Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Járó motornál fellazítod az anyát annyira hogy a "skálát" tudd tekerni és elkezded lassan tekerni az egyik irányba. A lényege annyi, hogy addig kell tekerned míg a szelepeknek nincs hangjuk. Ha rossz irányba tekered , értelemszerűen nő a szelepek hangja, ha a másik irányba megszűnik. A lényeg hogy lassan tekerd ne úgy mintha bivalyt tolnál :D
cn250 en is hasonló, nekem a szerelő járó motornál fülre állította
azért nem semmi megjegyezni ezeket a 3/16 és társai méreteket
Idezet land rovar szerelesbol:

-adja nagyobb dugokulcsot
-mekorarat
-faszom tudja ezek ossze vissza szamozzak
-a kvanyaaat ez meg metrikus, jeeee csiv (csavar ipari vallalat)
-stb
En ertettem tokeletesen. Bar mondjuk azt kihagyta hogy a ricnis stucnit el kell forditani 180 fokkal.
Okosság kellene!
Honda Foresight 250-en kellene szelephézagot állítani csak van 1 kis bökkenő.Nem tudom,hogy kell ezt a verziót állítani.Ha valaki tudja a folyamatot akkor szívesen venném ha megosztaná velem.
forditsam? :)
Természetesen. Tata halá, tata bőtő. Matotaddi patodda. A taládáé űű nem máté... Tudom most magadra veszed és megharagszol, de amit írtál, azt ember legyen aki lefordíjjja....
Sziasztok
Kérdésem az lenne volt már valakinek (1000rr 04' )szelephézag állítás?
Körülbelül mennyi idő és mennyibe kerülhet?
( beinditom és ciripelő fémes hangot hallok fordulaton,hidegen ,melegen is, azért is gondolok a szelepekre)
Válaszokat előre is köszönöm!
Ez naggyon jo volt
Neked nem kellene motort "szerelni"!
írjatok motor tipust, amiben 1v 2hengeres, quad építéshez megfelelne.
A fotegj eflso höpltoneban za lleensüj elgffelle logmuttat.
szia! köszi még egyszer majd próbálkozom. lehet,hogy az agyában valami problem mert 3.-ba még igencsak emelgeti az elejét!
Heló nekem egy honda 500 xl szétszedtem a valto miat de az össze rakásnál meg akadtam mert van benne egy elen súly a főtengej alat és be kéne álitani hogy ne rázon előre is köszi
jah itt a topikban van egy rc51 nevű srác, ő honda fán :)
Írj rá, hátha tudja fejből....
Kawa lenne már mondanám 99% karbisorba van fojtva
Oké! köszi az értékest! csaó
végsebeséghez a csúcsteljesitmény és tömeg számít, a mocid csak nem lett nehezebb pár száz kilóval :D
így marad az, hogy gyenge.
240km/h egy 954 tömegénél kb. gyanúsan 98Le környéke, nem tudom ez a hülye 98pacis fojtás külföldön meddig volt életben?
Gondolom, ha komolyabb gond lenne lenne más tünete is (zaj, füst, szag, fény)
Annyira nem ismerem a 954 t hogy merre szokták fojtani, ha fojtott verzios. Lekéne tölteni egy GYÁRI service manuált és meglesni hány pacis verziok léteztek és ha volt folytott kikeresni ír e róla valamit, ha nem akkor keresni egy cbr buzit aki fejből vágja :D
cső cimbik! BUÉK! van 1 cbr 954-em két éve vettem,s a kezdet óta harmadikba 240-ig pill.alatt ott van utána hiába húzom neki nem akar többet menni! mi lehet az oka? előre is köszi!
Koszonom a segitseged
http://www.kawasakimotorcycle....

Valószínűleg egy 30 ohm-os ellenállást és egy zárlatos zenert kell cserélned. A képeken látszik. Multiméter kell hozzá hogy megtaláld a hibát, mert közel sem biztos hogy csak ez a két alkatrész ment tönkre. Ha nem vágod, akkor ne kísérletezz, mert végleg megölheted az egészet. Inkább vidd szakihoz.
hat valami ellenallas hibarol irtak amit az a bizonyos dioda okoz. ez amugy ER5 tipikus hibaja. remelem megtudom oldani.
hát akkor egyszerű szétszeded és kicseréled azt a diódát amit mondtak a neten gondolom fénykép is volt hogy mit kell kicserélni bár én erősen kétlem hogy egy diódacsere megoldja a problémát de próba cseresznye
interneten neztem utanna ugy ertettem az elozo kommentemet
aki mondta neked az hogy nem tudja kicserélni ?