Az nem légtelenítés, hanem ott még van kb 2 deci olaj. Ha azt nem engeded le akkor ott marad. semmi gond, csak olyan mintha nem az összes olajat cserélnéd le csak 1 részét. Feltöltésnél kell figyelni, hogy annyival több olaj van a blokkban.
az xt600-nak is ott a légtelenítő
sosem használtam
esetleg egy blokkbontás után van értelme amikor minden "száraz"
a pegaso-t nem ismerem, annál lehet kell.....
Ha a könyv írja és kihagytad, akkor helytelen. Nem véletlenül van odaírva. Aki nagyon vigyázni akar a masinájára, az eleve felönti az olajszűrőt olajjal és úgy rakja fel (ha olyan helyzetben szerelhető, hogy meg lehet ezt oldani). Bár szerintem egy kis levegőt 1 mp alatt kinyom magából egy jól működő olajpumpa. Gondolom nem most raktad össze a blokkot és nem tök száraz. Ezt a típust nem ismerem, csak józan paraszti ésszel írtam.
Sziasztok!
Friss tulaja vagyok egy 98-as Honda CRM 125 nek, az eladó elmondása szerint a powerszelep elektronikája nemjo azért nem pörög ki....nos én ilyet még nem szereltem ...
Biztos hogy ez a baja?
Mit nézzek át előtte pl szelepnél,hogy kell működnie?
Használtan találni v nem érdemes ,inkább uj?
Ha valaki tud valamit megköszönném ha írna , de ha van itt nagy honda szaki azzal is szívesen beszélgetnék privátba :))
Esetleg ha van valami tanács hogy mit nézzek át rajt alaposan mire kell figyelni az is jöhet , sajnos eddig még csak simsont meg etz-t szereltem...
Petya
Sziasztok!
2000-es pegasomon lecseréltem az olajat és olajszűrőt. User manual szerint az olajpumpától jövő részt le kell légteleniteni a szűrőházban lévő kis csavar kivételével és rövid inditózással, mielőtt beteszem az új szűrőt. Na ezt nem tettem meg. Súlyos? Mi itt a lényeg?
Köszi a válaszokat előre is!
Nem biztos,hogy kell állítani mert hidegen 14 bár kompressziót mértem.Múltkor a haver Aprillia 125-ös Leonardoja nem indult hidegen,mert hidegen csak 8bar volt melegen meg 13bar.Levettem a szelepfedelet és nem volt hidegen semmi szívószelep hézag.Adtam neki kb:0.07mm-rt és azóta minusz 3 fokban is pöccre indul.
A Honda az asszonyé csak mondom most itthon vagyok szabin és unalomból átellenőrzöm a vasat.Amúgy nincs semmi baja.
De azért kíváncsiságból összejelöm és megnézem ,hogy reagál az állításra.Sose tudni mikor kerülök össze ilyen technikával.
Mégegyszer nagyon köszi!
A megnyúlt vez.lánc cserénél a lánckereket is ki kell cserélni? (Yamaha xt 600)
sosem használtam
esetleg egy blokkbontás után van értelme amikor minden "száraz"
a pegaso-t nem ismerem, annál lehet kell.....
Friss tulaja vagyok egy 98-as Honda CRM 125 nek, az eladó elmondása szerint a powerszelep elektronikája nemjo azért nem pörög ki....nos én ilyet még nem szereltem ...
Biztos hogy ez a baja?
Mit nézzek át előtte pl szelepnél,hogy kell működnie?
Használtan találni v nem érdemes ,inkább uj?
Ha valaki tud valamit megköszönném ha írna , de ha van itt nagy honda szaki azzal is szívesen beszélgetnék privátba :))
Esetleg ha van valami tanács hogy mit nézzek át rajt alaposan mire kell figyelni az is jöhet , sajnos eddig még csak simsont meg etz-t szereltem...
Petya
2000-es pegasomon lecseréltem az olajat és olajszűrőt. User manual szerint az olajpumpától jövő részt le kell légteleniteni a szűrőházban lévő kis csavar kivételével és rövid inditózással, mielőtt beteszem az új szűrőt. Na ezt nem tettem meg. Súlyos? Mi itt a lényeg?
Köszi a válaszokat előre is!
http://generator.n-bit.net/
Hal
i! A fenti linkeken lévő úriemberrel van valakinek tapasztalata? Korrekt munkát végez?
A Honda az asszonyé csak mondom most itthon vagyok szabin és unalomból átellenőrzöm a vasat.Amúgy nincs semmi baja.
De azért kíváncsiságból összejelöm és megnézem ,hogy reagál az állításra.Sose tudni mikor kerülök össze ilyen technikával.
Mégegyszer nagyon köszi!
Ha túlfordítod kitámaszthat.
Akkor értelemszerű, hogy üzemmeleg motornál állítjuk.
Miért nem raknak minden motorra ilyet?
Egy szál cigi mellett beállítanám a szelephézagokat......akár V8-on is....
Ha kicsit nagyobbat mozdítok akkor nem lesz valami kár?Mondjuk nem jó irányba kezdem tekerni.