Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Honda NX 125.

Fordulatszámmérő órában elment a pilács. Alapjáraton néha felvillan, a vázon lévő csatlakozóban van áram.
Valószínűleg az izzó égett ki.
Hogyan kell kicserélni?
Sziasztok er 5osom fordulatszammeroje nem működik utánna néztem és egy diodat kell benne kicseréln. Van valakinek ebbe tapasztalata esetleg tudja melyik az a fránya dioda? Előre is köszi a választ
Köszönöm a gyors választ
van még egy szimmering az olaj felől azt kell kicserélni
Sziasztok
Olyan problémám lett, hogy a vízpumpa alatt található az a pici lyuk amin a hűtő víz szokott elfolyni ha szimeringes.Olajat cseréltem a motorban és az olaj folyik a kis lyukon.Nincs több olaj az előírtnál.Ez a motor honda crm 125
igen olvasgattam hogy hangosabbak cbr után szokatlan de majd hozzászokok köszi állítólag 21 ezer van benne nem volt visszatekerve 3.tulaja vagyok de ritkaság ilyen kevés km-el 13 éves motort venni, a sráctól akitől vettem 14 ezerrel vette meg! amikor vittem eredetvizsgára megmutatták a régi eredetvizsga képeit és tényleg 14 ezernél vitte a srác eredetvizsgára ! az 1. gazdája pedig szalonból hozta de tényleg nagyon egyben van a gép és elég korrekt áron is hoztam el tőle! olajat és szűrőt cseréltem most motul 7100 10w40-et tettem bele fékolajat fogok még cserélni és a levegőszűrőt is megnézem milyen állapotban van reméljük bírni fogja a gép a kiképzést
r1 98-99
Szokj hozzá. A Gixer blokkok mindig is hangosabbak voltak a Hondánál. Nincs avval semmi baj. Nekem is kicsit zörög.
Jah, szép Y 750-ed van. Bár a km benne, az sztem az órában 21e...
A váltójára figyelj, mert ott volt típusbetegség...
Az igazi!
Addig kicsit szellőzteted a belsőjét...
Szopás! Szép napot mindenkinek. Itt a tél közepén arra gondoltam,hogy kicsit rendbe szedem a gépet./Yamaha dt 50,73ccm Dr hengerszettel/Az általában jellemző,hogy nem hanyagolom el a masinát,szeretem,ha mindíg pöcc-röff.Gondoltam ideje kicserélni a tűgörgőt és a cspszeget,mert gázelvételnél már egy hangyányit becsörrent.Alkatrészt megrendel három nap multán meg is jött és hajrá.Ülée le,oldalidomok le,tankidom,tank le,víz leereszt,hűtőidom le,hűtő ki,kipuff le.Hengerfej csavarok ki henger le.Hoppá,nem jön le a henger,mert ütközik a vázba. Lánc szétold,első,hátsó blokkrögzítő csvsr ki,blokk begbillet és voooo henger ki.Dugó leszed,tűgörgő ki elő az uj és láss csodát. az uj csapszer 3 mm -el hosszabb.Na kérem ez a szopi. Rendelni csak jövőre.Batta meg. BUÉK mindenkinek :-))
Gyertyakép jó!
Jó időt mindenkinek,

itt a tél közepén arra gondoltam szükségem vennék hobbi célra egy négyütemű krossz gépet, kxf 250, yzf250-re gondoltam. viszont ha jól értem elég szerviz igényes paripák ezek tudnátok abban segíteni milyen időközönként és mit kell rajtuk cserélni? nem vagyok motorszerelő de szeretném én szerelni a gépem ezért ha tudnátok könyvet ajánlani hozzá azt is megköszönném!

előre is köszi az építő kritikákat
LaciLuciano
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy egy zx9r-re milyen karbi megy rá a gyárin kívül.
Le lett cupaszítva a vas, de a gyári karbival valami plusz levegőbeármlás hiány miatt nem megy rendesen.
A plusz evegőt a spoiler adta.
Köszi a segítséget!
Gyertyakép tökéletes. Elmegy akár medig ha nem hajtom meg magas fordulaton. Egyszóval koromnak semmi nyoma.
gázforrasztóval melegítsd meg szép pirosra, addig amíg abbahagyja a füstölést
utána kifújod a salakot és megnézed hogy megy
drótkefét ne alkalmazz
Sok az üzemanyag, nem tud elégni. A kisebb méretű gyertyáknak ez pont elég arra hogy egy vékony koromrétegtől már a porcelán mellé verje a szikrát. Ha kiégeted gázlámpával akkor újra használható lesz. A karbit meg be kell állítani. Persze okozhatja gyújtás kimaradás is, stb...
Hello. Mi okozhatja a gyújtógyertya testzárlatát? A motor 5km alatt kiüti és leáll, gyertyacsere után indul be csak, de ami gyertyát kivágozz azzal már nem. Mikor a motor magasabb fordulaton járna rángat egy kicsit és leáll utána, onnantól vége a gyertyának.
nálam van új és használt is. 100nm. Csörgess meg!
köszi a választ! ebből lehet vmi problémám egyébként?vagy szokjak hozzá hogy zörög... a kuplung nem csúszik, szépen kiemel 21 000km van a gépben!
gigser betegség .......... jó megoldás : a csap és a kosár közti tű görgös csapágy cseréje de ugy hogy pár tizedel nagyobb csapágy és hozzá hézagolni a kosarat és a csapot az uj csapágy nem segit kb 30 euró a kosáral együt kéne cserélni az meg 700 euró

tasi
Hali.Van egy gsx-r 750em meleg motornál hallható egy kis morajlás a blokkból de ha behúzom a kuplungot elhalkul..hallottam ezt azt hogy ez természetes valaki azt mondta kuplungkosár van aki azt mondta ne foglalkozzak vele csak ha erősödik a zaj.. igazán csak meleg motornál hallható ez a zaj... most szereztem a gépet előtte cbr-em volt de zavaró ez a hang az én fükemnek, a cbr-nél nem tapasztaltam hasonlót.... ötleteket tapasztalok? előre is köszi
Köszönöm
Tipus? Evjarat?
csapágyszett érdemes a szettet megvenni mert a generátor felőli peremes szimmering