék hogy szerintetek lehet e a Cdi az oka annak hogy a motor egyszer csak leállt és azóta nem indult.
Új bosch gyertyát vettem bele,üzemanyagot kap,gyújtásfelöli oldalon a szimering száraz,kompressziót nem mértem,de szerintem van..
Amikor tekertetem az önindítóval és szívatón is van,gázt is nyélen húzom akkor durrog kicsit de nem indul be :/
Cagiva Freccia c12R a moci,köszönöm előre is bármilyen tippel szolgáltok,üdv.:Huba
Most vettem egy 1991es KTM krosszmotort(125) erősen felújítandó blokkal... :) Keresek jó szerelőt, aki rendbe teszi. Kit ajánlotok? köszi
be indítom és felmelegítem üzemi hőmérségletre
Állj neki és nézegesd végig, mert a jelenség olyan, mintha el lenne dugulva valami, pl a tüszelep fészke.
Segítségeteket kérném.
Most lett felújítva a motorom és problémával küzdök.
A motor egy 70ccm HM CRE 19-es dellorto karbival, gyári lamella, gyári kipufogó, új légszűrővel szerelve.
A hibajelenség a következő.
Első összeszerelésnél a motor babán ment, de rossz volt a levegő állító csavar a karbin - előző gazdája művelt vele valami "csodát"- vettem egy ugyan olyan karbit csak minden alkatrésze működőképes.
Kitakarítottam, kicseréltem a tömítéseket, eggyel nagyobb a főfúvóka mérete ennek, mint a rossz karbinak, de gondoltam se gond össze lehet hangolni.
Feltettem, mindent bekötöttem és láss csodát beindult szívatóval első rúgásra.
Ezután jött a baj. A motor a beindítást követően gyorsan felpörgette magát és leállt.
Ezt eljátszottak kétszer, meguntam.
Visszatettem a régi karbit, amivel ment korábban, viszont ezzel is ugyan ezt a jelenséget produkálta.
Szerintetek mi lehet vele a gond?
Érdeklődnék, hogy Cagiva típusú motorra hol szerelnek fel E jelzésű lámpákat?
Bármely motoros szervizben megoldható?
Imádok motort szerelni az alapvető szerviz dolgokat könnyedén megcsinálom egyedül, mennyire nehéz kicserélni?
Egy simson blokkot szét és össze rakok, tehát ahhoz képest?