Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek.Valaki megtudná esetleg nekem mondani,hogy Yamaha BWS - be milyen főtengely csapágy és szimering kell?Előre is köszönöm.
Sziasztok! Remélem jól telt az ünnep mindenkinek! Én tegnap is motoroztam :)! Na szóval segítség kellene! A moci amit vettem tök jól szuperál csak a fordulatszámmérő nem rendeltetés szerűen működik! Nem megy vissza 0 ra 1500 vagy 3000 es fordulatnál megáll!illetve nem is mutat mást! A jeladó vagy a műszerfallal lesz gond szerintetek? Hogyan tudnám ezt megállapítani illetve lehet ezt javítani?
2 de inkább 3 kulcs kell.
Márkából mind1, sok jó van, lényeg, sűrűn kell kalibrálni.
Elég, ha egy szervizes haverral összerakjátok a hiteles papiros kulccsal és megnézitek az eltérést, felirod kis papirfecnire...
Pl. 10Nm lépésenként.

Márkákból ami jó:
force, proxxon, beta, facom, king tony, jones way, gedore, tona, accessa amikből nekem vannak szerszámok

pumpatools.hu weboldalt javaslom, nagy a választék és olcsó!
meg az unimax is jó weboldal, de ott kevés a márkás termék
proxxont meg Érden árulnak.
Csapágyboltban keress VITON anyagú O-gyűrűt. 200 C.fokig tartósan hőálló. Én is csapágyasban dolgozom, ilyet visznek a vásárlók ilyen helyre, és eddig mindig jó volt.
A nyomaték kulcsokat sajnos olyan meghúzási tartományokban gyártják, hogy kettő kulcsra lesz szükség ha azt akarod, hogy minden csavarhoz jó legyen. Én a Vorel márkájút szereztem be ami 14-108 Nm-ig jó. Kiesik az ettől nagyobb, és az ettől kisebb nyomaték tartomány amire még szükség lenne. Rájöttem, hogy csak a kényesebb helyeken kell használni. A csavarokat eddig is k.b. annyira húztam meg, de ehhez azért kell egy kis gyakorlat. Van egy barátom, akire a10-es csavarnál kisebbet nem lehet rábízni, mert megszakítja.
szép napot..
Véleményt szeretnék kérni
Motorkerékpár szereléshez szeretnék venni nyomaték kulcsot , milyet ajánlotok , mennyi NM-ig? cross enduro mocik szereléséhez föképpen.
köszönöm
A sörös doboz elég kemény . Lágy Al-lemezt próbálj szerezni.
De szerintem az egysíkúságot sem ártana ellenőrizni.
Bemész egy autóalkatrész boltba és megnézed mit tudnak adni mijük van! Mondd meg kb mit akarsz és ne típushoz kérj-keress . A P21-nem ezelőtt, ( húúú már 38 éve) egy 0,75-ös Alu tömítése volt!lemezollóval is ki lehetett vágni, és bicskával faragni, igaz én kipuff-tömítést is csináltam belőle.
Hat probaltam soros dobozbol de nem adta ki az egeszet igy csinaltam egy kor alaku tomitest de az nem valt be . Lehet hogy ha sikerul akkora alulemezt szereznem amibol kijon az egesz hengerre akkor jolesz. Vagy valahogy leperemezem a klingeritet csak meg nem tudom hogy hogy. De gondolkoztam azonis hogy ahova a gumi tomites megy teszek azbeszt zsinort es onnantol mehet a klingerit. Magyarul ahol levan peremezve aluval a klibgerit oda azbesztzsinort tennek.
Üdv Srácok!
Szerintetek ez a típusú légszűrő http://www.bmcairfilters.com/s... tisztítható K&N takarító szerekkel,ugyanis az eredeti hozzá csak ebay-en van.
Nagyon puha Alu lemezzel nem próbálkoztál?
