Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom fiatal paripa, ha letiltott.
Én úgy tudom, a Wallisban csinálnak ilyet.
Rá kell tanítani, valami drivert kell felinstallálni a Windows rendszerű programjára, s akkor felismeri, s kilép a szervíz programból.
Nekünk volt új X3, annak 4X rakták újra az agyát, vagy 50 ezresért /alkalom.
Bár lehet hülyeséget írtam néhol....de ez volt.
Igaz nem motor hanem autó, de hátha....havernak kéne sürgében egy szaki aki BMW elektronikát tud bűvölni, 318-as diesel a delikvens és másik adagolót tettek rá mire letiltott, állítólag össze kéne hangolni vele, de én ezt nem tudom így kéne egy hozzáértő Bp-Kecskemét vonalon.
Sziasztok.
Valakinek nincs véletlen vezérműlánc-kerék lehúzója? XT600, vagy TT600-hoz való kéne, kölcsön erejéig, mert a gépműhelyes nagyon felütötte, s keresztbe fut a lánc. Már összeraktam a motort, s nincs kedvem szétszedni. Inkább fizetnék érte, minthogy csináltassak egyet a cél előtt.
Köszönöm előre is.
Ennek a vidinek a kommentjlben írták, de lehet hogy csak szívatás...
milyen blokk? milyen parafa?
Sziasztok,
azt olvastam az egyik fórumban, hogy blokk szétszedéséhez tanácsocs parafát használni, de nem írták le, hogy ez mit takar. Lenne valaki szíves felhomályosítani ?:)
Köszi!
fokozhatom meg:

let's beat the shit out of this pallet of junk

De surun hasznaljuk meg a shitbox szot is bar igazan autora mondjak

Jesus Fucking Christ your car is a shitbox dude.
gelso =felso
megoldas a karbi gelso hazanak az UH mosoban 8x3perc kezeles meleg vegyszerben

madzsarbenyzin kinairobogonyero paros, remelem reggel is tovabbra is jo lesz. elobb is hidegen poccrocc volt. most lassan alvas ejfel...
rotfl XDDD


piece of shit Ezen szarasig rohogok
kijavitanam:

let's go ride this piece of shit

topic up...

let us ride on bike....

muxik a kinai...
Én 4T re se nagyon rakok, meg ha rakok valami akkor is csak kb. re lesem.
Sokhengeresnél látni az eltéréseket, egyhengeresnél látni ha nagy árulás van.
4t t is fhp n fújom.
De itt fujni se tom, hogy szimeringnél bugyborékolna e ha ráköpném a nyálam...(nemhoztam közdarabot, meg kompresszor sincs, bár jó bicajpumpával is lehetne pumpálni, de kéne közdarab akkor is)

Azért otthon műhelyben más, mint vendégségben műhelytől 100km re.
sose raktam kompressziómérőt 2t re általában rárug az ember 2-3 szor mindjárt érződik hogy van vagy nincs vagy van valami de az nem sok persze ha a berugó működik rendesen a gyűrűhézaggal se szaroznék ha nagy kuka különben a gyűrűcsere úgyse megoldás ha használni akarja az ember én nem szeretem ha vissajönnek 2 hét múlva hogy figyi hát így csináltad meg ?
Következő lépés persze az lesz, ha meggyőzödtem a karbi 100% hibátlanságáról, de ugye mint olvasható félmunkát végeztem az idő szüke és szerszám hiánya miatt.
Persze az nem ma, mert semmi célszerszám nincs nálam a variátorfelőli bontásnak, hengert még ha időbe belefér csak csak lekapom és nézek egy gyürühézagot, (hézagmérő is asszem van itt).
variátorfelőli szimmering ha nem akkor le a hengert legtöbb esetben új dugó meg fúrás a megoldás vagy hengerszett
nem vicces, legjobb nem otthon csinálom. Egyik ismerösnél Pesten.
Hideginditóra egyből indult, de leállt, többre indul és még meg is kapart :)
Membrán szemre még elmegy(szétszedve alaposan elpucoltam, a 4 nyelvéből egyiknek a 2 sarkából egy sarkánál világit ici picit át a fény, de szájjal szíva letömit), na jó karbit puculjuk ki, bicajpumpa van csak kéznél, szemre minden oké, kivéve az uszóház....
Hideginditóaknába nem csurog át a benya, de ekkor este 9 :(
Vaterán ultrahangos mosó leüt, telefon, azonnal elhoznám, azthiszik viccelek.Na csak lett üzlet, elhoztuk, megvettük.Este 10. Kb. 4X 3perc mosás után már átcsurog a benya.Ugye az uszóházba van belesajtolva egy áteresztőfuvóka a hideginditóaknához...
Vacsora...
Gyorsan összedob, továbbra se indul, csak sprére és leáll, ahogy elégeti....
Aztán fél éjfél lett :(
Alvás...
Ma este alaposan átlesem a karbit, de benzinszintről sincs adatom, meg van olyan megérzésem talán a tüszelep fölött dugulás lenne és nem csurog le a benya csak lassan...
Mind1 kevés idő volt siettünk...

Membrános benyacsap jó, szítam pofámmal, biztos ami biztos, szinte csak a szívásra gondolok és már nyit a csap...

Mostmár van kéznél UH mosó, így összes fuvókát, karbi felső testet mindent beledobok, remélem csak a tűszelep felett vagy az alapjárati rendszer járatainál van dugulás...

Kompressziomérőt én marha nem hoztam, mert nemrég mikor ment, én is mentem vele picikét és baszott erős gép, azóta ha ment max 100km t.
Szeretni valók...
egesz este kinaival szoptam. amerigo fuego50.....

sztrajkol ez is nem akar indulni....
VasziCBR,

Elég sok iylennel foglalkoztunk, de ez mindig motor függő!

Naked tipusú motoroknál sok esetben a bowdenek és a fékcsőveket hosszával van gond, mig a sportmotor féléknél emelett a fejidomba kormány nagy mértékű fordításnál "behúzodik/beakad" a fék vagy a kuplungkar...
Sziasztok.
Valakinek tapasztalata csutkakormányról egyeneskormányra alakítással kapcsolatban?
Köszi előre is.
Ádám
egy "o "gyűrű legyen az ment a menesztő körmére.... és azt melegítettem rá
Köszi a gyors választ. A zsugorcsövet kettévágtad, és rámelegitetted, vagy hogy?
Sziasztok,
szeretnék venni egy 125 2t gyorsaságit. Érdekelne, melyik tipushoz van a legtöbb bontott alkatrész, melyiket legolcsóbb felújítani?
AF1 NSR123 Cagiva?
Köszi!