hozhatod ,, mi elött mindent szét csavargatnál ! https://www.facebook.com/pages...
a szinkron a 2500- 3000 fordulatig a motor hengereinek együtt dolgozásáért felell , magyarul ha 4 ember tol egy szekeret mind a négyen egyformán tolják nem csak az egyik támaszkodik , egy meg sziv rohamot kapp
Sziasztok!
Nem találtam suzukiban olyan topikot ami nekem kellene, így ide írok nektek.
Suzuki katana ac50 ducati energia fesz.szabályzót keresek (használtat az újat nem tudom megfizetni!). Nagyon köszönöm előre is a segítséget. baranyi@totalcar.hu-ra kérnék emailt ha valaki tudna nekems egíteni köszönöm!
a tv-t már nem zavarja mert megszűnt az analóg sugárzás
trafóra gondoltam hátha melegedne vagy ilyesmi a nagyobb szikra miatt
csak fog valamit az ellenállás
Elvileg nem. Apriliámban volt ilyen gyertya anno valamennyi ideig, kérdeztem lehet-e belőle valami gond mikor vettem, de nekem azt mondták,hogy nem max a rádió/tv adásba zavarhat be minimálisan.
mivel nem az övé csak hirdetés, nem nagyon tudja
mondjuk azt meglehetne csinálni hogy vinni 1 plusz gyertyát és amikor leáll lekapni a pipát és megnézni van-e szikra. ha nincs az drága muri szerintem:/
Egy jó barátom vett egy 2000es r6-ot és érdeklődnék, hogy mennyire fordul elő a típusnál, hogy csörög a vezérműlánc rajta és elvileg meghúzás után rövid idővel újra kilazul és csörög újra..
Én úgy tudom, hogy ez elő szokott fordulni ezeknél az évjáratoknál.......
Km 31000
Illetve van-e valakinek tapasztalata hogy ennek a helyreállítása kb mennyi kp?
szerintem nem. Ha nem jó a karbiszinkron, akkor az egyik henger jobban megy, a másik kevésbé. ilyenkor talán nehezebben indul, illetve nincs normális alapjárata.
egy 4 hengeres motor 2 hengerrel is megy, emelt fordulaton. nem szereti de megy, szóval szerintem ott más baj lesz.
Üdv!
Egy GSX 550EF motorról lenne szó.
A jelenlegi tulaj ezt írta:
"A motor jól húz, de jelenleg van egy olyan problémája, hogy mikor bemelegszik egy kevés időre leáll. Karbiszinkront kéne rajta állítani, de ezt a szerelő nem tudta megoldani. Kaptam egy másik szerelő telefonszámát aki már nagyon régen ilyenekkel foglalkozik."
Ez mit jelenthet? Valóban egy karbiszinkron megoldaná a dolgot, vagy más is lehet a probléma? Így tudom, hogy nehéz megmondani, de azért érdekelne itt pár ember véleménye. Köszönöm előre is!
A kúpon kellene tömítenie,így felfelé kell állnia,fordítva nem lenne értelme,de kíváncsi lennék a leengedőcsavar kialakítására,mert sztem ez nem odavaló,egy szimpla réz v alu alátét szokott olajleeresztő csavarnál lenni. Ha mégsem akkor jó így ahogy áll.
Sziasztok .Vettem az olajleersztő csavar alá tömítést és a kérdésem az lenne ,hogy kell felrakni a leeresztő csavarra a tömítést? a kúp néz a kartel felé vagy a csavar hatlapfejű része felé néz? Mellékeltem hogy néz ki ez a tömítés
a 2t olaj jó, de valamelyik motorom gépkönyvében olvastam hogy a motorolaj is megfelelő
légszűrőolaj annyiból jó hogy megáll a szivacsban és nem folydogál le alulra
hát a szikranélküliség már megoldódott, cdi cserés lett, utána produkálta ezt a szikrás dolgot, de szerintem összefügg a kettő hogy csak akkor van szikra ha erősen rugom és nehezen indul nem?
https://www.facebook.com/pages...
a szinkron a 2500- 3000 fordulatig a motor hengereinek együtt dolgozásáért felell , magyarul ha 4 ember tol egy szekeret mind a négyen egyformán tolják nem csak az egyik támaszkodik , egy meg sziv rohamot kapp