Van baj, nem kicsi, hanem nagy.
figyu az a gumigyűrűs megoldás azért annyira nem szar akkor van baj ha a hornyok amibe fekszik sérültek nincs síkban a henger és hengerfej bénán van lehúzva vagy víz nélkül megy és akkor megsül lehet aranyból is, pasztázni nem szabad és nem is kell mert a pasztákat oldja a benzin kicsit megkened gépzsírral hogy helyén maradjon és kalap
Hat lehet hogy kinai szar. De mashol nemtalaltam. Meg nem ertem a soknokost mibem gumigyuru? Oldottak volna meg massal. Kb az az anyaga ennek az szarnak mint a pasztanak. Ami 400 fokot ha bir. Meg merem kockaztatni hogy a gyuru meg ennyit se.hat akkor googlezok valami tomites szakit.
nem ázik át soha nagyon sokszor csináltam már 0,5-ös klingeritből hengertalptömítést soha nem volt baj vele hengerfejnél kiég kár vele foglalkozni
én nem kínlódtam sokat a dt-vel
ment a tankba kb 1 deci olaj pluszba ez kb 1:100
bejáratás 2x5 km
utána menetem én avval rendesen, persze nem üveghangon, de nem kímélve
akkoriban a prox még egész jó dugókat csinált, semmi baja sem volt
A klingerit ki fog égni idővel, ha nincs rajta egy fém perem az égéstér felé. Ha meg vízhűtéses, akkor biztosan nem tenném oda, mert elgondolásom szerint átázik. Ha megoldható, akkor már inkább vékony alulemez, persze géppel kivágva. Csak az furcsa hogy kiég a gyári, mivel azt oda tervezték. Síkolva lett ez oké, de nem szedtetek ki túl sokat? Én inkább arra tippelnék hogy sikerült kifognod egy 'jóféle' kínai tömítést, ezért ég el. Egyszer Aprilia Ditech injektor tömítésekből fogtam ki egy 'jóféle' sorozatot. Pár km után....
Bocs.El lett írva most nézem énis amit te írsz :D
1:75 lett volna, a 0.25ön gondolkoztam :D XD
udv. mindenkinek. vagy egy 125 ös cagiva alatta rosse-m gyárilag 2 gumigyűrű van hengerfejtömitésnek és rendeltem bele italmondorol, beinditottam és ki is nyomta. namost vettem a csapágyboltba gumigyűrűt ami kb 130 fokot bir. és az benne a poén hogy ez tovább birta mint az a hőálló cucc. nemtudom mit tegyek már bele . próbáltam azbesztzsinorral pasztával sött az azbesztzsinort még bekentem pasztával is. de az még szarabb. ha klingeritből csinálok oda tömitést az egész hengerfejre az megoldaná a problémát? jah. nem rég lett sikolva. köszönöm a segitséget elöre is.
halli énnekem olyan segítség kellene a suzuki gsx250f-em hez hogy csongrád megyében hol tudnám beállíttatni a vezérlést , a szelephézagot, gyújtást, és a karbit? de lehetőleg valami minőségi szerelő kellene. ha kérhetem akkor e-mail címemre írjatok gyorsabban látom. előre is kösz
Majd kiégeti bejáratás után.
gyári mellé még az 1:50 is bőven sok
kipufogód meg fog telni a sok olajjal
Hadd kössenek, ha nincs jobb dolguk. Ma mentem egy kört énis, ku...a hangos a masina mert kiköpte az össze gyapotot a dobból. De jólesett, akinek meg nem tetszik elmehet...... Majd tavasszal megcsinálom úgyis lesz még ezen kívül is pár dolog, amit javítani vagy cserélni kell.
Úgy-úgy :D
Bár már itt a A-tól Z-ig mindenki beleköt mindenbe, ha hangos 1 motor azért, ha halk azért, ha füstöl, ha nem füstöl..
A lényeg hogy megy. Azt a kis füstöt meg kibírja mindenki. Ha már a buszok füstölhetnek, ahhoz képes egy kis masina nem oszt, nem szoroz.
" füstöl is mint a dög :D"
Majd akinek nem tetszik tüsszögni fog! De hadd tegye, joga van hozzá!