Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Benzin folyt a forgattyús házba.
Kössz!
Az nem légtelenítés, hanem ott még van kb 2 deci olaj. Ha azt nem engeded le akkor ott marad. semmi gond, csak olyan mintha nem az összes olajat cserélnéd le csak 1 részét. Feltöltésnél kell figyelni, hogy annyival több olaj van a blokkban.
nem
Sziasztok!
A megnyúlt vez.lánc cserénél a lánckereket is ki kell cserélni? (Yamaha xt 600)
üdv valakinek eladó könyve esetleg?
az xt600-nak is ott a légtelenítő
sosem használtam
esetleg egy blokkbontás után van értelme amikor minden "száraz"
a pegaso-t nem ismerem, annál lehet kell.....
Ha a könyv írja és kihagytad, akkor helytelen. Nem véletlenül van odaírva. Aki nagyon vigyázni akar a masinájára, az eleve felönti az olajszűrőt olajjal és úgy rakja fel (ha olyan helyzetben szerelhető, hogy meg lehet ezt oldani). Bár szerintem egy kis levegőt 1 mp alatt kinyom magából egy jól működő olajpumpa. Gondolom nem most raktad össze a blokkot és nem tök száraz. Ezt a típust nem ismerem, csak józan paraszti ésszel írtam.
Sziasztok!
Friss tulaja vagyok egy 98-as Honda CRM 125 nek, az eladó elmondása szerint a powerszelep elektronikája nemjo azért nem pörög ki....nos én ilyet még nem szereltem ...
Biztos hogy ez a baja?
Mit nézzek át előtte pl szelepnél,hogy kell működnie?
Használtan találni v nem érdemes ,inkább uj?
Ha valaki tud valamit megköszönném ha írna , de ha van itt nagy honda szaki azzal is szívesen beszélgetnék privátba :))
Esetleg ha van valami tanács hogy mit nézzek át rajt alaposan mire kell figyelni az is jöhet , sajnos eddig még csak simsont meg etz-t szereltem...
Petya
Sziasztok!
2000-es pegasomon lecseréltem az olajat és olajszűrőt. User manual szerint az olajpumpától jövő részt le kell légteleniteni a szűrőházban lévő kis csavar kivételével és rövid inditózással, mielőtt beteszem az új szűrőt. Na ezt nem tettem meg. Súlyos? Mi itt a lényeg?
Köszi a válaszokat előre is!
Köszi ez megnyugtató. Azért még várok egy-két helyről árajánlatot. Elég nagy a szórás árban és minőségben is.
Üdv!én voltam nála pár éve tekercseltetni cbr 900-asét én megvagyok vele elégedve.
Valaki tudja-e,hogy a Piaggio Zip Fast Rider 50-es robi első teleszkópjába mennyi olaj kell száranként?Neten valamiért nem találok róla infót.
Hali olyan fórumozó tagra lenne szükségem aki nagyon ért a cr 125-höz mint motorikus mint elektronikai részére gondolok.
A nem semmi mikor 30éves a cucc és a fele átmetszve metrikusra és vegyes parádé van.
http://www.kepesmotor.hu/elekt...

http://generator.n-bit.net/

Hal
i! A fenti linkeken lévő úriemberrel van valakinek tapasztalata? Korrekt munkát végez?
Hova tuntel mar megint? En vagyok mindig. (kiveve mikor nem) Varlak hetvegen. Meg ha nem vagyok akkor csorrenj ram. Szamomat tudod.
Skájp vmikor fater?
Nem biztos,hogy kell állítani mert hidegen 14 bár kompressziót mértem.Múltkor a haver Aprillia 125-ös Leonardoja nem indult hidegen,mert hidegen csak 8bar volt melegen meg 13bar.Levettem a szelepfedelet és nem volt hidegen semmi szívószelep hézag.Adtam neki kb:0.07mm-rt és azóta minusz 3 fokban is pöccre indul.
A Honda az asszonyé csak mondom most itthon vagyok szabin és unalomból átellenőrzöm a vasat.Amúgy nincs semmi baja.
De azért kíváncsiságból összejelöm és megnézem ,hogy reagál az állításra.Sose tudni mikor kerülök össze ilyen technikával.
Mégegyszer nagyon köszi!
lenne inkább hidrotőkés aztán egyáltalán nem kellene kínlódni vele
azért írtam, hogy kicsit mozdítsd csak. a hangján hallani fogod, jó irányba mozdítottad-e. Addig kell csak tekerned, míg a hang megszűnik.
Gondolom csak addig szabad, amikor éppen elhallgat.
Ha túlfordítod kitámaszthat.
Akkor értelemszerű, hogy üzemmeleg motornál állítjuk.
Ez dekurvajó!
Miért nem raknak minden motorra ilyet?
Egy szál cigi mellett beállítanám a szelephézagokat......akár V8-on is....
Köszönöm szépen!
Ha kicsit nagyobbat mozdítok akkor nem lesz valami kár?Mondjuk nem jó irányba kezdem tekerni.
Úgy is kell