Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.cmsnl.com/ innen rendelt már valaki?
vagy
http://www.kawasakioriginalpar... innen?

Az gyári alkatrész tuti gyári?
Itthoni árakkal kellően versenyképes, ha nem lesz tavasszal 30% akció!

Londonon belül több, mint öt hivatalos eladót találtam, végülis ott is van ismerős és akkor a postát is megúsznám, meg 4-5napra tervezem, hogy kimenjek élőben milyen az angol nyelv.Szerintem 4-5nap(pl. 3nap szabi+hétvége) is sokat számít a nyelvtanulásban.

Mielőtt jönne valaki a fillérbaszó szöveggel, közlöm nem 2ft értékben akarok két kis csavart vásárolni.Persze a hazai kereskedőknek is meg kell élni és nem őket hibáztatom, hanem a politikusokat(20éve egyik se volt különb...)
Hozzá teszem mikor 5-10eft apróságról volt szó mindig átugrottam a szomszédba(Cegléd Kawasaki Zakar), mert a posta meg az utalás, rendelés stb. nagyobb nyűg és élőben egy szalonban mindig van mire csúrgatni a nyálam(új mocik, új ruhák, stb.) Így kérem a fórumtag hazai kereskedők ne köpködjenek rám a külföldi link miatt! 100-200eft között azért 30% az nem kevés...

Tavaszig sporolgatok és várom, hátha lesz itthon akció, meg addig gyűjtöm a tapasztalatot a külföldi shopokról Tavasszal meg jó lenne minél többet rálocsolni a gépre...
Sziasztok!

Lenne egy kis problémám. Van egy AM6-os supermotom, amin valamilyen okból nem megy a világítás, és nincs töltés. Feszültség szabályzó cserélve lett, de nem oldotta meg a gondot.
Ha a fesz.szabályzóról lehúzom a 4 kábeles csatlakozót, és blokkból érkező kábeleket, megmérem akkor alapjáraton 20V körüli a feszültség, ha jobban pörgetem akkor 30-ra is felmegy. Viszont hiába dugom rá a feszültségszabályzót nem tölt vissza, és nincs világítás.

Ha a feszültségszabályzó 4es csatiját úgy dugom össze direktbe, hogy az akkumulátortól érkezőket összedugom a blokkból érkezőkhöz akkor gyújtáson van világítás (beindítani nem akarom, mert túl nagy feszültséget kapnának az izzók + az aksi). Tehát a vezetékszakadás sincs.

Fogalmam sincs mi lehet a probléma, nem értek hozzá annyira.
Előre is köszönöm az esetleges segítséget!
Nem ússza meg a márkaszervízt... Az adagolóban van az imo-egység, hozzá kell tanítani a kulcsot. Ha az azonosító kódja meg lenne az új adagolónak, vagy 1 kulcs az adagolóhoz, akkor meg tudnám csinálni...
Tsanyi!
Próbáljátok meg itt:

http://www.bongo.hu/bmw-szervi...

Egy haveromnak 25ért keltettek életre egy benzines vezérlőegységet.
Jó, ez egy 150-es Aprilia robogó, de az összes motor töltésrendszere így működik. Azt persze nem tudom hogy egy nagyobb motornak mennyivel nagyobb a generátora. Az enyémnek elég volt a két nagyobb izzó hogy elfogyjon a kraft.
A HS1-es izzók helyett H4-est rakott be valaki (az én gépembe). 2*35W helyett rögtön 2*55W. Nem is töltött szerencsétlen, csak annyit hogy hetente egyszer beszopasson a nemindulásával. Csere után hibátlan a töltés. Ha meg városban nem megy 12.4 fölé, de fordulaton meg van töltés, akkor egyszerű. Túlzottan kis fordulaton használod a gépet. Válts visszább... Persze ez csak okoskodás részemről, de kitudja....
teljesen normális működés sok motornál ugyanez van a pemanens mágneses gépeknél és ha belepislantasz a szervicckönyvbe ott is olyasmi lesz hogy 3-4000 fordulatnál mérsz töltést mert az alatt nem sok , persze van de a gyújtás meg a világítás elszívja megoldás hogy nem járkálsz túl kis fordulaton vagy tompított helyett helyzetjelzőt használsz nappal
indításnál sem esett 11 alá, a tizedekre nem emlékszem. kb olyan 5-6 másdopercig indítóztam. 1.-re én is az aksira gondoltam, mert elég régi, 7 éves. De mivel 2500 alatt nem nagyon van töltésem elvetettem ezt. 12,4 meg szerintem az a szint amikor semmit nem tölt.

Ez kb 3-4 fokban volt, szóval nem melegedett agyon az önindító sem.

a nemindulós eset után egyébként a garázsban sem indult, és kb 3-4 órát kellett tölteni full töltésig.
Azért írtam megkell mérni mi jön le a generátorról!
A szabályzó túlmelegedhet egy rossz generátor miatt, és a melegedéstől meg benne tönkremehet bármi.
Nagy dolog nincs, vagy generátor vagy szabályzó vagy mindkettő, de én akkor is úgy gondolom alapjáraton a 12,4 nem rossz, sok moci 11,9ig simán pöcröf!

