Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen!

Valszeg kissé dús a keverék azért durran mert nem ég el és a kipuffban meg elpukkan...
Feltöltöd teljesen álló motornál amíg már nem jön fel buborék. Sapkát rá, indítsd. Be melegíted amíg a ventilátor bekapcsol, megvárod míg leáll a ventilátor majd leállítod a motort. Miután lehűlt ellenőrzöd a vizet, hogy kell-e rá töltened.. ha igen, akkor töltesz rá és kész. Ha nem kell, akkor meg vissza rakod a sapkát és viszont lágy tojás
Üdv. Lecseréltem a hűtővizet a motoromban (Z750), és azt szeretném kérdezni, hogy hogyan kell légteleníteni? Járó motornál lassan feltöltöttem vízzel és pár buborék feljött, majd lezártam amikor már nem jöttek a buborékok. Ez így jó lesz akkor?
köszi, ismerem, de egy gumiszervízes (nem motorgumis) azt mondta h ilyet ne tegyek bele mert túl közel van a peremhez a lyuk és "pillanatok allatt kidobná" (?) , egy másik meg azt h nekik van is ilyenjük, de nem vállalják h megcsinálják, mert ez nem igazi megoldás. Egy harmadik mondta h vigyem el hozzá és simán megcsinálja rendes megoldással, csak ő nem tudja kivenni a kereket a motorból.
Van ilyen vekony ragacsos defekt javito keszlet amit szerintem barmelyik benzinkuton megkapsz. Azon az utasitasokat kovetve megjavitod es felpumpalod a gumit. 10 perc az egesz. Lehet kapni szodaspatronhoz hasonlo gumifelfujot is ami pl turazaskor johet jol. Ezutan mar te is elviheted a motort a gumishoz vagy olyan szerelohoz aki javit gumit is. Bar en evekig jartam ilyen gumijavitoval ugy 600-as motornal mint kocsinal. Nagy sebessegre (200 felett) mar nem ajanlott.

http://www.amazon.com/Victor-2...
Hello azt szeretném kérdezni hogy egy ktm sx 125-ös motorba hány üzemóra után kell cserélni benne a dolgokat?
Sziasztok!

Van valaki (maszek szerelő) az Ecseri út / Üllői út / Határ út környékén, aki ki tudná venni a hátsó kerekem, hogy elvigyem gumishoz defekt javításra?
Nincs itthon semmi szerszámom, még felemelni sem tudom rendesen.
250-es honda hornet.

Köszi!
A durranásra van ötletetek? De csak akkor jelentkezik, ha rendesen kihuzatom és nem váltom át második sebességbe.
Na ezért nem műkszik a távgyógyítás.
Ki le tudja írni szabatosan, hogy mi a porblémája az nem szorul segítségre:)
gyertya
kb avval kellene kezdeni mindent
Megvan a probléma forrása. A gyertya csere csodákra képes. Így is melegíteni kell minimum 2 percet, utána szívató nélkül megy mint a távirat. Ha kihuzatom rendesen 1-ben, előfordul, hogy durran egyet. Ez mitől lehet? Túl sokat kap talán?
Hmm.
Pedig ez a hidegen nem indul, melegen semmi baja, ez inkább üzemanyagellátási nyűg (kevés a nyál) szok lenni.
Gyula guzmik esetén rendszerint épp fordatva van.
Még azon gondolkozok, hogy hagyjam rajta a megszakítót, vagy tegyem rá a tirisztorosat? Persze, ha már megvan a gond.
Beállítottam még annó, úgy mint a kuplungot. Épp, hogy még nem emeli fel, 1-2mm-es holtjátéka van. Ha menet közben ráhúzol egy kicsit, lefullad a motor.
Simsonnál el/be álíltható, hogy mennyit emeljen a szivató dugattyúja. Elő lehet idézni oylan állapotot, hogy nem emel semmit:)

Ha egyszer bekinlódtad, és valamennyire felmelegedett, a legkisebb szivatódugattyú mozdításra is le kell állnia.
Plusz persze a karbi membránja és súbere is fordítva volt összerakva. Csoda hogy beindult mikor elhoztam. De 1 tulaja volt, magyarban lett rendszámozva, óccsó vót, és óccsón lehetett helyrehozni, ez a lényeg. Jól jártam.
Nekem a Leó-nál összeadódtak az előző tulaj hozzá nem értéséből adódó gondok. Első gond az volt, hogy kopogott a motor. Szétszedés után derült ki, hogy valaki tömítés helyett szilóval rakta össze a deknit, amiből idővel leváltak darabkák és eltömítették az olajcsatornákat. Emiatt az olajos láncfeszítő nem működött. További probléma az elhanyagolt szelephézagok. Ezt tetézte a karbiban kövő dermedt gumimembrán, amit egy kis glicerines, majd szilikonzsíros kezelés új állapotba hozott. Ekkor már száguldott a motor, egészen 90-ig. Ekkor lefulladt és csak jópár nyöszögtetés után volt hajlandó újraindulni. Kiderült hogy az ac döglődik, nem bírt elég nyomást adni a karbinak, amit meg adott, az a visszafolyó ágon ment inkább vissza a tankba. Új kínai ac-t raktam fel, ami egy vödör szar volt. Most egy kisnyomású elektromos ac van fent, ami hibátlanul teszi a dolgát. Indul a gép akár -10 C-ban is. Plusz voltak teljesen szétesett hátsó kerékcsapágyak és vasig kopott fékbetétek is, de ugye ez már nem a témához tartozik. Szóval nekem megy a 150-es Leó, mint az álom. Kop-kop-kop.
Szia!

Mindig húzom ilyen hidegben a szívatót, ez nem is kérdés. A kis gumi is rajta van, sőt új.
ehh
egyszer egy hexagonnal szoptam, az volt az utolsó robogó amit szétszedtem, akkora törés volt az életemben hogy azóta csak okoskodni tudok

az sem akart hidegen indulni, mindig elengedte a kis tartályból a benzint, végül rátettem egy villanyos benzinszelepet pluszba
ráadásul a szivatóját is úgy rakták össze hogy mindig zárt állásban volt
Addigra beérek a munkahelyre... Valószínűleg a szívató nem működik. Esetleg túl nagy a gyertyahézag, szar a kondenzátor, stb...
Mi a gond a Leóval? Nekem is az van, szoptam is vele eleget, de mostmár indul ha kell-ha nem. Télen, fagyban is. Két tekerés, gáz nélkül és röff. A Leó gonosz tud ám lenni.
Aha...
Igen, teli gázzal mértem, légszűrő nélkül. Holnap kapok rendes mérőt, bár az oldalról berakott gyertya kicsinál. Aki azt odatervezte megcsinálhatná az anyját...
Ezt én is alátámasztom!
Igen, úgy működik. Sőt, cseréltem is 1szer.
Igen tiszta a rendszer. Már 5ször szétkaptam legalább...