Nem lehet csak öreg az aksid, és városi motorzáskor nem tölt vissza annyit ami egy inditáshoz kell?
Inditás közben mérted mennyi a fesz?
Meg vannak ilyen akutesztelő készülékek, hogy műterhelést ráenged pl. 10másodpercig és utána méri a feszt, 10másodperc nagy terhelés után!
12,4 n is simán kell indulni a motornak, ha tekerés közben is 12,4 nem csak üresen a nagyvilágban rákapcsolt lámpákkal.
Lámpák az semmi terhelés!(55+5+5+5w) az 70, legyen 72 akkor az 6amper, egy öninditó akár felvehet 100-200ampert is!
zx7r öninditója ipari 80amperos tápról nemindult meg hideg motornál, pedig terheletlen kiszedett öninditó megindult arról a tápról!
Érted tekertetsz és lehet a 12,4ből lesz 9,5....

Látatlanban most mit mondjunk neked?
Első körben aksiról győződj meg tudja e az előirtad(motorok service manuáljában van adat mmit kell mérni, pl. görbe adott terhelés és idő elteltével fesz mérésre, stb.)
Hogyha aksi tuti jó generátort, fesszabot megmérni, ha az is jó csatlakozokat átnézni.
Meg városi motorozáskor a nagy hőtől pl. egy öninditó is lehet zárlatos.
Tipikus öreg cbx550, hogy melegen alig teker, csak nyek nyek nyek és a terheléstől meg alig marad fesz, agyonterheli az aksit akár 300A rel is....
12,6 az aksi nyugalmi feszültsége ha fullra van töltve, szóval nem
frissen töltött aksival tekeri. 5-6-7 másodperc tekertetés /szívató nélkül, hogy ne induljon/ alatt sem ment a feszkó 11 alá /a tizedes értéket már nem tudom/

szivatóval pöcire indul.
hmmm, én ennyire nem értek hozzá.

ha a szabályzó lenne szar, akkor magas fordulaton sem kellene töltenie, vagy?
Töltés után rámérve az akkura, nem kevés az a 12.7 V ?
Viszont azért a motorok többsége vígan indul 11,9ig!
Jó oké enyém is mikor már nem indul aksim oda adtam havernak, ő még 2évig járt vele (8szelepes cb750).
Ha csatik okék, akkor fesszab csere, de megmérném mi jön le a generátorból AC alapjáraton minden fázisán, meg a meleg generátornak minimum az ellenállásokat megmérni nem e zárlatos(pl. test felé), ha tuti minden jó a fesszab előtt akkor fesszab csere. Sokan gyártanak is házilag, mivel a gyári japán szabályzók horror még bontóban is.
Legtöbb esetben szabályzót kicserélik, majd az újból kuka mivel a generátor már zárlatos....
Üdv !

Hátha valaki már bele futott ilyesmi "hibába" Gyors gázra behörgő dolog...
Sok levegő ? Sok Üza ? Túl nagyot nyító tű ? Kevés üza utánpótlás a pumpából ?


RF 900
ez lemaradt
ez azért ennél komolyabb cucc, nem hiszem, hogy annyit csalna. feltöltött aksira /fél órája vettem le töltőről, kijelzi ha fel van töltve az akku/ rámérve 12,7-et mér. 12,6 elvileg az aksi nyugalmi feszültsége, szóval lehet hogy csak egy tizedet, de az belefér

a tünet az az hogy városi alacsony fordulatos mászkálás után, nem indukt a gép, nem bírta tekerni.

Nem ragadt a motor, nem melegedett túl semmi, mindössze az aksiban nem volt elég kraft.

viszont hosszabb városon kívül túrán /amikor legalább 4-5 ezret pörgött/ sose volt ilyen bajom.
mi az a nagyon vékony ...?mihez képest,,?
mm
0.5 mm es német alapanyag minőségi ... minta alapján tudok csinálni posta ide oda .............csak legyen aki fizesse.............
azért a 12,4 még nem biztos gond alapjáraton, kérdés hiteles e amivel mérted,elég az 500Ft piaci multiméter is, ha behitelesíted valami tuti biztos értékekre!(labortápon hiteles multiméterrel azonos értékre tekerve, stb.)
Alapesetben a kinai csodák van, hogy 2-3voltot is csalnak
Szerintem meg kellene, és még többször!
...akinek van 10+misi gépre az fizessen a szervizbe is bőven, sűrűn Az ilyen árkategóriás autókat napra pontosan garancia utáni tönkremenetelre kellene méretezni már tervezéskor
Hello
2005-ös Husqvarna sm 125s-hez szeretnék nagyon vékony hengertalp tömítést, ha valaki tudná h honnét tudom beszerezni legyen szives irjon (boltnév, telefonszám, e-mail cím, stb)
köszi
szeva

segítsetek.

a következő a bajom /pontosabban a mocimé/:

3000-3500-s fordulattól fasza a töltésem, 14,4 világítással
alapjáraton viszont semmi, 12,4
egy 1998-as CB500-asról van szó.
mi lehet a hiba?
Azért nem annyira, 2000-es évjárat és nem nagyon akarnának wallis magasságokba emelkedni ha jól gondolom.
ha nekem összefosná magát egy 10+millás gép agya akkor igencsak vastagon megkenném szarral aki árulja.......